eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa środków czystościowych dla budynku A w podziale na pakiety do magazynu ogólnego Szpitala.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-24

Warszawa: Dostawa środków czystościowych dla budynku A w podziale na pakiety do magazynu ogólnego Szpitala.
Numer ogłoszenia: 165807 - 2010; data zamieszczenia: 24.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 831-37-01, faks 635 84 39.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@szpital-inflancka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystościowych dla budynku A w podziale na pakiety do magazynu ogólnego Szpitala..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystościowych dla budynku A magazynu ogólnego Szpitala w podziale na 8 pakietów. Szczegółowy wykaz środków czystościowych oraz opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ). Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę środków czystościowych dla budynku A do magazynu ogólnego w podziale na 8 pakietów w ilościach szacunkowych opisanych w załączniku Nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na następujące pakiety : Pakiet I - środki do czyszczenia sanitariatów Pakiet II - środki czyszczące Pakiet III - artykuły toaletowe Pakiet IV - środki czystościowe kuchenne Pakiet V - środki do konserwacji powierzchni Pakiet VI - artykuły do czyszczenia Pakiet VII - opakowania foliowe Pakiet VIII -środki do konserwacji powierzchni specjalnych Opis zawarty w załączniku Nr 2 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.16.00-2, 39.81.13.00-3, 39.83.00.00-9, 33.74.10.00-6, 33.76.00.00-5, 39.83.12.10-1, 39.83.21.00-8, 39.81.30.00-4, 39.51.42.00-0, 39.81.24.00-1, 18.93.00.00-7, 39.83.13.00-9, 39.83.30.00-0, 39.83.20.00-3, 39.83.12.50-3, 39.83.12.40-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie załącznik 4 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie załącznik 4 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie załącznik 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie załącznik 4 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie załącznik 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, że oferowane środki czystościowe dopuszczone są do obrotu i stosowania w słuzbie zdrowia na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa, która będzie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, będzie zawierała wszystkie zapisy podane w załączniku do SIWZ - Istotne dla stron postanowienia (wzór umowy), które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji, z uwzględnieniem ewentualnych modyfikacji dokonanych w czasie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie do umowy postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w trakcie zawierania umowy, albo zmiana będzie dla Zamawiającego korzystna. Dopuszcza się zmianę postanowień umowy w zakresie: - zmiany ustawowej stawki VAT wprowadzonej w okresie pomiędzy złożeniem oferty a wystawieniem faktury; - zmiany w zakresie: -numeru katalogowego produktu; -nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów; -przedmiotowym/produkt zamienny- tożsamy ; -sposobu konfekcjonowania; -liczby opakowań; w sytuacji gdy: -wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę, produkt zmodyfikowany /udoskonalony, o tych samych parametrach; -wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową , o ile zmiany nie wpłyną na wartość umowy - wartość pakietu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Ginekologiczno-Położniczy INFLANCKA im Krysi Niżyńskiej-Zakurzonej SPZOZ w Warszawie, ul. Inflancka 6 pok S18 lub S 20 w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 15.00..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Szpital Ginekologiczno-Położniczy INFLANCKA im Krysi Niżyńskiej-Zakurzonej SPZOZ w Warszawie, ul. Inflancka 6 w sekretariacie pok 020..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki do czyszczenia sanitariatów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis w Formularzu cenowym będącym załącznikiem 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.16.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Środki czyszczące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis w Formularzu cenowym będącym załącznikiem 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Artykuły toaletowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis w Formularzu cenowym będącym załącznikiem 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.16.00-2, 33.76.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Środki czystościowe kuchenne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis w Formularzu cenowym będącym załącznikiem 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.10-1, 39.83.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Środki do konserwacji powierzchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis w Formularzu cenowym będącym załącznikiem 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.81.21.00-8, 39.81.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Artykuły do czyszczenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis w Formularzu cenowym będącym załącznikiem 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.40-0, 39.83.13.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Opakowania foliowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis w Formularzu cenowym będącym załącznikiem 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Środki do konserwacji powierzchni specjalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis w Formularzu cenowym będącym załącznikiem 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.40-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.