Rzepin: Usługę uszycia/wykonania umundurowania (spodni, spódnic i marynarek) dla funkcjonariuszy Słuzby Celnej.
Numer ogłoszenia: 170992 - 2015; data zamieszczenia: 09.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Rzepinie, ul. Dworcowa 5, 69-110 Rzepin, woj. lubuskie, tel. 95 7509301, faks 95 7596442.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługę uszycia/wykonania umundurowania (spodni, spódnic i marynarek) dla funkcjonariuszy Słuzby Celnej..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa uszycia/wykonania umundurowania, spodni dla funkcjonariusza kobiety w ilości 300 sztuk, spódnic dla funkcjonariusza kobiety w ilości 500 sztuk, spodni męskich w ilości 350 sztuk, marynarek damskich z kamizelką w ilości 140 sztuk i marynarek męskich w ilości 150 sztuk dla funkcjonariuszy Służby Celnej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.30.00 - Usługi krawieckie 18.11.00.00 - Odzież branżowa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KREATOR SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KREATOR SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- KREATOR Sp. z o.o. Sp. komandytowa, ul. Mazurska 20, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 211000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 247590,00
Oferta z najniższą ceną: 247590,00 / Oferta z najwyższą ceną: 247590,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W związku ze zwiększoną ilością składanych zleceń przez funkcjonariuszy Służby Celnej do Centralnego Magazynu Mundurowego związanych ze zbliżającym się świętem Służby Celnej oraz spodziewanej większej ilości zleceń w drugim półroczu, na co wskazuje doświadczenie z roku ubiegłego istnieje po stronie Zamawiającego konieczność zwiększenia ilości składników umundurowania tj. spodni dla funkcjonariusza kobiety w ilości 300 sztuk, spódnic dla funkcjonariusza kobiety w ilości 500 sztuk, spodni męskich w ilości 350 sztuk, marynarek damskich z kamizelką w ilości 140 sztuk i marynarek męskich w ilości 150 sztuk w ramach zamówienia uzupełniającego przewidzianego w ogłoszeniu i SIWZ zamówienia podstawowego nr 410000-ILGW-253-6/14. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w części III zamówienia w dniu 4 listopada 2014r. zatem przesłanka 3 letniego okresu zostaje zachowana; wartość szacunkowa zamówienia uzupełniającego wynosi 211 000,00 zł, w stosunku do przewidywanych 870 092,50 zł i szacowanej wartości zamówienia podstawowego 1 740 185,00 zł, zatem przesłanka nieprzekroczenia 50% wartości zamówienia podstawowego zostaje dochowana. Przedmiotowa sytuacja sprawia, że przesłanki uzasadniające udzielenie zamówienia w trybie (art. 67 ust. 1 pkt. 6 uPzp) zostały spełnione.
INNE PRZETARGI RZEPIN
więcej: przetargi RZEPIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wynajem i serwis odzieży roboczej dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- Usługi pralnicze
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla Związku Komunalnego Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina"
- SZPiFP-35-24 Dostawa odzieży branżowej dla policjantów i pracowników województwa kujawsko-pomorskiego
więcej: Odzież branżowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.