eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Wywóz nieczystości z koszy ulicznych zlokalizowanych w pasach drogowych ulic na terenie miasta Koszalina.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-25

Koszalin: Wywóz nieczystości z koszy ulicznych zlokalizowanych w pasach drogowych ulic na terenie miasta Koszalina.
Numer ogłoszenia: 172034 - 2012; data zamieszczenia: 25.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139084 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie, ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3118060, faks 094 3425419.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości z koszy ulicznych zlokalizowanych w pasach drogowych ulic na terenie miasta Koszalina..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres robót obejmuje: a) montaż koszy ulicznych - 680 sztuk własnych Wykonawcy i 40 sztuk powierzonych przez Zamawiającego, koszy ulicznych, w terminie 7 dni od daty podpisania umowy. Wykonawca zamontuje własne kosze uliczne w ilości 680 sztuk (w tym 650 sztuk w pasach drogowych i 30 sztuk przy płatnych miejscach parkingowych) i powierzone przez Zamawiającego w ilości 40 sztuk, w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego, w taki sposób, by nie zakłócały widoczności, komunikacji i bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego. Kosze uliczne własne powinny być w dobrym stanie technicznym, nowe lub używane - odnowione, metalowe, z zabezpieczeniem antykorozyjnym, o pojemności nie mniejszej niż 45 litrów, w kolorze zielonym lub czarnym. Dopuszcza się zamontowanie koszy ulicznych betonowych w ilości do 10 %, w stosunku do ogólnej ilości własnych koszy. Kosze muszą zostać zaakceptowane przez Zamawiającego przed montażem i zamontowane w sposób trwały - na słupku, nie mogą być zamontowane na sygnalizatorach świetlnych, słupach oświetleniowych i znakach drogowych. W wyjątkowych wypadkach dopuszcza się montaż na barierach i słupkach , z zachowaniem powyżej opisanych warunków, b) systematyczne opróżnianie 1076 sztuk koszy ulicznych ( 720szt. przewidzianych do montażu i 356szt. już zamontowanych, stanowiących własność Zamawiającego), zgodnie z harmonogramem (Załączniki 1-18), c) utrzymanie w czystości koszy, gwarantujące pełną estetykę, poprzez: - mycie i dezynfekcję pojemników w miarę potrzeb, nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, - bieżącą konserwację i naprawy koszy (własnych i powierzonych), w miarę potrzeb; - malowanie w miarę potrzeb, nie rzadziej niż 1 raz w roku, d) utrzymanie czystości wokół koszy na śmieci w promieniu około 2 m, e) prace związane z realizacją usługi: - transport odpadów w miejsce składowania, - utylizacja odpadów miejskich, - oznakowanie prowadzonych robót, f) wymiana zniszczonych koszy (własnych i powierzonych) na nowe lub odnowione - zakup, demontaż starego i montaż nowego kosza, g) demontaż 680 szt. własnych koszy po zakończeniu świadczenia usługi, h) sporządzenie mapy miasta Koszalina z naniesioną lokalizacją koszy ulicznych i jej bieżąca aktualizacja. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu mapę w wersji drukowanej w formacie A-0 i elektronicznej w terminie do 30 dni od zawarcia umowy, i) montaż i opróżnianie 10 sztuk koszy ulicznych powierzonych przez Zamawiającego, na jego zlecenie wynikające z bieżących potrzeb, j) demontaż zamontowanych wcześniej koszy ulicznych i ich montaż w innej lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego, na jego zlecenie wynikające z bieżących potrzeb.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul.Komunalna 5, 75-724 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 803250,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 535500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 535500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 535500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.