eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rokiciny › Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego na potrzeby projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych z Gminy Rokiciny.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-31

Rokiciny: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego na potrzeby projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych z Gminy Rokiciny.
Numer ogłoszenia: 166281 - 2012; data zamieszczenia: 31.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rokiciny , ul. Tomaszowska 9, 97-221 Rokiciny, woj. łódzkie, tel. 44 7195010, faks 44 7195012.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rokiciny.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego na potrzeby projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych z Gminy Rokiciny..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu niezbędnych do prowadzenia dodatkowych zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych z Gminy Rokiciny współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Wszystkie pomoce dydaktyczne, sprzęt komputerowy muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad. Wymagany okres gwarancji 12 miesięcy. Miejsce dostawy: 1) Szkoła Podstawowa w Łaznowie 2) Szkoła Podstawowa w Jankowie 3) Szkoła Podstawowa w Rokicinach W zależności od wykonywanego zadania. Zamawiający informuje, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca zapewni we własnym zakresie rozładunek dostarczonych pomocy dydaktycznych oraz przygotuje protokół odbioru przedmiotu zamówienia odpowiedni dla każdego zadania z podziałem na poszczególne szkoły i wyszczególnieniem konkretnych pozycji pomocy dydaktycznych i sprzętu. Zamawiający informuje również, że w przetargu podano przykładowe nazwy pomocy dydaktycznych. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania pomocy o innych nazwach, ale o takiej samej tematyce i przeznaczeniu. 2.1 Zadanie 1 - zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla SP w Rokicinach na zajęcia dla uczniów z wadami postawy. Wykaz pomocy podany jest w formularzu cenowym ( zał. nr 6) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ). 2.2 Zadanie 2 - zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla SP w Jankowie, Łaznowie i Rokicinach na zajęcia dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Wykaz pomocy podany jest w formularzu cenowym ( zał. nr 6) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ). 2.3 Zadanie 3 - zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu dla SP w Jankowie i Rokicinach na zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Wykaz pomocy podany jest w formularzu cenowym ( zał. nr 6) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ). 2.4 Zadanie 4 - zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu dla SP w Jankowie, Łaznowie i Rokicinach na zajęcia dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych dyslekcją. Wykaz pomocy podany jest w formularzu cenowym ( zał. nr 6) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.52.41.00-8, 48.90.00.00-7, 30.21.31.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art.22.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 1 dostawy pomocy dydaktycznych o wartości co najmniej 20 000,00 zł w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca powinien udokumentować realizację co najmniej 1 dostawy pomocy dydaktycznych o wartości co najmniej 20 000,00 zł wraz z załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających, że dostawy zostały prawidłowo wykonane.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art.22.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art.22.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art.22.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz ofertowy, 2.Formularz cenowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rokiciny.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Rokicinach ul. Tomaszowska 9 97-221 Rokiciny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Rokicinach ul. Tomaszowska 9 97-221 Rokiciny sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych z Gminy Rokiciny w ramach Programu Opreacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla SP w Rokicinach na zajęcia dla uczniów z wadami postawy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz pomocy podany jest w formularzu cenowym ( zał. nr 6) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 30.21.31.00-6, 37.52.41.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla SP w Jankowie, Łaznowie i Rokicinach na zajęcia dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz pomocy podany jest w formularzu cenowym ( zał. nr 6) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.52.41.00-8, 30.21.31.00-6, 48.90.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu dla SP w Jankowie i Rokicinach na zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz pomocy podany jest w formularzu cenowym ( zał. nr 6) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.52.41.00-8, 48.90.00.00-7, 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu dla SP w Jankowie, Łaznowie i Rokicinach na zajęcia dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych dyslekcją.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz pomocy podany jest w formularzu cenowym ( zał. nr 6) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.52.41.00-8, 30.21.31.00-6, 48.90.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.