eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › AM/AZ/ PE-PN-91/ 09 i PN-110/09 Dostawa mebli laboratoryjnych i biurowych podzielona na części A B i C, oceniane odrebnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-30

Wrocław: AM/AZ/ PE-PN-91/ 09 i PN-110/09 Dostawa mebli laboratoryjnych i biurowych podzielona na części A B i C, oceniane odrebnie
Numer ogłoszenia: 165951 - 2009; data zamieszczenia: 30.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich , ul. Pasteura 1, 50-537 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 784 00 44; 784-11-73, faks (071) 784 00 45.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.wroc.pl link: przetargi - Projekty zewnetrzne nr PE-PN-91/ 09 i ZZP PN-110/09

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AM/AZ/ PE-PN-91/ 09 i PN-110/09 Dostawa mebli laboratoryjnych i biurowych podzielona na części A B i C, oceniane odrebnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli laboratoryjnych i biurowych do jednostek Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz ich montaż i ustawienie z poziomowaniem w miejscu użytkowania: Część A- do Katedry i Zakładu Stomatologii Zachowawczej i Dziecięcej przy ul. Krakowskiej 26 we Wrocławiu, realizowana za środki finansowe Projektu EOG nr PL0395 część B - do Katedry i Zakładu Stomatologii Zachowawczej i Dziecięcej AM ul. Krakowska 26; 50-425 Wrocław, realizowana za środki finansowe AM. część C - do Samodzielnej Pracowni Biofizyki Układu Nerwowego, Katedra Biofizyki, przy ul. T. Chałubińskiego 3 we Wrocławiu, realizowana za środki finansowe AM. 39.18.00.00-7 Meble laboratoryjne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne 39.18.10.00 - Stoły laboratoryjne 39.12.00.00 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.12.10.00 - Biurka i stoły .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wyznaczył wadium w postepowaniu AM/ AZ/ PE-PN-91/ 09 i PN-110/ 09

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 prawa zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, składających się na ofertę w tym potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1. Do oferty należy dołączyć: Załącznik nr 1A, 1B i 1C - Formularz ofertowy z ceną ofertową realizacji zamówienia netto i brutto, uwzględniającą ustalone przez Zamawiającego warunki gwarancyjno- serwisowe. Załącznik nr 2A, 2B i 2C - zawierający opis konstrukcji mebla, wymiary, rodzaj materiału, ilości, w którym Wykonawcy winni przedstawić wycenę każdej oferowanej pozycji asortymentowej i wartość poszczególnych mebli jako wartość netto i brutto. Załącznik nr 3 - Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - załącznik do Siwz ); Załącznik nr 4 - zawierający aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Załącznik nr 5 - zawierający aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Załącznik nr 6 - wzór oświadczenia o dopuszczeniu materiałów z których wykonywane będą meble do obrotu na terenie Polski; Załącznik nr 7 - zawierający akceptację warunków umownych - na wzorze umowy; Załącznik nr 8 - zawierający pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów złożonych w ofercie. Załącznik nr 9 - wzór oświadczenia, na podstawie art. 96 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, o nieujawnianiu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy). 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w zał. 4 i 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (termin ważności dokumentu 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (termin ważności dokumentu 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (termin ważności dokumentu 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); W zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, zamiast zał. 6A - Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą (termin ważności dokumentu 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem podanych w pkt. 2 terminów ważności dokumentów. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia (art. 23.1. Pzp.) wówczas oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów. Każdy z Partnerów musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 Pzp i złożyć dokumenty wymienione w zał. 3, 4, 5, 6, 9 (jeżeli dotyczy). Natomiast dokumenty wymienione w zał. 1, 2, 7, 8 mogą być wspólne i podpisane przez ustanowionego pełnomocnika lub łącznie przez wszystkich Partnerów; 5. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w art.23 ust. 1, została wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana metodą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakich żąda Zamawiający, z zastrzeżeniem wykorzystania przepisu art. 26 ust. 3 i ust. 4 Pzp..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.wroc.pl link: przetargi Projekty zewnętrzne nr PE-PN-91/ 09 i ZZP 2009 nr PN-110/09.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.am.wroc.pl link: przetargi Projekty zewnętrzne nr PE-PN-91/ 09 i ZZP 2009 nr PN-110/09.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Pokój nr 31 / 32 Zespół ds. Zamówień Publicznych Akademii Medycznej we Wrocławiu, 50 368 Wrocław, ul. Mikulicza - Radeckiego 5,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część A zamówienia (nr PE-PN-91/09) realizowana jest za środki finansowe Projektu EOG nr PL0395.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: AM/AZ/ PE-PN-91/ 09 Dostawa mebli laboratoryjnych i biurowych do Katedry i Zakładu Stomatologii Zachowawczej i Dziecięcej przy ul. Krakowskiej 26 we Wrocławiu, realizowana za środki finansowe Projektu EOG nr PL0395.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli laboratoryjnych i biurowych do Katedry i Zakładu Stomatologii Zachowawczej i Dziecięcej przy ul. Krakowskiej 26 we Wrocławiu opisanych rodzajowo, konstrukcyjnie i ilościowo w zał. 2A do Siwz, realizowana za środki finansowe Projektu EOG nr PL0395.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00-7, 39.18.10.00-4, 39.12.00.00-9, 39.12.10.00-6, 39.13.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B Dostawa mebli laboratoryjnych i biurowych do Katedry i Zakładu Stomatologii Zachowawczej i Dziecięcej AM; ul. Krakowska 26; 50-425 Wrocław, określonych rodzajowo, parametrycznie i ilościowo w zał. 2B..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część B - Dostawa mebli laboratoryjnych i biurowych do Katedry i Zakładu Stomatologii Zachowawczej i Dziecięcej AM; ul. Krakowska 26; 50-425 Wrocław, określonych rodzajowo, parametrycznie i ilościowo w zał. 2B. 39.18.00.00-7 Meble laboratoryjne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00-7, 39.12.00.00-9, 39.12.10.00-6, 39.13.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część C Dostawa mebli laboratoryjnych do Samodzielnej Pracowni Biofizyki Układu Nerwowego, Katedra Biofizyki, przy ul. T. Chałubińskiego 3 we Wrocławiu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część C - Dostawa mebli laboratoryjnych określonych rodzajowo, parametrycznie i ilościowo w zał. 2C.do Siwz - do Samodzielnej Pracowni Biofizyki Układu Nerwowego, Katedra Biofizyki, przy ul. T. Chałubińskiego 3 we Wrocławiu 39.18.10.00-4 Stoły laboratoryjne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.