eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie usług polegających na odśnieżaniu połaci dachowych, usuwaniu sopli i oblodzeń z budynków zarządzanych przez Gminę Miejską Kraków działającą poprzez Zarząd Budynków Komunalnych, w podziale na 2 części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-26

Kraków: Świadczenie usług polegających na odśnieżaniu połaci dachowych, usuwaniu sopli i oblodzeń z budynków zarządzanych przez Gminę Miejską Kraków działającą poprzez Zarząd Budynków Komunalnych, w podziale na 2 części.
Numer ogłoszenia: 16627 - 2010; data zamieszczenia: 26.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych , Os. Złotej Jesieni 14, 31-828 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6166184, faks 0126166186.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na odśnieżaniu połaci dachowych, usuwaniu sopli i oblodzeń z budynków zarządzanych przez Gminę Miejską Kraków działającą poprzez Zarząd Budynków Komunalnych, w podziale na 2 części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa obejmuje zrzucanie śniegu z dachów, strącanie sopli, usuwanie oblodzeń i nawisów śnieżnych z pasa podrynnowego i gzymsów, udrażnianie rynien, usuwanie zrzuconego śniegu i sopli z chodników (sprzątanie, wywóz). Zamówienie zostało podzielone na 2 części, każda z nich dotyczy wykonywania w/w usług na budynkach na danym obszarze, zwanym dalej rejonem, na każdorazowe zlecenie Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Opis poszczególnych części zamówienia: Część 1 - Rejon V BOM nr 5 - os. Na Stoku 1: ilość budynków: 47 szt. - przewidywana ilość m2 dachów: 12.900; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 1.000; Część 2 - Rejon VI BOM nr 6 - ul. Izaaka 5: ilość budynków: 162 szt. - przewidywana ilość m2 dachów: 20.000 przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 3.750; W Załączniku Nr 1 do wzoru umowy podano wykaz budynków aktualny na dzień 18.01.2010 r. Podane ilość m2 dachów oraz ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli są wielkościami maksymalnymi, które Zamawiający przewiduje na czas objęty umową. W przypadku jakichkolwiek zmian w zasobach, szczegółowy zakres zamówienia będzie każdorazowo określany nowym Załącznikiem Nr 1 do wzoru umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca musi wnieść wadium na cały okres związania ofertą w wysokości 4.100,00 zł, w tym: Część 1: 1.000,00 zł. Część 2: 3.100,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy: 1. spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, w szczególności dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: co najmniej 1 osobą przewidzianą do kierowania pracami posiadającą doświadczenie uzyskane w ostatnich 5 latach w nadzorowaniu osób realizujących tożsame zamówienie, co najmniej w dwóch sezonach zimowych - dla każdej części, na którą Wykonawca składa ofertę - oddzielnie; Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2. niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - zgodne z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ. 2. Dla potwierdzenia spełniania warunku opisanego w pkt. III.2)1 Wykonawca przedłoży wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ. 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej Wykonawca wskazał takie osoby. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W stosunku do osób fizycznych z uwagi na brak określonego dokumentu dyspozycję wypełnia wskazane w pkt 1. oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Komunalnych, os. Złotej Jesieni 14, 31-828 Kraków, III p. Referat Zamówień Publicznych i Umów. Cena wersji papierowej 10 zł - płatne w kasie Zamawiającego..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2010 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Budynków Komunalnych, os. Złotej Jesieni 14, Kraków, Punkt Obsługi Mieszkańców na parterze, czynne w godz.: pn -pt 8.00-15.00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.