Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-20
Krempna: Dożywianie uczniów Zespołu Szkół w Krempnej oraz dzieci uczęszczających do Punktu Przedszkolnego w Krempnej w roku 2016
Numer ogłoszenia: 170451 - 2015; data zamieszczenia: 20.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , N/N, 38-232 Krempna, woj. podkarpackie, tel. 13 4414101.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops.krempna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dożywianie uczniów Zespołu Szkół w Krempnej oraz dzieci uczęszczających do Punktu Przedszkolnego w Krempnej w roku 2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, dostarczenie i wydanie gorących posiłków dla uczniów Zespołu Szkół oraz Punktu Przedszkolnego w Krempnej od poniedziałku do piątku w dniach nauki szkolnej, w formie obiadów jednodaniowych: Dożywianie uczniów Zespołu Szkół: Dożywianie dzieci odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w okresie od 04.01.2016 do 31.12.2016 r z uwzględnieniem przerw ( przerwa wakacyjna, przerwy świąteczne itp.). Szacunkowa liczba uczniów objętych dożywianiem to ok. 170 dzieci jest to ilość szacunkowa i może ulec zmianom. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby dożywianych dzieci w zależności od potrzeb. Dzienna ilość posiłków to ok 170 obiadów jednodaniowych. 3 razy w tygodniu poniedziałek, wtorek, czwartek drugie danie mięsne, kompot 1 raz w tygodniu piątek drugie danie jarskie, kompot , 1 raz w tygodniu środa pożywna zupa z wkładką, świeże pieczywo,kompot, owoc, Posiłek w postaci drugiego dania ma być posiłkiem mięsnym,rybnym. Do mięsa podawane powinny być przede wszystkim ziemniaki, zamiennie mogą być podawane kasze, ryż lub makaron. Drugie danie mogą stanowić gołąbki z sosem, pierogi z różnym nadzieniem, naleśniki z różnym nadzieniem, kopytka, makaron z sosem lub twarogiem, krokiety, łazanki lub inne, Dania mięsne powinny zawierać sztukę mięsa na osobę z wyłączeniem skrzydełek, a podawane mięso w tym również wkładka do zupy nie może być tłusta i przerośnięta. Pod pojęciem pożywnej zupy należy rozumieć zupę z tzw. mięsna wkładką nie mniej niż 50g podaną ze świeżym pieczywem. Preferowane zupy: żurek z jajkiem, pomidorowa z makaronem, ogórkowa z ryżem, barszcz czerwony z ziemniakami, uszkami lub jajkiem, jarzynowa, krupnik lub inne. Nie dopuszcza się podawania dań barowych typu parówki, hamburgery, zapiekanki,frytki itp. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności rodzajowo tych samych posiłków w ciągu dwóch tygodni. Wymagana gramatura posiłków: zupa nie mniej niż 400 g ziemniaki, kasza, ryż, makaron nie mniej niż 200 g mięso, ryba nie mniej niż 100 g surówka, warzywa gotowane nie mniej niż 150 g pierogi, naleśniki, krokiety, łazanki, gołąbki nie mniej niż 350 g kompot nie mniej niż 200 ml. W tygodniowym jadłospisie nie mogą powtarzać się te same posiłki. Dożywianie dzieci w Punkcie Przedszkolnym : Dożywianie dzieci odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w okresie od 04.01.2016 do 31.12.2016 r z uwzględnieniem przerw ( przerwa wakacyjna, przerwy świąteczne , ferie zimowe itp.). Szacunkowa liczba dzieci objętych dożywianiem to ok. 18 dzieci jest to ilość szacunkowa i może ulec zmianom. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby dożywianych dzieci w zależności od potrzeb. Dzienna ilość posiłków to ok 18 obiadów jednodaniowych. Posiłki przeznaczone są dla dzieci w wieku 3-4 lat, co należy uwzględnić przy doborze potraw i sposobie przygotowywania. Wartość kaloryczna każdego posiłku musi być zgodna z normami i zasadami żywieniowymi Instytutu Żywności i Żywienia. 3 razy w tygodniu poniedziałek, wtorek, czwartek drugie danie mięsne, kompot 1 raz w tygodniu piątek drugie danie jarskie, kompot , 1 raz w tygodniu środa pożywna zupa z wkładką ,świeże pieczywo ,kompot , owoc, Posiłek w postaci drugiego dania ma być posiłkiem mięsnym,rybnym. Do mięsa podawane powinny być przede wszystkim ziemniaki, zamiennie mogą być podawane kasze, ryż lub makaron. Drugie danie mogą stanowić gołąbki z sosem, pierogi z różnym nadzieniem, naleśniki z różnym nadzieniem, kopytka, makaron z sosem lub twarogiem, krokiety, łazanki lub inne, Dania mięsne powinny zawierać sztukę mięsa na osobę z wyłączeniem skrzydełek, a podawane mięso w tym również wkładka do zupy nie może być tłusta i przerośnięta. Pod pojęciem pożywnej zupy należy rozumieć zupę z tzw. mięsna wkładką nie mniej niż 50g podaną ze świeżym pieczywem. Preferowane zupy: żurek z jajkiem, pomidorowa z makaronem, ogórkowa z ryżem, barszcz czerwony z ziemniakami, uszkami lub jajkiem, jarzynowa, krupnik lub inne. Nie dopuszcza się podawania dań barowych typu parówki, hamburgery, zapiekanki, frytki itp. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności rodzajowo tych samych posiłków w ciągu 2-ch tygodni. Wymagana gramatura posiłków: zupa nie mniej niż 400 g ziemniaki, kasza, ryż, makaron nie mniej niż 200 g mięso, ryba nie mniej niż 100 g surówka, warzywa gotowane nie mniej niż 150 g pierogi, naleśniki, krokiety, łazanki, gołąbki nie mniej niż 350 g kompot nie mniej niż 200 ml. W tygodniowym jadłospisie nie mogą powtarzać te same posiłki. 2. Gramatura posiłku, kaloryczność i wartość odżywcza zgodnie z normami Instytutu Żywności i Żywienia oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015 r (Dz. U z 2015 r, poz.1256). Posiłki muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. 3. W przypadku kiedy dzieci korzystające z posiłków szkolnych jadą na wycieczkę, itp. a na wyjeździe nie będzie zapewniony posiłek, wówczas Wykonawca będzie obowiązany zapewnić dzieciom suchy prowiant. Suchy prowiant składać się powinien z kanapki z masłem i wędliną lub serem żółtym, bułki słodkiej, soku owocowego i owocu. Suchy prowiant powinien być dostarczony świeży w dniu wyjazdu dzieci. Szkoła powinna zgłosić takie zapotrzebowanie na 2 dni przed wyjazdem dzieci. 4. W okresie objętym zamówieniem przewiduje się wydanie łącznie ok. 35 156 posiłków liczba ta w ciągu roku może ulec zmianie 5. Harmonogram dostarczania posiłków zostanie ustalony przez Wykonawcę bezpośrednio z dyrekcją szkoły. 6. Wykonawca w przypadku dostarczania posiłków z zewnątrz może skorzystać z kuchni na bazie, której dokonuje wydawanie posiłków. Ponadto Wykonawca może przygotowywać i wydawać posiłki w kuchni na miejscu. Z Wykonawcą zostanie zawarta odrębna umowa na wynajem pomieszczeń kuchennych wraz z wyposażeniem kuchni. 7. Za korzystanie z pomieszczeń, o których mowa pkt 6 Wykonawca poniesie koszty związane z czynszem. Do ceny czynszu zostanie doliczony podatek VAT zgodnie z przepisami obowiązującymi w dniu wystawienia faktury. Potencjalny Wykonawca będzie zobowiązany do płacenia podatku od nieruchomości od wynajętych pomieszczeń , a także poniesie koszty za energię elektryczną, wodę, korzystanie z kanalizacji. Opłaty za ww czynniki naliczane będą na podstawie wskazań podliczników w oparciu o obowiązujące normy, stawki i taryfy. 8. Wykonawca przygotowuje posiłki gotowane z własnych produktów żywnościowych - posiłki muszą być przygotowane z pełnowartościowych, świeżych, naturalnych produktów spożywczych, posiadających aktualne terminy ważności. Nie dopuszcza się mięsa i przetworów z puszek konserwowych ani mrożonek. 9. Dla potrzeb badań żywności przez SANEPID usługodawca będzie zostawiał codziennie w miejscu sporządzania posiłków próbki wszystkich dostarczonych posiłków. 10. Produkcja, przechowywanie i dostarczanie powinno odbywać się w odpowiednich warunkach higieniczno-sanitarnych. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. Z 2010 r Nr 163, poz. 914 z póź.zm) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. 11. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wraz z posiłkami odpowiedniej ilości naczyń i sztućców jednorazowych. 12. Wykonawca uzgodni z Kierownikiem GOPS miejsce, czas, sposób wydania posiłków oraz usunięcia odpadków żywnościowych. 13. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za ilość faktycznie wydanych posiłków. Wykonawca powinien ująć w cenie ryzyko związane z nieobecnością w szkole szacowanej przewidzianej ilości uczniów. 14. Dyrektor Zespołu Szkół w Krempnej lub osoby przez niego upoważnione będą zobowiązane do bieżącego informowania Wykonawcy o ilości dożywianych uczniów w danym dniu..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku określonego w pkt. 1 dział VI SIWZ nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku określonego w pkt. 2 dział VI SIWZ, nastąpi na podstawie wykazu należycie wykonanej co najmniej jednej usługi przygotowania i dostawy posiłków dla grupy osób nie mniejszej niż 120 w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz wykonanych usług z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których zostały wykonane (załącznik Nr 4) oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego , że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku gdy usługi wykonane zostały u Zamawiającego, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku określonego w pkt. 3 dział VI SIWZ nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku określonego w pkt. 3 dział VI SIWZ nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku określonego w pkt. 4 dział VI SIWZ nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwości dokonania istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności: 2.1 zmiany będącej następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w realizacji przedmiotu zamówienia. 2.2. zmiana obowiązującej stawki Vat, 2.3. rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, 2.4. zmiany liczby i rodzajów posiłków w zależności od zaistniałych potrzeb, niezależnych od Zamawiającego, 2.5. gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ. Aneks do umowy o przedmiotowe zamówienie wymagać będzie dla swojej ważności, zachowania formy pisemnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gops.krempna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
38-232 Krempna 32
Pokój nr 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2015 godzina 09:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej 38-232 Krempna 32 Pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KREMPNA
więcej: przetargi KREMPNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dla dzieci uczęszczających do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 15 we Wrocławiu.
- "Świadczenie usług żywieniowych dla uczniów ZSO nr 1 w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Zbigniewa Herberta w Lublinie w okresie od 02.09.2024 r do 27.06.2025 r "
- Świadczenie usług żywienia na potrzeby: Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałem Przedszkolnym, Szkoły Podstawowej nr 3 oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lidzbarku Warmińskim
- DOŻYWIANIE DZIECI W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. LEOPOLDA WĘGRZYNOWICZA W DOBREJ
- Dożywianie dzieci w Gminnym Przedszkolu nr 1 w Dobrej
- DOŻYWIANIE DZIECI W ZESPOLE PLCÓWEK OŚWIATOWYCH W SKRZYDLNEJ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.