eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › nadzór inwestorski nad wykonaniem robót związanych z Przebudową budynku starej biblioteki przy Ostrowskim Centrum Kultury

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-27

Ostrów Wielkopolski: nadzór inwestorski nad wykonaniem robót związanych z Przebudową budynku starej biblioteki przy Ostrowskim Centrum Kultury
Numer ogłoszenia: 170131 - 2013; data zamieszczenia: 27.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 142309 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: nadzór inwestorski nad wykonaniem robót związanych z Przebudową budynku starej biblioteki przy Ostrowskim Centrum Kultury.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad wykonaniem robót związanych z Przebudową budynku starej biblioteki przy Ostrowskim Centrum Kultury w ramach realizacji projektu pn. Przebudowa budynku Starej Biblioteki w Ostrowie Wielkopolskim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Inicjatywy JESSICA w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013. I. Miejsce wykonywania nadzoru: Ostrów Wielkopolski, ul. Wolności 2, działki nr 8/4, 8/3, obręb 0070. II. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru nad: 1. robotami rozbiórkowymi: 1) demontaż wszystkich instalacji (wod-kan, wentylacyjnej, c.o., ciepła technologicznego, elektrycznej i odgromowej), 2) demontaż ścian działowych, starych posadzek, 3) demontaż stolarki drzwiowej zewnętrznej, wewnętrznej i boazerii (główne drzwi wejściowe poddane renowacji), 4) demontaż stolarki okiennej (wewnętrzne, witrażowe skrzydła parteru poddane renowacji), krat okiennych piwnicznych (poddane renowacji), 5) demontaż drewnianych klatek schodowych (główna klatka schodowa poddana renowacji), 6) rozbiórka stropów drewnianych z jednoczesną wymianą belek na stalowe dla zachowania sztywności budynku, 7) poszerzenie otworów drzwiowych w ścianach nośnych, 8) demontaż poszycia dachu z papy, poszycia z desek, obróbek blacharskich, 9) usunięcie zasypek z pomieszczeń piwnicznych, 10) wymiana porażonych elementów więźby dachu i stropu nad piętrem po usunięciu zasypki, 2. robotami budowlanymi: 1) roboty: murowe, fundamentowe, betoniarskie i montażowe (m.in. zamurowanie otworów, wykonanie ścian działowych w systemie g-k, przemurowanie kominów od poziomu stropu, renowacja schodów zewnętrznych, wykonanie dwubiegowych schodów żelbetowych, montaż wind kuchennych, montaż schodów technicznych stalowych, montaż klap dymowych nad klatką K1, wykonanie nowych stropów, nadproży, podwieszenie sufitów z płyt g-k, montaż wycieraczek systemowych w strefach wejściowych do budynku), 2) roboty posadzkowe (m.in. posadzki i wylewki betonowe, układanie płytek gresowych, parkietów), 3) roboty izolacyjne (m.in. docieplenie ścian zewnętrznych od wewnątrz płytami np. Ytong Multipor gr. 12cm, izolacja folii w płynie w pomieszczeniach mokrych, impregnacja wszystkich elementów drewnianych dachu), 4) roboty tynkarskie, 5) roboty okładzinowe (m.in. płytki ceramiczne ), 6) roboty malarskie (ściany i sufity wewnętrzne. malowane farbami akrylowymi) 7) stolarka okienna i drzwiowa (m.in. okna drewniane, skrzynkowe; parapety wenętrzne drewniane, parapety zewn. z blachy tytan.-cynk.) 8) prace ciesielskie, 9) prace dekarskie i montażowe, 10) renowacja elewacji, 11) roboty wykończeniowe, 3. robotami drogowymi i towarzyszącymi - odtworzenie nawierzchni po przyłączach, 4. robotami sanitarnymi: 1) instalacje zewnętrzne i wewnętrzne wod.-kan., 2) wykonanie przyłączy wody, kanalizacji, centralnego ogrzewania, 3) instalacja centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego, 4) instalacje wentylacyjno-klimatyzacyjne, 5. robotami elektrycznymi: 1) instalacje elektryczne, 2) instalacje elektrotechniczne, niskoprądowe, sygnalizacji p.poż., 3) instalacja odgromowa, 6. wykonaniem dokumentacji powykonawczej, 7. prowadzeniem przez wykonawcę księgi obmiaru robót, 8. wykonaniem kosztorysów powykonawczych oraz ich zatwierdzanie. III. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań wykonawcy należy: 1) reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych, niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 3) sprawdzenie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowywanie i udział w odbiorze robót, 4) potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad, 5) wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, 6) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 7) kontrola jakości i terminowości wykonania robót, 8) sprawdzanie, weryfikowanie i potwierdzanie ilości w księdze obmiaru robót, 9) sprawdzanie, weryfikowanie i potwierdzanie kosztorysów powykonawczych, 10) potwierdzanie temperatury powietrza w książce pomiaru temperatur, 11) udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót - minimum raz w tygodniu oraz na każde wezwanie zamawiającego, 12) kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, 13) skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej wraz z atestami, certyfikatami, deklaracjami zgodności, 14) udział w przeglądach i odbiorach gwarancyjnych w okresie obowiązywania gwarancji, 15) nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP łącznie z planem BIOZ. IV. Inne wymagania. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie przez wykonawcę wizji lokalnej na obiekcie. V. Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim opisane są w następujących dokumentach: 1. Przebudowa budynku Starej Biblioteki przy Ostrowskim Centrum Kultury - Inwentaryzacja - załącznik nr 8, 2. Projekt budowlany - Przebudowa budynku Starej Biblioteki przy Ostrowskim Centrum Kultury - załącznik nr 9, 3. Projekt wykonawczy - Architektura i konstrukcja - załącznik nr 10, 4. Projekt wykonawczy - Instalacje sanitarne z przyłączami - załącznik nr 11, 5. Projekt wykonawczy - Instalacja wentylacji - załącznik nr 12, 6. Projekt wykonawczy - Instalacja centralnego ogrzewania - załącznik nr 13, 7. Projekt wykonawczy - Instalacje elektryczne - załącznik nr 14, 8. Projekt wykonawczy - Instalacje teletechniczne - załącznik nr 15, 9. Projekt techniczny wykonawczy - Instalacja SAP - załącznik nr 16, 10. Projekt wykonawczy - Wystrój i wyposażenie obiektu - załącznik nr 17, 11. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 18, 12. Przedmiary branżowe dla poszczególnych rodzajów robót - załącznik nr 19, 13. Decyzje i uzgodnienia - załącznik nr 20.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Przebudowa budynku Starej Biblioteki w Ostrowie Wielkopolskim współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Inwestycyjnych Krystyna Włosik, ul. K. Makuszyńskiego 8, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71074,13 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 137760,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.