eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2007/2008 na terenie powiatu brodnickiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-13

Brodnica: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2007/2008 na terenie powiatu brodnickiego
Numer ogłoszenia: 166279 - 2007; data zamieszczenia: 13.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Starostwa Powiatowego w Brodnicy, ul. Kamionka 18, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4950800, fax 056 4950808.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.brodnica.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2007/2008 na terenie powiatu brodnickiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2007/2008 na terenie powiatu brodnickiego zadanie nr 1. usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na drogach powiatowych zadanie 2 usuwanie oblodzeń i odśnieżanie chodników na terenie miasta Brodnicy zadanie 3 usuwanie oblodzeń na ulicach w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Górzno zadanie 4 usuwanie oblodzeń na ulicach będących w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Jabłonowo Pom. zadanie nr 5 usługi warsztatowe- naprawa sprzętu (piaskarek i pługów)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A) Warunki ogólne: Wykonawca musi spełnić warunki, o których mowa w art. 22 ust. Pzp oraz oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust 2 ustawy Pzp. Wymagania określone powyżej mają zastosowanie do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. B) Warunki szczegółowe Doswiadczenie Wykonawcy: Wykonawca winien posiadać doświadczenie w wykonywaniu usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat wykonał przynajmniej 1 usługę o podobnym zakresie oraz o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty. Potencjał techniczny: wykonawca musi wykazać, że posiada niezbędne do wykonania zamówienia jednostki sprzętowo-transportowe zgodnie z pkt 5.4 siwz dla zadania nr 1 ( 4 jednostki samochodowe, 9 ciągników, sprzęt ciężki do odśnieżania: 1 spycharka, 3 ładowarki, 1 równiarka)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp 2. Oświadczenie z art.24 ustawy Pzp 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszeniado ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidzane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. aktualne zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.brodnica.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Starostwa i Utrzymania Dróg Powiatowych w Brodnicy ul Kamionka 18 87-300 Brodnica pokój nr 2.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2007 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Starostwa Powiatowego w Brodnicy, ul Kamionka 18 87-300 Brodnica pokój nr 9 ( kancelaria ogólna).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1- Usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na drogach powiatowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na drogach powiatowych w sezonie zimowym 2007/2008.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr.2 - usuwanie oblodzeń i odśnieżanie chodników na terenie miasta Brodnicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usuwanie oblodzeń i odśnieżanie chodników na terenie miasta Brodnicy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Usuwanie oblodzeń na ulicach będących w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Górzna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usuwanie oblodzeń na ulicach będących w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Górzna.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Usuwanie oblodzeń na ulicach będących w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Jabłonowo Pom..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usuwanie oblodzeń na ulicach będących w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Jabłonowo Pom..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Usługi warsztatowe naprawa sprzętu ( piaskarek i pługów)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi warsztatowe naprawa sprzętu ( piaskarek i pługów).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.