eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Modernizacja instalacji elektrycznej gwarantowanej urządzeniem UPS.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-02

Łódź: Modernizacja instalacji elektrycznej gwarantowanej urządzeniem UPS.
Numer ogłoszenia: 132930 - 2007; data zamieszczenia: 02.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Łodzi, Al. Kościuszki 14, 90-950 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6357723.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja instalacji elektrycznej gwarantowanej urządzeniem UPS..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji elektrycznej gwaratowanej urządzeniem UPS w budynku Oddziału Okręgowego NBP w Łodzi przy al. Kościuszki 14 zgodnie z projektem technicznym, specyfikacją wykonania i odbioru robót budowlanych oraz szczegółowym opisem, który zostanie zamieszczony w SIWZ. W ramach zakresu przedmiotu zamówienia wymagane jest: - modernizacja instalacji dedykowanej do zasilania urządzeń sieci komputerowej zgodnie z projektem, w tym wymiany koryt kablowych w niezbędnym zakresie; - wykonanie rozbudowy tablic rozdzielczych instalacji elektrycznej zgodnie z projektem; - wykonanie instalacji monitorującej obecność napięcia; - wykonanie prób pomontażowych wykonanych instalacji (pomiary elektryczne, logiczne) wraz ze sporządzeniem protokołów; - wykonanie dokumentacji powykonawczej instalacji elektrycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wraz z opisem wymagań co do przedmiotu zamówienia oraz dokumentów wymaganych jako potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę tych wymagań) poza zamieszczonym w niniejszym ogłoszeniu zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz zostanie uszczegółowiony w SIWZ. Prace muszą być wykonywane zgodnie ze szczegółowym harmonogramem prac, zatwierdzonym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji nie mniejszej niż: - 12 miesięcy na materialy użyte do realizacji zamówienia; - 60 miesięcy na wykonane prace.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.34.31.00 - Roboty w zakresie umocnień przeciwogniowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.31.00 - Roboty w zakresie umocnień przeciwogniowych Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek nr 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej. Warunek nr 2. Wykonawca musi spełniać ustawowe warunki ubiegania się o zamówienie, wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunek nr 3. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przesłanek wymienionych w art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunek nr 4 (oceniany pod względem stopnia spełnienia). Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (budowa lub rozbudowa instalacji dedykowanego zasilania elektrycznego gwaratowanego urządzeniem UPS) potwierdzone wykazem min. 3 robót, dla ilości punktów nie mniejszej niż 300 każda. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał 3 roboty budowlane o zakresie odpowiadającym ww. przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda. Warunek nr 5. Wykonawca posiada status autoryzowanego partnera firmy CommScope oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje takimi osobami, gdy wykaże, że: 1) dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą niezbędne do wykonania zamówienia opisanego w pkt. II.1.3) doświadczenie i kwalifikacje zawodowe w zakresie kierowania, nadzoru i realizacji budowy sieci LAN w systemie SCS Systimax; 2) dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane (bez ograniczenia) uprawniające do pełnienia na budowie funkcji kierownika robót elektrycznych oraz posiadającą zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; 3) dysponuje nie mniej niż dwoma osobami posiadającymi uprawnienia dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone oraz posiadające kwalifikacje z zakresu eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci do 1 kV na stanowisku dozoru, w tym minimum jedna posiadająca uprawnienia projektowe oraz jedna posiadająca uprawnienia do wykonywania pomiarów elektrycznych w zakresie co najmniej do 1 kV. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonego, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczenia i innych dokumentów, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana według formuły (spełnia-nie spełnia). 2. Brak oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożenie dokumentów zawierających błędy, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3. Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji, mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 3. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki w postępowaniu będzie mniejsza niż określona w niniejszym ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających wymagane warunki. 4. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełnią warunki w postępowaniu będzie większa niż określona w niniejszym ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert pięciu Wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełnienia Warunku nr 4. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana poprzez porównanie wykazanej w wykazie robót łącznej ilości robót, poprzez przydzielenie każdemu z wykonawców punktów o ilości równej łącznej ilości wykonanych robót zrealizowanych przez wykonawcę. 5. W przypadku, gdy w wyniku oceny wykonawców, przeprowadzonej w sposób opisany w punkcie 4, dwóch lub więcej wykonawców uzyska jednakową ilość punktów a ocena spełnienia przez tych wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie miała wypływ na ustalenie listy pięciu wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu, Zamawiający dokona dodatkowej oceny tych wykonawców. Ocena polegać będzie na porównaniu wartości roboty o największej wartości z wykazu. 6. W przypadku, gdy w wyniku oceny wykonawców, przeprowadzonej w sposób opisany w punkcie 4 i dodatkowej oceny przeprowadzonej w sposób opisany w punkcie 5, dwóch lub więcej wykonawców w równym stopniu będzie spełniać Warunek nr 4, zaproszeni zostaną do udziału w postępowaniu wszyscy ci wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Wykazu (minimum 3) robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w okresie istnienia firmy, o zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (budowa lub rozbudowa dedykowanego zasilania elektrycznego gwarantowanego urządzeniem UPS), z podaniem ich wartości brutto oraz dat i miejsca wykonania, o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda, wraz z dokumentami jednoznacznie potwierdzającym, że roboty podane w wykazie zostały wykonane należycie. Wykaz powinien zawierać: - nazwa i adres obiektu, - nazwa i adres podmiotu na zlecenie którego wykonywane były roboty (inwestora), - informacja o wartości wykonanych robót wyrażona jako kwota brutto w złotych polskich, - ilość wykonanych punktów odbiorczych, - data zakończenia (data odbioru robót) 5. Wykazu osób, które wykonywać będą zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia zgodnych z opisanymi w pkt. III.2.5, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych czynności. W wykazie należy podać: - liczbę porządkową, - imię i nazwisko, - nazwę oraz rodzaj, zakres i numer posiadanego certyfikatu, uprawnień, zaświadzczeń. Dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 8.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski - Oddział Okręgowy w Łodzi, al. Kościuszki 14, 90-950 Łódź,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Narodowy Bank Polski - Oddział Okręgowy w Łodzi, al. Kościuszki 14, 90-950 Łódź, Recepcja - pok. 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.