eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 813 (Międzyrzec Podlaski - Parczew - Ostrów Lubelski - Łęczna) od km 6+620 do km 7+600 (dł. 0,980 km), odcinek od m. Międzyrzec Podlaski do m. Zahajki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-28

Biała Podlaska: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 813 (Międzyrzec Podlaski - Parczew - Ostrów Lubelski - Łęczna) od km 6+620 do km 7+600 (dł. 0,980 km), odcinek od m. Międzyrzec Podlaski do m. Zahajki
Numer ogłoszenia: 166525 - 2016; data zamieszczenia: 28.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 84177 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej, ul. Warszawska 14, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3438188, faks 083 3438183.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 813 (Międzyrzec Podlaski - Parczew - Ostrów Lubelski - Łęczna) od km 6+620 do km 7+600 (dł. 0,980 km), odcinek od m. Międzyrzec Podlaski do m. Zahajki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 813 (Międzyrzec Podlaski- Parczew- Ostrów Lubelski- Łęczna) od km 6+620 do km 7+600 (dł. 0,980 km), odcinek od m. Międzyrzec Podlaski do m. Zahajki Kod CPV: 452332207 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 2. Zakres robót obejmuje: wykonanie robót pomiarowych, frezowanie nawierzchni, oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej i jej skropienie bitumem, wykonanie warstwy wyrównawczej z masy mineralno-asfaltowej w ilości średnio 75 kg/m2, oczyszczenie i skropienie bitumem warstwy wyrównawczej, wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno-asfaltowej o gr. 6 cm, oczyszczenie i skropienie bitumem warstwy wiążącej, wykonanie warstwy ścieralnej grubości 4cm z masy mineralno-asfaltowej (w ilości 100kg/m2), wykonanie koryta pod utwardzone pobocze, utwardzenie pobocza kruszywem łamanym 0/31,5mm i destruktem. Warstwa grubości 10 cm, plantowanie skarp i poboczy, wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego zgodnie ze stałą organizacją ruchu. 3.Szczegółowy zakres robót ujęty jest w projekcie wykonawczym, stałej organizacji ruchu, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w kosztorysie ofertowym i przedmiarze robót stanowiącym część pomocniczą określania ilości robót. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej (w tym w projekcie wykonawczym) nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu, w cenie umownej. Ilości robót w przedmiarze Wykonawca ma prawo skorygować do wielkości według własnych obliczeń na postawie projektu wykonawczego oraz ST. 4.Wykonawca winien dysponować jednostkami sprzętu i środkami transportu zapewniającymi realizację zamówienia zgodnie z SIWZ i dokumentacją projektową w terminie umownym, a w szczególności Zamawiający wymaga przed podpisaniem umowy wskazania wytwórni mas bitumicznych w której będzie wyprodukowana masa bitumiczna do realizacji przedmiotowego zamówienia. Lokalizacja winna spełniać warunek czasu transportu mas bitumicznych od zakończenia załadunku do momentu rozpoczęcia wbudowywania do 2 godz. W przypadku wątpliwości odnośnie lokalizacji, Zamawiający zastrzega sobie możliwość praktycznego sprawdzenia. Odległość należy liczyć od wytwórni do najdalszego miejsca robót po drogach umożliwiających przejazd samochodów z ładunkiem. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże wytwórnię inną niż stacjonarna (mobilna, szybkoprzestawna), wówczas zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu następujące dokumenty potwierdzające możliwość rozpoczęcia produkcji mas bitumicznych na potrzeby realizowanego zamówienia: a)dokument potwierdzający dysponowanie gruntem, na którym wytwórnia ma być ustawiona, b)pozytywną opinię ochrony środowiska w zakresie instalacji wytwórni, c)pozytywną opinię właściwego zakładu energetycznego w zakresie podłączenia wytwórni o wymaganej mocy do sieci energetycznej 5.Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji robót i w jego okolicy w celu dokonania weryfikacji dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. 6.Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz programu zapewnienia jakości. 7.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie sporządzonego we własnym zakresie , zgodnie z obowiązującymi przepisami projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie. 8.Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za zniszczenie dróg i ulic przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową. 9.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie robotami objętymi Umową, tak długo jak będzie to konieczne, przez osobę posiadającą kwalifikacje oraz spełniającą wymagania określone w ustawie Prawo Budowlane. Niezapewnienie przez Wykonawcę personelu do kierowania robotami daje Inspektorowi Nadzoru prawo do wstrzymania robót w całości lub części. Jakakolwiek przerwa w realizacji robót wynikająca z braku personelu do kierowania robotami będzie traktowana jako przerwa zaistniała z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany czasu na ukończenie robót. Wykonawca zobowiązany jest skierować do kierowania robotami personel wskazany w ofercie. 10.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót i sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną zgodnie z §19, §20 i § 21 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. Nr 25 z 1995 r. poz. 133). Dokumentacja geodezyjno-kartograficzna sporządzona w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej musi zawierać dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian gruntowych) oraz do ewidencji sieci uzbrojenia terenu. 11.Okres rękojmi dla robót objętych zamówieniem wynosi 5 lat od daty odbioru ostatecznego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów S.A., ul. Krańcowa 7, 21-100 Lubartów, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 467601,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 450729,53

  • Oferta z najniższą ceną: 450729,53 / Oferta z najwyższą ceną: 713686,91

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.