eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prusy › Remont dróg gminnych1. Remont drogi gminnej - obręb Żelowice Dz. Nr 30/10 2. Remont drogi gminnej - obręb Kondratowice - Edwardów Dz. Nr 126/10 3. Remont drogi gminnej - obręb Księginice Wlk. Dz. Nr 391/3 4. Remont drogi gminnej - obręb Księginice Wlk. Dz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-23

Prusy: Remont dróg gminnych: 1. Remont drogi gminnej - obręb Żelowice Dz. Nr 30/10 2. Remont drogi gminnej - obręb Kondratowice - Edwardów Dz. Nr 126/10 3. Remont drogi gminnej - obręb Księginice Wlk. Dz. Nr 391/3 4. Remont drogi gminnej - obręb Księginice Wlk. Dz. Nr 391/48 5. Remont drogi gminnej - obręb Kowalskie Dz. Nr 46/7 6. Remont drogi gminnej - obręb Żelowice Dz. Nr 30/4
Numer ogłoszenia: 169665 - 2008; data zamieszczenia: 23.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kondratowice, Kondratowice, ul. Nowa 1, 57-150 Prusy, woj. dolnośląskie, tel. 071 3927681, fax 071 3926021.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kondratowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych: 1. Remont drogi gminnej - obręb Żelowice Dz. Nr 30/10 2. Remont drogi gminnej - obręb Kondratowice - Edwardów Dz. Nr 126/10 3. Remont drogi gminnej - obręb Księginice Wlk. Dz. Nr 391/3 4. Remont drogi gminnej - obręb Księginice Wlk. Dz. Nr 391/48 5. Remont drogi gminnej - obręb Kowalskie Dz. Nr 46/7 6. Remont drogi gminnej - obręb Żelowice Dz. Nr 30/4.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gminnych. 1. Remont drogi gminnej - obręb Żelowice Dz. Nr 30/10 2. Remont drogi gminnej - obręb Kondratowice - Edwardów Dz. Nr 126/10 3. Remont drogi gminnej - obręb Księginice Wlk. Dz. Nr 391/3 4. Remont drogi gminnej - obręb Księginice Wlk. Dz. Nr 391/48 5. Remont drogi gminnej - obręb Kowalskie Dz. Nr 46/7 6. Remont drogi gminnej - obręb Żelowice Dz. Nr 30/4 Zakres robót obejmuje: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - podbudowy, - nawierzchnie, - roboty wykończeniowe, - zieleń drogową.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 07.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Spełniają wymogi art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówien publicznych. 3. Złożą ofertę zgodną ze SIWZ. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w części VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie termionu składania ofert, chyba że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować bedzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz zgłoszenia uczestnictwa - wg załącznika nr 1 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy), - o ile nie wynika to z dokumentów rejestrowych należy złożyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę. 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 robót budowlanych związanych z budową dróg o wartości odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 2 (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu), 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia /kierownicy robót/ posiadających wymagane uprawnienia. Zamawiający wymaga wykazanie kierownika z uprawnieniami w zakresie konstrukcyjno-budowlanym. Należy załączyć odpowiednie uprawnienia i poświadczenia o przynależności kierownika do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - wg załącznika nr 4 (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu), 5. Zaakceptowany wzór umowy - wg załącznika nr 5 6. Kosztorysy, na podstawie których dokonał wyceny ceny ofertowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: kondratowice.ibip.wroc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kondratowice, Kondratowice, ul. Nowa 1, 57-150 Prusy w pokoju nr 4..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Kondratowice, Kondratowice, ul. Nowa 1, 57-150 Prusy, pokój nr 7..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.