eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin-Zdunowo › dostawa, montaż i uruchomienie1) elektrycznych wytwornic pary - szt. 2 oraz urządzenia do demineralizacji wody zasilającej - szt. 1 2) sterylizatora o pojemności komory 23 l (ą 1 l) z urządzeniem do demineralizacji wody zasilającej - szt. 1 oraz zgrzewark

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-23

Szczecin-Zdunowo: dostawa, montaż i uruchomienie: 1) elektrycznych wytwornic pary - szt. 2 oraz urządzenia do demineralizacji wody zasilającej - szt. 1 2) sterylizatora o pojemności komory 23 l (± 1 l) z urządzeniem do demineralizacji wody zasilającej - szt. 1 oraz zgrzewarki z podajnikiem rękawów - szt. 1 3) urządzenia do otrzymywania wody oczyszczonej do celów medycznych (nie do wstrzykiwań) o wydajności 12 l/h (± 2 l/h)- szt. 1.
Numer ogłoszenia: 169603 - 2008; data zamieszczenia: 23.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. prof. Alfreda Sokołowskiego, ul. A. Sokołowskiego 11, 70-891 Szczecin-Zdunowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4427208, fax 091 4620494.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzdunowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa, montaż i uruchomienie: 1) elektrycznych wytwornic pary - szt. 2 oraz urządzenia do demineralizacji wody zasilającej - szt. 1 2) sterylizatora o pojemności komory 23 l (± 1 l) z urządzeniem do demineralizacji wody zasilającej - szt. 1 oraz zgrzewarki z podajnikiem rękawów - szt. 1 3) urządzenia do otrzymywania wody oczyszczonej do celów medycznych (nie do wstrzykiwań) o wydajności 12 l/h (± 2 l/h)- szt. 1..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowych wyrobów podanych poniżej. Wyroby stanowiące przedmiot zamówienia będą użytkowane w warunkach szpitalnych, tj. odpowiednio: w pomieszczeniu sterylizacji centralnej, na bloku operacyjnym i w aptece szpitalnej. Wykonawca winien zaoferować wyroby kompletne z punktu widzenia celu, któremu mają służyć, zgodnie z przeznaczeniem i wymogami wytwórcy. CZĘŚĆ 1. zamówienia obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie: elektrycznych wytwornic pary - szt. 2 oraz urządzenia do demineralizacji wody zasilającej - szt. 1 o wydajności zapewniającej pracę obu wytwornic pary jednocześnie CZĘŚĆ 2. zamówienia obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie: sterylizatora o pojemności komory 23 l (± 1 l) z urządzeniem do demineralizacji wody zasilającej - szt. 1 oraz zgrzewarki z podajnikiem rękawów - szt. 1 CZĘŚĆ 3. zamówienia obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie: urządzenia do otrzymywania wody oczyszczonej do celów medycznych (nie do wstrzykiwań) o wydajności 12 l/h (±2 l/h) - szt. 1 do pracy w aptece szpitalnej Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w podziale na wyżej określone części zamówienia. Zamawiający zaleca Wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielnie niniejszego zamówienia publicznego określone w art. 22 oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004r.). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. II.2 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: 1) Opisy: a) opis techniczny oferowanych urządzeń, b) prospekty, c) instrukcje użytkowania oferowanych wyrobów w języku polskim, d) wzory kart gwarancyjnych określających warunki gwarancji jakości osobno dla każdego z oferowanych wyrobów, e) informacje o autoryzowanym przez wytwórcę serwisie technicznym, który pełnił będzie obowiązki wynikające z umowy (podać nazwę, siedzibę firmy, uprawnienia). f) Wykonawcy składający ofertę dotyczącą części 3 zamówienia - urządzenie do otrzymywania wody oczyszczonej do celów medycznych (nie do wstrzykiwań) do bezpośredniego użycia, muszą złożyć wraz z ofertą dokumenty poświadczające, że oferowane urządzenie wytwarza wodę o właściwościach spełniających wszystkie wymogi VI Farmakopei Polskiej dla wody oczyszczonej do bezpośredniego użycia. 2) Odpowiednio dla każdego wyrobu zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości lub deklaracje zgodności potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym i posiadają znakowanie CE. 3) Dla wyrobów medycznych dokument potwierdzający rejestrację wyrobu medycznego w Rejestrze Wyrobów Medycznych. UWAGA: Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa w §3 ust. 1 pkt. 2-4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. II.3. Jeżeli termin składania ofert ulegnie przesunięciu, wówczas dokumenty o których mowa w pkt. II.1. i II.2. SIWZ, a które do tego czasu utraciły swą ważność powinny zostać uaktualnione. II.4. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt.II.1 i II.2 SIWZ, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w pkt. II.1 i II.2 SIWZ, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mino ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. II.5. Niespełnienie warunków, o których mowa w pkt. II.1 SIWZ, bądź nie dołączenie do oferty dokumentów i oświadczeń potwierdzających ich spełnianie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. III. Opis sposobu dokonywania oceny warunków udziału w postępowaniu. O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19. poz. 177), w szczególności w art. 22 u. 1 oraz art. 24 ustawy, 2) posiadają przedmiot działalności gospodarczej wskazany w aktualnym odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadający także przedmiotowi zamówienia, 3) zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dla szpitala lub szpitali odpowiednio do części zamówienia dostawę: 5 szt. wytwornic pary o wydajności pary powyżej 50 kg/h każda, przeznaczonych do zasilania sterylizatorów do celów medycznych, 5 szt. sterylizatora do celów medycznych o pojemności komory roboczej powyżej 20 l, 20 szt. urządzeń do otrzymywania wody oczyszczonej o wydajności powyżej 10 l/h.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielnie niniejszego zamówienia publicznego określone w art. 22 oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004r.). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. II.2 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: 1) Opisy: a) opis techniczny oferowanych urządzeń, b) prospekty, c) instrukcje użytkowania oferowanych wyrobów w języku polskim, d) wzory kart gwarancyjnych określających warunki gwarancji jakości osobno dla każdego z oferowanych wyrobów, e) informacje o autoryzowanym przez wytwórcę serwisie technicznym, który pełnił będzie obowiązki wynikające z umowy (podać nazwę, siedzibę firmy, uprawnienia). f) Wykonawcy składający ofertę dotyczącą części 3 zamówienia - urządzenie do otrzymywania wody oczyszczonej do celów medycznych (nie do wstrzykiwań) do bezpośredniego użycia, muszą złożyć wraz z ofertą dokumenty poświadczające, że oferowane urządzenie wytwarza wodę o właściwościach spełniających wszystkie wymogi VI Farmakopei Polskiej dla wody oczyszczonej do bezpośredniego użycia. 2) Odpowiednio dla każdego wyrobu zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości lub deklaracje zgodności potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym i posiadają znakowanie CE. 3) Dla wyrobów medycznych dokument potwierdzający rejestrację wyrobu medycznego w Rejestrze Wyrobów Medycznych. UWAGA: Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa w §3 ust. 1 pkt. 2-4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. II.3. Jeżeli termin składania ofert ulegnie przesunięciu, wówczas dokumenty o których mowa w pkt. II.1. i II.2. SIWZ, a które do tego czasu utraciły swą ważność powinny zostać uaktualnione. II.4. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt.II.1 i II.2 SIWZ, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w pkt. II.1 i II.2 SIWZ, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mino ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. II.5. Niespełnienie warunków, o których mowa w pkt. II.1 SIWZ, bądź nie dołączenie do oferty dokumentów i oświadczeń potwierdzających ich spełnianie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. III. Opis sposobu dokonywania oceny warunków udziału w postępowaniu. O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19. poz. 177), w szczególności w art. 22 u. 1 oraz art. 24 ustawy, 2) posiadają przedmiot działalności gospodarczej wskazany w aktualnym odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadający także przedmiotowi zamówienia, 3) zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dla szpitala lub szpitali odpowiednio do części zamówienia dostawę: 5 szt. wytwornic pary o wydajności pary powyżej 50 kg/h każda, przeznaczonych do zasilania sterylizatorów do celów medycznych, 5 szt. sterylizatora do celów medycznych o pojemności komory roboczej powyżej 20 l, 20 szt. urządzeń do otrzymywania wody oczyszczonej o wydajności powyżej 10 l/h.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzdunowo.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalistyczny Szpital im. prof. Alfreda Sokołowskiego; ul. Sokołowskiego 11; 70-891 Szczecin - Zdunowo; referat ds zamówień publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 10:30, miejsce: siedziba zamawiającego - referat ds zamówień publicznych.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 16.09.2008.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: cześć 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa, montaż i uruchomienie: elektrycznych wytwornic pary - szt. 2 oraz urządzenia do demineralizacji wody zasilającej - szt. 1 o wydajności zapewniającej pracę obu wytwornic pary jednocześnie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa, montaż i uruchomienie: sterylizatora o pojemności komory 23 l (± 1 l) z urządzeniem do demineralizacji wody zasilającej - szt. 1 oraz zgrzewarki z podajnikiem rękawów - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa, montaż i uruchomienie: urządzenia do otrzymywania wody oczyszczonej do celów medycznych (nie do wstrzykiwań) o wydajności 12 l/h (±2 l/h) - szt. 1 do pracy w aptece szpitalnej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.