Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-14
Łódź: Wykonanie koncepcji oraz projektów budowlanych obiektów Centrum Promocji Mody
oraz Centrum Nauki i Sztuki dla Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 167745 - 2007; data zamieszczenia: 14.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi, ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2547408, centrala 2547598, fax 042 2547418.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie koncepcji oraz projektów budowlanych obiektów Centrum Promocji Mody oraz Centrum Nauki i Sztuki dla Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi wykonanie koncepcji oraz projektów budowlanych dwóch obiektów tj. Centrum Promocji Mody oraz Centrum Nauki i Sztuki dla Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi przy ul. Wojska Polskiego 121 zgodnie z wytycznymi wskazanymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia jak również pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.20.00 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 71.42.00.00 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 22 000 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie następującego dokumentu: Aktualny odpis z właściwego rejestru (Krajowy Rejestr Sądowy, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) potwierdzającego prawo do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej każdy ze wspólników spółki zobowiązany jest dostarczyć indywidualny wypis z rejestru ewidencji działalności gospodarczej wydany przez odpowiedni urząd po dniu 31.12.2000r., Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie dokumentów: Uprawnienia do projektowania z udokumentowaniem aktualnego członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego dla przynajmniej jednej osoby w każdej z branż projektowania potwierdzające możliwość wykonania zadań będących przedmiotem zamówienia, Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie następującego dokumentu: Polisa lub inny dokument potwierdzający posiadanie ważnego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 100 000 złotych,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru (Krajowy Rejestr Sądowy, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) potwierdzającego prawo do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej każdy ze wspólników spółki zobowiązany jest dostarczyć indywidualny wypis z rejestru ewidencji działalności gospodarczej wydany przez odpowiedni urząd po dniu 31.12.2000r., 2. Uprawnienia do projektowania z udokumentowaniem aktualnego członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego dla przynajmniej jednej osoby w każdej z branż projektowania potwierdzające możliwość wykonania zadań będących przedmiotem zamówienia, 3. Polisa lub inny dokument potwierdzający posiadanie ważnego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 100 000 złotych, 4. oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, stwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, 7. Dowód wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Ocena rozwiązań funkcjonalno - użytkowych - 50
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba ASP w Łodzi, 91-726 Łódź, ul. Wojska Polskiego 121 (kancelaria, pok. 222, II pietro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2007 godzina 09:30, miejsce: Siedziba ASP w Łodzi, 91-726 Łódź, ul. Wojska Polskiego 121 (kancelaria, pok. 222, II piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program: Indykatywny Plan Inwestycyjny Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013 - klaster branży tekstylno - odzieżowej. Szczegółowe dane dotyczące terminu wykonania: a)Szczegółowa koncepcja funkcjonalno - przestrzenna - 21 dni od zawarcia umowy. b)Projekty budowlane należy wykonać do 15 grudnia 2007 roku. c)Pełnienie nadzoru autorskiego nad inwestycją - lata 2008 - 2012.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy wózków do transportu brudnej bielizny, szafek do przechowywania czystej bielizny, szafek na klucze i wózków platformowych dla wszystkich obiektów CSK Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- ZP/3/2024 - dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych oraz wyrobów laboratoryjnych dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- Modernizacja budynku przy ul. Wróblewskiego 9
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii na potrzeby BP ARiMR w Łęczycy
- 34/ZP/2024 Dostawa książek i czasopism naukowych dla Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego
- DZP.26.100.2024 Wykonanie zadania w ramach Łódzkiego Budżetu Obywatelskiego 2023/2024 pn. "Mural dla łodzianina Juliana Tuwima. Uhonorujmy naszego wspaniałego poetę."
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej systemu informacji wizualnej oraz aranżacji przestrzeni Muzeum Fryderyka Chopina w Warszawie wraz z jego otoczeniem.
- Przebudowa - renowacja zbiornika wodnego w miejscowości Żaboklik
- Budowa obiektu magazynowego na wyposażenie i sprzęt p.poż. w Goniądzu w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przeprowadzenie prac remontowo-konserwatorskich w zabytkowym zespole pałacowo-parkowym w Dębinkach
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa układu drogowego od ul. Świętokrzyskiej w Gdańsku do szkoły przy ul. Apollina w miejscowości Kowale"
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy obiektów sportowych i rekreacyjnych wraz z niezbędną infrastrukturą na terenie Zespołu Szkół Administracyjno - Ekonomicznych w Gdyni.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.