Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-15
Kielce: Wymiana drzwi wejściowych oraz drzwi na głównej klatce schodowej z uwzględnieniem wymagań p.poż. w budynku Polikliniki MSWiA przy ul.Wojska Polskiego 51 w Kielcach.
Numer ogłoszenia: 17009 - 2009; data zamieszczenia: 15.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Kielcach , ul. Wojska Polskiego 51, 25-375 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3493500, 3493521, faks 041 3493505.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.kielce.ids.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana drzwi wejściowych oraz drzwi na głównej klatce schodowej z uwzględnieniem wymagań p.poż. w budynku Polikliniki MSWiA przy ul.Wojska Polskiego 51 w Kielcach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana drzwi wejściowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 4400złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Złożenie ważnej oferty,posiadajnie uprawnień do wykonania określonej działąlności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień -prowadzenie działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia,posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia ,dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiazania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,nie podleganie wykluczeniu,spełnianie warunków zawartych w SIWZ i ustawie PZP.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: druk oferty,kosztorys ofertowy(również w formie elektronicznej),oświadczenie zgodne z art.22ust.1 oraz art.24 ust.1i2 ustawy PZP,aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,,oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej miejsca planowanych robót(pobyt winiem być potwierdzony przez służby inwestycyjne Zamawiającego),parafowany projekt umowy,aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika U.S. oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS,wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania,a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym z podaniem ich wartości,przedmiotu,dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzajacych , że zostały wykonane należycie-min 3 zamówienia zbliżone kwotą i zakresem do przedmiotu zamówienia.Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia a także zakres wykonywanych przez nich czynności wraz z odpowiednimi uprawnieniami oraz aktualnymi zaświadczeniami o przynależnosci do właściwej izby samorządowej.Dowód wpłaty wadium(kserokopia).Pełnomocnictwo..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - termin realizacji - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.kielce.ids.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ MSWiA w Kielcach ul.Wojska Polskiego 51 25-375 Kielce Dział AG mgr Andrzej Bartosz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2009 godzina 09:00, miejsce: ZOZ MSWiA w Kielcach ul.Wojska Polskiego 51 25-375 Kielce Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Przeprowadzenie kampanii w social mediach (Facebook) i zapewnienie wsparcia technicznego i kreatywnego w prowadzeniu profilu społecznościowego
- Dostawa materiałów biurowych i maszyn biurowych
- Zakup i dostawa mebli do budynku Urzędu Skarbowego w Końskich.
- SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA I BUŁKI TARTEJ
- Dostawa zestawów: wyświetlacze interaktywne z podstawą mobilną i kamerą w ramach projektu Przedszkolne Inkubatory Świętokrzyskiej Dwujęzyczności nr FESW.08.01-IZ.00-0055/23 (2)
- Świadczenie usług stałego dosyłu i rozpowszechniania programu radiowego Polskiego Radia Regionalnej Rozgłośni w Kielcach "Radio Kielce" S.A. w likwidacji
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku Centrum opiekuńczo-mieszkalnego we wsi Szczęsne wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Remont sanitariatów damskich w XII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Kolorowe 29a
- Prace konserwatorskie przy budynku kostnicy w zespole cmentarza komunalnego w Sycowie
- Modernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 7
- Budowa budynku magazynowego, budynku garażowego, wiaty garażowej oraz ramy żelbetowej jako elementu małej architektury, na terenie części działki o nr ewid. 82153/5
- Wykonanie projektu oraz remontu pomieszczeń administracyjno - biurowych oraz sanitarnych w budynkach Zamawiającego w formule "zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.