eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przychowska Struga, gm. Ścinawa i Rudna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-13

Wrocław: Przychowska Struga, gm. Ścinawa i Rudna
Numer ogłoszenia: 166525 - 2007; data zamieszczenia: 13.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu, al. J. Matejki 5, 50-333 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3226681 do 83, fax 071 3227929.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzmiuw.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przychowska Struga, gm. Ścinawa i Rudna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa przekroju podłużnego i porzecznego koryta rzeki Przychowska Struga w km 6+221 do 10+952; 11+188 do 12+921; 12+972 do 13+990, tj. na długości 7,482 km i udrożnienie w km 10+952 do 11+188, 12+921 do 12+972, tj. na długości 0,287 km. Zakres zamówienia: a.Wykopy - 15 110 m3 b.Nasypy - 97 m3 c.Wymiana gruntów słabych - 493 m3 d.Rozbiórka istniejących budowli - 31 szt e.Wykonanie przepustów z rur PEHD - 31 szt f.Odbudowa istniejących wylotów drenarskich - 10 szt g.Wykonanie umocnienia kiszka faszynowa fi 20cm - 5168 mb h.Wykonanie umocnienia kiszka faszynowa fi 15cm - 4294 mb i.Wykonanie umocnienia kiszka faszynowa fi 10cm - 5604 mb j.Wykonanie darniowania - 7533 m2 k.Wykonanie humusowania i obsiewu traw - 30435 m2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.60.00 - Roboty w zakresie budowy rzek i kontroli przeciwpowodziowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.60.00 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: 50 000,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy: a)spełniają wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; b)posiadają przerób roczny w ostatnich trzech latach (2004, 2005, 2006) w r.b.m. - minimum 3,3 mln zł/rok (sprzedaż netto), tzn. co najmniej w jednym roku w ciągu ostatnich trzech lat; c)posiadają pozytywne i udokumentowane doświadczenie w wykonawstwie zadań podobnych do będącego przedmiotem przetargu, tj. wymienionych w Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych i Klasyfikacji Środka Trwałego - grupa 2, podgrupa 20, rodzaj 225 (Rozporządzenie Rady Ministrów z 30.12.1999 r. w sprawie PKOB, Dz. U. nr 112 z 1999 r., poz. 1316 ze zmianami oraz w sprawie KŚT, Dz. U. nr 112 z 1999 r., poz. 1317 ze zmianami), tj. wykonali (decyduje data odbioru końcowego) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie co najmniej 1 obiekt spełniający łącznie 3 warunki: odpowiadający swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, oraz rozmiarem minimum 3,9 km regulacji rzek, potoków, kanałów, d)zatrudniają do wykonania przedmiotu zamówienia kierownika robót posiadającego uprawnienia do kierowania robotami związanymi z obiektami budowlanymi gospodarki wodnej i melioracji wodnych, e)zatrudniali przeciętnie minimum 31 pracowników w okresie ostatnich trzech lat (2004, 2005, 2006), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, f)posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1000 000,00 zł. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, będzie oceniane łączne spełnianie poszczególnych wymaganych warunków udziału w postępowaniu przez wszystkie podmioty składające wspólną ofertę. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dołączonych do oferty dokumentów wymienionych w SIWZ zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)dowód wniesienia wadium przetargowego b)oświadczenie o spełnieniu warunków (wzór zał. nr 2 do SIWZ) c)kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej (zawierający ceny jednostkowe) wraz z wykazem cen materiałów i sprzętu przyjętych do kosztorysu d)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert e)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust ust.1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert f)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert g)aktualne zaświadczenia: ·właściwego naczelnika urzędu skarbowego ·właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu wystawiane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, h)informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, i)wskazanie osoby, która będzie pełniła obowiązki kierownika budowy oraz dołączenie do oferty kserokopii uprawnień zawodowych do kierowania robotami związanymi z obiektami budowlanymi gospodarki wodnej i melioracji wodnych. j)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, k)sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres l)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej m)informacje banków lub spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych, w których Wykonawca posiada rachunki bankowe, potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Legnicy, ul. Macieja Rataja 32, 59-220 Legnica.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Legnicy, ul. Macieja Rataja 32, 59-220 Legnica.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego: Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006, Priorytet 2 Zrównoważony rozwój obszarów wiejskich, działanie 2.5 Gospodarowanie rolniczymi zasobami wodnymi.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.