To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-09-13
Łódź: Modernizacja instalacji elektrycznej gwaratowanej urządzeniem UPS.
Numer ogłoszenia: 165911 - 2007; data zamieszczenia: 13.09.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 132930 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Łodzi, Al. Kościuszki, 90-950 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6357723.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja instalacji elektrycznej gwaratowanej urządzeniem UPS..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji elektrycznej gwaratowanej urządzeniem UPS w budynku Oddziału Okręgowego NBP w Łodzi przy al. Kościuszki 14 zgodnie z projektem technicznym, specyfikacją wykonania i odbioru robót budowlanych oraz szczegółowym opisem, który został zamieszczony w SIWZ. W ramach przedmiotu zamówienia wymagane jest: - modernizacja instalacji dedykowanej do zasilania urządzeń sieci komputerowej zgodnie z projektem, w tym wymiany koryt kablowych w niezbędnym zakresie; - wykonanie rozbudowy tablic rozdzielczych instalacji elektrycznej zgodnie z projektem; - wykonanie instalacji monitorującej obecność napięcia; - wykonanie prób pomontażowych wykonanych instalacji (pomiary elektryczne, logiczne) wraz ze sporządzeniem protokołów; - wykonanie dokumentacji powykonawczej instalacji elektrycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wraz z opisem wymagań co do przedmiotu zamówienia oraz dokumentów wymaganych jako potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę tych wymagań) zawarty zastał w dokumentacji projektowej oraz w SIWZ. Prace muszą być wykonywane zgodnie ze szczegółowym harmonogramem prac, zatwierdzonym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji: - 12 miesięcy na materiały użyte do realizacji zamówienia; - 60 miesięcy na wykonane prace.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.34.31.00 - Roboty w zakresie umocnień przeciwogniowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.31.00 - Roboty w zakresie umocnień przeciwogniowych Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 274743,19 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg ograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- 01 Partner Sp. z o.o., ul. Lodowa 101, 93-232 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 274743.19
- Oferta z najniższą ceną: 274743.19 / oferta z najwyższą ceną: 274743.19
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa i montaż czujników czadu i dymu w budynkach administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Grupowe Ubezpieczenie na życie pracowników Straży Miejskiej w Łodzi oraz członków ich rodzin
- Opracowanie przeglądów okresowych rocznych i 5-letnich:dróg publicznych,wewnętrznych,wiat przystankowych,torowisk tramwajowych,obiektów inżynierskich oraz konstrukcji Przystanku Przesiadkowego Centrum
- Świadczenie usług w zakresie obsługi i rozliczania płatności bezgotówkowych w kasach dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Łodzi Sp. z o.o. w roku 2024 - 2026
- Dostawa i montaż cyfrowego systemu łączności dla Teatru Lalek "Arlekin" im. Henryka Ryla w Łodzi
- Remont pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 175 , wykonanie wentylacji mechanicznej kuchni i sali gimnastycznej
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe na oddziale chirurgicznym i urazowo - ortopedycznym oraz modernizacja łazienek dla pacjentek na oddziale położniczym w SPZOZ w Szamotułach.
- Remont boiska sportowego w miejscowości Kobiele Wielkie oraz remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Ujazdówek.
- Wymiana pionów instalacyjnych centralnego ogrzewania i wymiana instalacji wod-kan
- "Budowa domu wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych dotyczących realizacji zadania pn.: "Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku XLIV Liceum Ogólnokształcącego w Krakowie przy ul. Bernardyńskiej 7".
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Sztumie - część nr 1
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.