To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-06-30
Wrocław: Świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego dla serwerów Wrocławskiego Centrum Sieciowo-Superkomputerowego Politechniki Wrocławskiej
Numer ogłoszenia: 170605 - 2010; data zamieszczenia: 30.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 116325 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202182,3203145, faks 071 3202143.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego dla serwerów Wrocławskiego Centrum Sieciowo-Superkomputerowego Politechniki Wrocławskiej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie -od dnia zawarcia umowy do dnia 4 marca 2011 roku- usługi serwisu pogwarancyjnego dla serwerów Wrocławskiego Centrum Sieciowo- Superkomputerowego Politechniki Wrocławskiej. Usługa będzie polegać między innymi na: - przyjmowaniu zgłoszeń o awarii; -diagnozowaniu sytuacji awaryjnej, -wypracowaniu działań naprawczych, -naprawie,( wymianie uszkodzonych części) i wykonaniu testów naprawionego sprzętu Opis sprzętu : 77 sztuk zestawów Action Actina Solar 120X2, składających się z: - obudowa Evercase zawierająca dwa komplety połączone wspólnym systemem zasilania: - płyta główna Intel S3000PT - jeden procesor Intel Xeon X3220 - pamięć RAM 8 GB - interfejs InfiniBand DDR Mellanox MT25204 InfiniHost III Lx HCA - dysk SATA 160 GB Jeden z ww. kompletów posiada dyski 320 GB zamiast 160 GB. Procesory, pamięć i karty IB są aktualnie objęte kontraktem serwisowym i nie podlegają zamawianemu w tym postępowaniu serwisowi pogwarancyjnemu. Serwer Action Actina Solar 220 X2 - obudowa Intel SR2500, - płyta główna Intel S5000PAL, - dwa procesory Intel Xeon E5160, - pamięć RAM 16 GB, - kontroler PCIe RAID Intel SAS + 4 dyski SAS, - 2 dyski SATA 160 i 320 GB, - interfejs FC 4Gbps dual-port, - interfejs InfiniBand DDR Mellanox MT25204 InfiniHost III Lx HCA Pamięć, interfejs FC, interfejs InfiniBand, kontroler SAS i dyski SAS są aktualnie objęte kontraktem serwisowym i nie podlegają zamawianemu w tym postępowaniu serwisowi pogwarancyjnemu. Wymiana uszkodzonej karty graficznej i zasilacza w komputerze PC na kartę i zasilacz o mocy uwzględniającej nową kartę. Minimalne parametry karty graficznej: -obsługa DirectX11 i OpenGL 3.2 -2 x DVI-I -1 x HDMI -1 x DisplayPort -Przepustowość pamięci co najmniej 150GB/s -Pamięć co najmniej 1024MB GDDR5 -Częstotliwość taktowania Shaderów >= 850MHz -Liczba zunifikowanych procesorów strumieniowych >=1600 Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczoną kartę graficzną i zasilacz na okres 24 miesięcy. Warunki serwisu: -Tryb zgłaszania awarii: od poniedziałku do piątku (z wyjątkiem dni wolnych od pracy) w godzinach od 800 do 1600; -Zgłoszenie usterek następuje w drodze pisemnej: faksem lub pocztą elektroniczną na adres podany przez Wykonawcę w umowie; -Przyjęcie zgłoszenia usterki musi zostać potwierdzone przez Wykonawcę tego samego dnia roboczego na drodze pisemnej: faksem lub pocztą elektroniczną na adres podany przez Zamawiającego; -Wykonawca naprawi lub wymieni uszkodzone części, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu rozpoczęcia prac serwisowych z Zamawiającym. Naprawa musi zakończyć się do godziny 16:00 następnego dnia roboczego, licząc od momentu przyjęcia zgłoszenia; -Naprawy i testy naprawionego sprzętu wykonywane będą wyłącznie siłami Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego albo w serwisie zewnętrznym, przy czym Wykonawca pokryje wszystkie koszty transportu z ubezpieczeniem do miejsca naprawy i z powrotem, w tym koszty wyniesienia i wniesienia sprzętu do siedziby Zamawiającego; -Wykonawca gwarantuje sprawne działanie sprzętu w okresie umowy. Gdyby sprzęt objęty umową stał się wadliwy, Wykonawca według własnego wyboru naprawi lub wymieni uszkodzone części na nowe; -Gwarancja obejmuje także wszelkie oprogramowanie niezbędne do poprawnej pracy wszystkich serwisowanych podzespołów (firmware itp),w tym prawo do otrzymywania przez Zamawiającego nowszych wersji tego oprogramowania; -Wykonawca zapłaci karę umowną za opóźnienie w wysokości 500 zł za każdą rozpoczętą dobę po terminach zdefiniowanych powyżej za każdy niesprawny w pełni komputer; Wymagania wobec Wykonawcy Wykonawca, który będzie świadczył usługi serwisowe winien posiadać certyfikat ISO 9001-2008. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WASKO SA, UL. BERBECKIEGO 6, 44-100 GLIWICE, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92663,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 109678,00
Oferta z najniższą ceną: 109678,00 / Oferta z najwyższą ceną: 109678,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup zestawów śniadaniowych dla gości Agro obiektu hotelowego w miejscu dzierżawy, czyli w lokalu gastronomicznym usytuowanym w AGRO obiekcie hotelowym we Wrocławiu przy ul. Zwycięskiej 4
- Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalnego typu bus z zabudową biurową wraz ze specjalistycznym wyposażeniem dla Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego we Wrocławiu
- Sukcesywna dostawa odczynników do badań cytogenetycznych dla pacjentów Centrum Hematologiczno-Transplantacyjnego DCOPiH z podziałem na 6 zadań na 24 miesiące.
- 42.2024 Sukcesywna dostawa odczynników zwykłych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- zakup i dostawa samochodu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wsparcie poserwisowe dla macierzy i serwerów Dell
- Zakup wsparcia technicznego producenta dla oprogramowania FortiSIEM
- Wsparcie techniczne dla urządzeń i oprogramowania
- Opieka serwisowa i powdrożeniowa na oprogramowanie SIMPLE.ERP
- Usługa przedłużenia gwarancji producenta systemu enova365 wraz z zakupem nowych licencji i usługa asysty techniczno-merytorycznej
- Usługa wsparcia technicznego dla Platformy Dystrybucyjnej 35mm.online
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.