eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Słupia › Dostawa opału do kotłowni szkół podstawowych i przedszkola z terenu gminy Nowa Słupia



Ogłoszenie z dnia 2007-09-14

Nowa Słupia: Dostawa opału do kotłowni szkół podstawowych i przedszkola z terenu gminy Nowa Słupia
Numer ogłoszenia: 167391 - 2007; data zamieszczenia: 14.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Słupia, ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3177138.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowaslupia.bip.jur.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa opału do kotłowni szkół podstawowych i przedszkola z terenu gminy Nowa Słupia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość poszczególnego asortymentu opału: węgiel kamienny w ilości 403 tony miał w ilości 110 ton Wymagane parametry węgla kamiennego: Wartość opałowa - 27.000 kJ/kg Granulacja - 80 - 40 Zawartość popiołu - 5 -7 % Zawartość siarki do - 0,4 % Wilgotność do - 7 % Wymagane parametry miału: Wartość opałowa pow. - 22.000 kJ/kg Granulacja - 1 - 20 Zawartość popiołu do - 10 % Zawartość siarki do - 0,6 % Wilgotność poniżej - 8 %

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 10.12.10.00 - Węgiel kamienny Kod CPV wg słownika 2008: 09.11.12.10 - Węgiel kamienny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5000 zł Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, który upływa w dniu 24 września 2007 r. o godz. 12.00..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać dostawcy, którzy spełniają następujące warunki: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. wyrażą zgodę na realizację faktur w terminie 60 dni od daty otrzymania faktury. zamawiający może zażądać w wyznaczonym przez siebie terminie uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1. zapewnią każdą dostawę opału o wymaganych parametrach. wyrażą zgodę na przeprowadzenie badania jakości opału, a w przypadku nie spełnienia parametrów opałowych poniosą koszt przeprowadzonego badania. będą dostarczać opał samochodami o ładowności od 7 ton do 10 ton.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianym dostawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy: oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 formularz ofertowy (na załączonym druku) - załącznik nr 2 oświadczenie dostawcy, że ceny określone w ofercie będą obowiązywać na czas realizacji zamówienia i nie będą podlegały zmianie; dowód wpłacenia wadium; aktualny wypis (odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzającej dopuszczenie dostawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, odpis aktu założycielskiego spółki lub inny dokument właściwy dla dostawcy wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert); oświadczenie, że dostawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert; zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS o braku zaległości w uiszczaniu należnych składek wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert; wykaz posiadanego sprzętu przewidzianego do użycia w realizacji zamówienia - załącznik nr 4 wykaz, że dostawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania co najmniej dwie dostawy odpowiadające rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, jednakże nie mniejszej niż 100.000 zł każda, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz załączył wykaz wykonanych dostaw w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca dostawy wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie- wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 (do wykazu należy dołączyć referencje)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowaslupia.bip.jur.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Szkół ul. Świętokrzyska 18 26-006 Nowa Słupia pokój nr 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2007 godzina 12:00, miejsce: Zespól Obsługi Szkół ul. Świętokrzyska 18 26-006 Nowa Słupia pokój nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 24.10.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.