eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Duszniki › I Ty masz szansę w gminie Duszniki - zarządzanie projektem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-18

Duszniki: I Ty masz szansę w gminie Duszniki - zarządzanie projektem
Numer ogłoszenia: 16735 - 2012; data zamieszczenia: 18.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 1191 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Duszniki, ul. Sportowa 1, 64-550 Duszniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 2919075, 2919400, faks 061 2919131.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: I Ty masz szansę w gminie Duszniki - zarządzanie projektem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie zarządzania projektem - I Ty masz szansę w gminie Duszniki - poprzez sprawowanie funkcji Kierownika Projektu oraz Koordynatorów Szkolnych (5 osób) w szkołach Gminy Duszniki (Gimnazjum i Szkole Podstawowej w Dusznikach, Zespole Szkół w Grzebienisku ,w skład którego wchodzi gimnazjum i szkoła podstawowa oraz Szkole Podstawowej w Sędzinku). Podstawowe obowiązki Wykonawcy w zakresie zarządzania projektem : 1. Wykonawca zobowiązuje się do oznaczenia zgodnie z wytycznymi logiem Unii Europejskiej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Europejskiego Funduszu Społecznego, informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, a także logiem i nazwą projektu wszelkich dokumentów sporządzanych w ramach realizacji zamówienia. 2. Wykonawca nie ponosi kosztów korzystania z pomieszczeń szkolnych, sprzętu i mediów. 3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody w mieniu placówki edukacyjnej i w mieniu Zamawiającego wyrządzone przez niego. 4. Wykonawca oświadcza, że wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych na potrzeby projektu oraz podczas przetwarzania danych osobowych przestrzegać będzie zasad określonych , w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn. zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. nr 100, poz. 1024). 5.Wykonawca jest zobowiązany zarządzać: - całym projektem - Kierownik Projektu - koordynować pracą na poziomie szkół w ramach projektu, w placówkach oświatowych wskazanych w § 1 ust. 2 umowy poprzez 5 Koordynatorów Szkolnych. Obowiązki Kierownika Projektu: Kierownik Projektu jest zobowiązany do realizacji projektu zgodnie z umową o dofinansowanie zawartą w oparciu o wniosek, w tym m.in.: 1) Terminowe i właściwe realizowanie całości projektu według zasad określonych w dokumentach programowych i wytycznych dla PO KL, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciami na wszystkich jego etapach. 2) Nadzór na prawidłowym przebiegiem realizacji projektu zgodnym z zaplanowanym budżetem i harmonogramem. 3) Planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników projektu. 4) Kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu.. 5) Nadzór nad personelem projektu. 6) Współpraca z Koordynatorami Szkolnymi. 7) Rekrutacja ostatecznych beneficjentów. 8) Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji związanej z realizacją projektu. 9) Organizowanie i udział w naradach koordynacyjnych w toku realizacji projektu. 10) Realizacja działań na rzecz równości płci. 11) Zbieranie i opracowywanie danych na potrzeby monitoringu i sprawozdawczości dotyczącej realizacji projektu. 12) Nadzór nad monitoringiem i ewaluacją projektu, sporządzanie wymaganych zestawień i raportów. 13) Koordynacja rozliczeń finansowych, terminowe sporządzanie i przekazywanie do IP wniosków o płatność wraz z wymaganymi załącznikami.. 14) Nadzór i ścisła współpraca z księgowością. 15) Utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunem projektu w IP, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów.. 16) Katalogowanie beneficjentów i prowadzenie sprawozdawczości PEFS 2007. 17) Podpisywanie (zgodnie ze środkami określonymi w projekcie) umów z personelem nie wyłonionym w przetargach w ramach PZP, obsługą administracyjną i sprzątającą oraz organizacja obsługi kadrowej i finansowo-księgowej dla tych osób. 18) Organizowanie zajęć stałych w ciągu tygodnia, sporządzanie harmonogramów tych zajęć i kart pracy lub dzienników zajęć kadry zatrudnionej w projekcie. 19) Kontrola realizacji zajęć, sporządzanie zestawień zbiorczych do celów płacowych oraz opisywanie rachunków zgodnie z przyjętymi procedurami. 20) Stałe monitorowanie zakresu realizowanych zadań i osiąganych wskaźników 21) Kontrola poprawności prowadzonej dokumentacji (listy obecności, dzienniki zajęć, itp.) 22) Archiwizowanie i zabezpieczenie dokumentacji projektu. 23) Bieżąca współpraca z innymi podmiotami wyłonionymi w trakcie postępowań przetargowych (usługa edukacyjna, dowozy). 24) Zakup i podział sprzętu i materiałów na placówki zgodnie z projektem i do wysokości środków zaplanowanych w projekcie. Obowiązki Koordynatorów Szkolnych - realizacja i organizacja działań na poziomie danej szkoły oraz w ramach pracy Zespołu Sterującego Projektem między innymi: 1) Organizacja zadań wynikających z projektu na poziomie szkoły. 2) Organizacja naboru uczniów na zajęcia. 3) Organizowanie zajęć stałych w ciągu tygodnia w danej szkole. 4) Podpisywanie umów z personelem nie wyłonionym w przetargach w ramach PZP - na poziomie szkoły (do wysokości przyznanych godzin i środków). 5) Kontrola realizacji zajęć, sporządzanie odpowiednich zestawień do list płac oraz opisywanie rachunków zgodnie z przyjętymi procedurami. 6) Przeprowadzanie okresowych ewaluacji, sporządzanie wymaganych zestawień i raportów. 7) Realizacja działań informacyjno - promocyjnych na poziomie szkoły. 8) Sporządzanie harmonogramów zajęć i kart pracy oraz dzienników zajęć kadry zatrudnionej w projekcie. 9) Zbieranie i opracowywanie danych na potrzeby monitoringu i sprawozdawczości dotyczącej realizacji projektu, sporządzanie ankiet, raportów związanych z projektem, ewaluacja. 10) Współpraca z nauczycielami w zakresie realizowanych zadań i osiąganych wskaźników. 11) Kontrola poprawności prowadzonej dokumentacji (listy obecności, potwierdzenia odbioru, dzienniki zajęć itp.). 12) Przedstawianie Kierownikowi Projektu na bieżąco sprawozdań o stanie realizacji zadań i o wynikłych nieprawidłowościach. 13) Sporządzanie sprawozdań okresowych. 14) Oznakowanie wszelkich materiałów do zajęć, zakupionego w ramach projektu sprzętu zgodnie z wytycznymi w tym zakresie. 15) Archiwizowanie dokumentacji z danej szkoły. 16) Obecność podczas kontroli i audytu projektu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wielkopolska Akademia Nauki i Rozwoju Sp. z o.o., ul.Przełęcz 51, 60-115 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 192601,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 234930,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2349300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 234930,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.