Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-31
Zielona Góra: Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania Rzeka Biała Woda - etap I - odbudowa i rekonstrukcja rzeki w km 0+000 - 11+492
Numer ogłoszenia: 166101 - 2014; data zamieszczenia: 31.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze , ul. Ptasia 2B, 65-514 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 4527600, faks 68 3270208.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://melioracja.lubuskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania Rzeka Biała Woda - etap I - odbudowa i rekonstrukcja rzeki w km 0+000 - 11+492.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania Rzeka Biała Woda - etap I - odbudowa i rekonstrukcja rzeki w km 0+000 - 11+492. Do ogólnych obowiązków wykonawcy należy: - wyjaśnianie wątpliwości dotyczących dokumentacji i zawartych w niej rozwiązań, - stwierdzenie w toku wykonywania robót budowlanych zgodność realizacji z dokumentacją, - uzgadnianie w porozumieniu z Zamawiającym możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku przewidzianych w dokumentacji, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego, - wykonywanie wszelkich działań i opracowań celem dostosowania dokumentacji do prawidłowej realizacji robót budowlanych (w tym wprowadzenie modyfikacji nieistotnych z punktu widzenia przepisów ustawy Prawo budowlane w rozumieniu art. 36a ust. 5, ust. 6 ustawy), a autor projektu nie miałby słusznej podstawy im się sprzeciwiać zgodnie z art. 49 ust. 2 Prawa autorskiego. - sporządzanie lub uzgadnianie indywidualnej dokumentacji technicznej, o której mowa w art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16.04.2004 o wyrobach budowlanych (Dz. U nr 92, poz 881). - opracowywanie rysunków zamiennych, szkiców lub nowych projektów, aktualizacji rozwiązań projektowych, - wprowadzenie za zgodą Zamawiającego rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego w terminie 14 dni od daty otrzymania takiego wniosku, - niezwłoczny przyjazd na teren budowy w terminie i celu określonym przez Zamawiającego, a w przypadku nie określenia terminu nie później niż do 3 dni od otrzymania wezwania, - uczestnictwo na wezwanie Zamawiającego w naradach i spotkaniach koordynacyjnych, - uczestnictwo w naradach budowy, naradach technicznych oraz odbiorach częściowych i końcowych. Zgodnie z zapisem wzoru umowy - § 1 pkt 17, Wykonawca nie będący autorem projektu zobowiązany jest do uzyskania zgody projektanta na przejęcie od niego obowiązków nadzoru autorskiego. Zgoda winna być bezsporna, wyrażona na piśmie w formie oświadczenia i przedstawiona Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. Również przed podpisaniem umowy Wykonawca nie będący autorem projektu zobowiązany jest złożyć, pisemne oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ust 2 ustawy Prawo budowlane..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.03.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy spełnią warunek jeżeli wykażą, że wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienia obejmujące pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadań obejmujących budowę, odbudowę, przebudowę, regulację rzek lub kanałów (melioracje podstawowe) na łącznej długości minimum 8 km, oraz budowę, odbudowę, przebudowę minimum 3 jazów o wysokości piętrzenia nie mniejszej niż 1,3 m i świetle minimum 3 m
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy spełnią warunek jeżeli wykażą, że dysponują co najmniej jednym projektantem, posiadającym uprawnienia budowlane upoważniające do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmujące projektowanie, sprawdzanie projektów architektoniczno-budowlanych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w zakresie budowli hydrotechnicznych bądź obiektów budowlanych melioracji wodnych lub innymi uprawnieniami odpowiadającymi powyższym, wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie i złożenia poświadczeń dotyczy tylko usług potwierdzających spełnianie warunku wiedzy i doświadczenia, określonego w pkt. III.3.2); - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. a) w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Jeżeli zmiana ta spowoduje wydłużenie terminu wykonania robót nie prowadzić to będzie do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy za jeden pobyt projektanta na budowie, b) w sytuacji wydłużenia, skrócenia lub wstrzymania czasu realizacji robót budowlanych skutkujących zmianą terminu realizacji umowy bez prawa do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy za jeden pobyt projektanta na budowie, c) konieczności zmiany osób, które będą sprawować nadzór autorski z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy (np. długotrwała choroba, śmierć, utrata uprawnień)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wrota.lubuskie.pl/lzmiuw/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Ptasia 2B, 65-514 Zielona Góra, pok. 109.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Ptasia 2B, 65-514 Zielona Góra, pok. 104 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie realizowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013, Oś 1 - Poprawa konkurencyjności sektora rolnego i leśnego, Działanie 125 - Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa, Schemat II - Gospodarowanie rolniczymi zasobami wodnymi.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- "Dostawa mebli i wyposażenia w ramach inwestycji : "Rozbudowa Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. i m. Mieczysława Karłowicza o nowy budynek edukacji artystycznej".
- Remont drogi dojazdowej do Jednostki Wojskowej w Czerwieńsku
- Rewitalizacja zabytkowego parku przy Pałacu w Zaborze, siedzibie SP ZOZ Centrum Leczenia Dzieci i Młodzieży w Zaborze
- LA.261.28.2024 Sukcesywne dostawy leków refundowanych
- NZ.261.34.2024 Sukcesywne dostawy środków ochrony osobistej oraz sprzętu jednokrotnego użytku do przygotowania leków dla Pracowni Cytostatyków.
- Remont dachu budynku położonego przy ul. Stefana Żeromskiego 2 w Zielonej Górze
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków."
- OPRAC. KOMPL. DOK. PROJ.DLA ZAD.PN.ROZBUDOWA DR.POW. 1514C MĄKOWARSKO-SOKOLE KUŹNICA-KORONOWO W RAM. ZAD.:ROZWÓJ TRAS TURYST. POPRZEZ BUDOWĘ ŚCIEŻKI ROW. SOKOLE KUŹ.-KORONOWO WRAZ Z PEŁ. NADZ.AUTOR.
- Budowa lub modernizacja infrastruktury drogowej lub mostowej na terenie Gminy Lubień
- Wykonanie robót budowlanych w obiekcie IMGW - PIB w Warszawie przy ul. Podleśnej 61
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego z kontrolą rozliczenia budowy dla zadania pn.: Budowa i remont dróg gminnych w ramach projektu "przebudowa dróg śródpolnych wsi Królewo i Krasnołęka ...
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn. "Utworzenie 72 nowych miejsc opieki dla dzieci do lat 3 w ramach żłobka przy ul. Andersa 4 w mieście Słupsku poprzez rozbudowę istniejącego obiektu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.