eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Wymiana drzwi wejściowych oraz drzwi na głównej klatce schodowej z uwzględnieniem wymagań p.poż. w budynku Polikliniki MSWiA przy ul.Wojska Polskiego 51 w Kielcach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-15

Kielce: Wymiana drzwi wejściowych oraz drzwi na głównej klatce schodowej z uwzględnieniem wymagań p.poż. w budynku Polikliniki MSWiA przy ul.Wojska Polskiego 51 w Kielcach.
Numer ogłoszenia: 17009 - 2009; data zamieszczenia: 15.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Kielcach , ul. Wojska Polskiego 51, 25-375 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3493500, 3493521, faks 041 3493505.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.kielce.ids.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana drzwi wejściowych oraz drzwi na głównej klatce schodowej z uwzględnieniem wymagań p.poż. w budynku Polikliniki MSWiA przy ul.Wojska Polskiego 51 w Kielcach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana drzwi wejściowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 4400zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Złożenie ważnej oferty,posiadajnie uprawnień do wykonania określonej działąlności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień -prowadzenie działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia,posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia ,dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiazania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,nie podleganie wykluczeniu,spełnianie warunków zawartych w SIWZ i ustawie PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: druk oferty,kosztorys ofertowy(również w formie elektronicznej),oświadczenie zgodne z art.22ust.1 oraz art.24 ust.1i2 ustawy PZP,aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,,oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej miejsca planowanych robót(pobyt winiem być potwierdzony przez służby inwestycyjne Zamawiającego),parafowany projekt umowy,aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika U.S. oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS,wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania,a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym z podaniem ich wartości,przedmiotu,dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzajacych , że zostały wykonane należycie-min 3 zamówienia zbliżone kwotą i zakresem do przedmiotu zamówienia.Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia a także zakres wykonywanych przez nich czynności wraz z odpowiednimi uprawnieniami oraz aktualnymi zaświadczeniami o przynależnosci do właściwej izby samorządowej.Dowód wpłaty wadium(kserokopia).Pełnomocnictwo..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - termin realizacji - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.kielce.ids.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ MSWiA w Kielcach ul.Wojska Polskiego 51 25-375 Kielce Dział AG mgr Andrzej Bartosz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2009 godzina 09:00, miejsce: ZOZ MSWiA w Kielcach ul.Wojska Polskiego 51 25-375 Kielce Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.