eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Zimowe utrzymanie nawierzchni obiektów mostowych zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta Słupska w sezonie 2009/2010.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-26

Słupsk: Zimowe utrzymanie nawierzchni obiektów mostowych zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta Słupska w sezonie 2009/2010.
Numer ogłoszenia: 167356 - 2009; data zamieszczenia: 26.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Słupsku , ul. Przemysłowa 73/110, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8410091, faks 059 8410093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie nawierzchni obiektów mostowych zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta Słupska w sezonie 2009/2010..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. Zimowe utrzymanie nawierzchni obiektów mostowych zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta Słupska w sezonie 2009/2010. Szczegółowy wykaz nawierzchni mostowych: Lp.Wyszczególnienie Powierzchnia jezdni w m2 Powierzchnia chodników w m2 1.Most Zamkowy - ul. Garncarska (obiekt w ciągu drogi krajowej nr 6)557,3; 426,1 2.Most Bonawentury Jezierskiego - ul. Zamkowa (obiekt w ciągu drogi krajowej nr 6)144,0;158,4 3.Kładka ul. Mostnika (obiekt w ciągu drogi gminnej)----; 112,0 4.Most Kowalski - ul. Kowalska (obiekt w ciągu drogi powiatowej) 249,1;288,8 5.Most Kaszubski - ul. Kilińskiego (obiekt w ciągu drogi gminnej)265,7;251,3 6.Most Dziewic - ul. Kościuszki (obiekt w ciągu drogi powiatowej) 236,3;208,0 7.Most Łabędzi - ul. Orzeszkowej (obiekt w ciągu drogi gminnej)-----;152,10 8.Wiadukt - ul. 3 Maja (obiekt w ciągu drogi powiatowej) 1296,0; 346,5 9.Kładka na rzece Słupi w PKiW (obiekt w ciągu drogi gminnej)----- ;135,3 10.Kładka na Kanale Młyńskim w PKiW (obiekt w ciągu drogi gminnej)-----; 97,4 11.Most Czołgowy - ul. Rybacka (obiekt w ciągu drogi gminnej)174,2;---- UWAGA: Most Łabędzi - jezdnię i chodniki należy odśnieżać i usuwać skutki śliskości wyłącznie ręcznie. Zabrania się używania sprzętu mechanicznego. Powierzchnia jezdni 83,6 m2 uwzględniona jest w powierzchni chodników. Most Czołgowy należy odśnieżać i usuwać skutki śliskości wyłącznie ręcznie bez używania sprzętu mechanicznego. Most Zamkowy - w powierzchni chodników uwzględniona jest powierzchnia wysepki. 2.Zakres prac w ramach zimowego utrzymania obiektów mostowych obejmuje: 1)odśnieżanie i usuwanie śliskości jezdni na całej szerokości, 2)odśnieżanie i usuwanie śliskości chodników na całej powierzchni, 3)posypywanie jezdni i chodników wyłącznie piaskiem, 4)rozpoczęcie odśnieżania niezwłocznie po wystąpieniu opadów śniegu, 5)usuwanie ślizgawicy niezwłocznie po wystąpieniu zjawisk pogodowych powodujących ślizgawicę, 6)zakończenie odśnieżania lub usuwania śliskości w ciągu 1 godziny po ustąpieniu opadów 7)wywóz nadmiaru śniegu z obiektów objętych zamówieniem, 8)ustawienie pojemnika z piaskiem ( pojemniki z piaskiem muszą być estetyczne) przy każdym obiekcie określonym w tabeli zawartej w pkt 1, 9)odśnieżanie musi być wykonywane na chodnikach ręcznie, na jezdniach dopuszcza się możliwość odśnieżania mechanicznego (z wyjątkiem obiektów: Most Łabędzi i Most Czołgowy), 10)usuwanie gołoledzi wyłącznie poprzez posypywanie materiałem uszorstniającym. 3.W przypadku intensywności opadów śniegu i wystąpienia bardzo niekorzystnych warunków pogodowych w pierwszej kolejności należy zachować przejezdność na obiektach mostowych położonych w ciągu dróg krajowych, następnie wojewódzkich i pozostałych. 4.W przypadku nie występowania opadów śniegu i ślizgawicy powierzchnie należy utrzymywać w zakresie obejmującym mechaniczne lub ręczne usuwanie nieczystości (m.in. papiery, piasek, szkło i inne przeszkody, które występują na obiektach objętych przedmiotem zamówienia). 5.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia lokalizacji bazy zaplecza technicznego w granicach administracyjnych miasta Słupska lub w najbliższej okolicy, umożliwiającą na jej terenie stacjonowanie i przechowywanie wymaganych w SIWZ samochodów, sprzętu, piasku i wyposażoną w środki łączności. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić stanowisko dyspozytorskie czynne całą dobę przez 7 dni w tygodniu z bezpośrednim kontaktem telefonicznym z Zamawiającym oraz Strażą Miejską i Policją - telefon alarmowy. 6.W dniu 30 kwietnia 2010r. nie użyte materiały uszorstniające i piasek wraz z pojemnikami winny zostać sprzątnięte, a teren uporządkowany. Zalegający na terenie objętym zamówieniem materiał uszorstniający oraz piasek po sezonie musi być uprzątnięty. 7.Kontrolowanie wykonania przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na bieżąco przez pracowników Zarządu Dróg Miejskich w Słupsku. W przypadku stwierdzenia w trakcie kontroli niewykonania lub nienależytego wykonania prac określonych w SIWZ i umowie, Zamawiający powiadomi w formie ustnej bądź pisemnej (dopuszczalny fax) o powyższym Wykonawcę, o ile nie brał on udziału w kontroli. 8.Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w projekcie umowy. 9.Całość prac należy wykonać we własnym zakresie, Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w realizacji zamówienia. 10.Prace związane z zimowym utrzymaniem obiektów mostowych należy wykonać zgodnie z obowiązującymi zasadami wykonania prac określonymi w Ogólnych Specyfikacjach Technicznych opracowanych na zlecenie Generalnej Dyrekcji Dróg Publicznych w Warszawie, a w szczególności D-10.10.01b Odśnieżanie drogi i D-10.10.01c Zwalczanie śliskości zimowej na drodze. 11.Wykonawca obowiązany jest do zgłaszania wykonania prac osobom wyznaczonym przez Zamawiającego. 12.Zaleca się przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1.000 PLN (słownie: jeden tysiąc PLN)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. WARUNKI OGÓLNE. 1)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). 2)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek opisany w ppkt 1d musi spełniać każdy z Wykonawców. 2. WARUNKI SZCZEGÓŁOWE UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU W OPRACIU O ART. 22 UST. 1 PKT 1-3 USTAWY PZP Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 1)Doświadczenie. a)Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej trzy usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i każda z usług o wartości brutto nie mniejszej niż 45.000 PLN. W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku Wykonawca musi przedstawić wykaz zrealizowanych usług, a także dołączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający przy spełnieniu ww. warunku uzna także doświadczenie Wykonawcy, który jako podwykonawca wykonywał usługi będące przedmiotem zamówienia. b)Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w ppkt 1a) niniejszego rozdziału. 2)Potencjał techniczny. a)Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej następującym potencjałem technicznym: koparko-spycharką - 1 szt.; samochodem samowyładowczym - 2 szt.; samochodem skrzyniowym do 5 ton - 1 szt.; ciągnikiem z przyczepą - 1 szt.; ładowarką - 1 szt.; samochodem dostawczym - 1 szt. W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku Wykonawca przedkłada wykaz sprzętu i urządzeń. b)Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w ppkt 2a) niniejszego rozdziału spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 3)Potencjał kadrowy. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje: a)co najmniej jedną osobą na stanowisku kierownika (staż pracy kierownika na tym stanowisku minimum 12 miesięcy) odpowiedzialną za realizację zamówienia; b)co najmniej jedną osobą odpowiedzialną za bezpośredni nadzór (stanowisko dyspozytorskie). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował ww. potencjałem kadrowym przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku Wykonawca przedkłada potencjał kadrowy. c)Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w ppkt 3a) i 3b) niniejszego rozdziału spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 4)Potencjał ekonomiczno-finansowy. a)Wykonawca musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000 PLN. bPotencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia warunek określony w ppkt 4a) będzie spełniony, jeżeli każdy z Wykonawców wykaże posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający dopuszcza sumowanie kwoty ubezpieczenia. 3.SPOSÓB DOKONANIA OCENY SPEŁNIENIA WYMAGANYCH WARUNKÓW: 1)Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą. 2)Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia. 3)Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 4)Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VII SIWZ do oferty należy dołączyć: 1)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wszystkich warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o treści zgodnej z załącznika Nr 2 do SIWZ; 2)Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp o treści zgodnej z załącznika Nr 3 do SIWZ; 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5)Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia i o wymaganej wartości z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wg załącznika nr 4 do SIWZ oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; 6)Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca wg załącznika nr 5 do SIWZ; 7)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności o treści zgodnej z załącznikiem nr 6 do SIWZ; 8)Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 9)Dowód wniesienia wadium. 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1)Oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt 2, 3, 4 i 8 niniejszego rozdziału muszą być przedłożone przez każdego Wykonawcę, pozostałe dokumenty mogą być składane wspólnie; 2)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp; 3)Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty w oryginale i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia poprzez reprezentujące ich osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.slupsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich w Słupsku,ul.Przemysłowa 73,76-200 Słupsk.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich w Słupsku, ul.Przemysłowa 73, 76-200 Słupsk, pok. nr 101 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.