eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Modernizacja stawów retencyjnych na składowisku odpadów miasta Poznania w Suchym Lesie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-21

Poznań: Modernizacja stawów retencyjnych na składowisku odpadów miasta Poznania w Suchym Lesie
Numer ogłoszenia: 165743 - 2008; data zamieszczenia: 21.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Zagospodarowania Odpadów, al. Marcinkowskiego 11, 61-827 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8530813, fax 061 8530842.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.odpady.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja stawów retencyjnych na składowisku odpadów miasta Poznania w Suchym Lesie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja stawów retencyjnych na składowisku Odpadów miasta Poznania w Suchym Lesie. Prace budowlane będą obejmować w szczególności: 1.Przebudowę stawu retencyjnego nr 1 i stawu retencyjnego nr 2, w tym: -Roboty ziemne obejmujące rozbiórkę istniejących stawów oraz wykop pod nowe obiekty, -Wykonanie konstrukcji dna wraz z uszczelnieniem, -realizacja robót pozostałych obejmujących wykonanie odprowadzenia ścieków poprzez wybudowanie korytka i studzienek, malowanie powierzchni stawów farbą epoksydową oraz budowę schodów. 2.Roboty zewnętrzne poza zbiornikami. 3.Remont urządzeń budowlanych związanych ze stawami retencyjnymi i oczyszczalnią odcieków: -remont zbiornika ZK wód odciekowych zagęszczonych, -remont pompowni głównej P-2 -remont trzech studni odciekowych, -remont studni zasuw wód odciekowych S-31 -remont studni pomp odciekowych P1 -remont komory K1 -remont komory K2 -remont instalacji elektrycznej, zasilania pomp wraz z badaniami. Prace muszą uwzględniać systematyczną modernizację stawów retencyjnych, tak aby zapewnić stały odpływ odcieków z terenów składowiska. Modernizacja i remont urządzeń prowadzony musi być w następującym układzie: -skierowanie odpływu odcieków do stawu retencyjnego nr 2, -modernizacja stawu nr 1, -skierowanie odcieków do zmodernizowanego stawu nr 1 -modernizacja stawu nr 2. Podczas modernizacji stawów istniejąca na terenie składowiska Odpadów oczyszczalnia odcieków musi być nieprzerwanie czynna, w ciągłym ruchu. Zgodnie z procesem technologicznym przepływ odcieków w oczyszczalni wynosi 25-30m3 na dobę. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją budowlaną i sztuką budowlaną, przedmiary robót stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ są jedynie elementem pomocniczym. Istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia 36 miesięcznej gwarancji na cały przedmiot zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.21.10 - Składowiska odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.21.10 - Roboty budowlane w zakresie składowisk odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 54400,00zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co należy potwierdzić przedstawiając następujące dokumenty: 2.1.wykaz wykonanych następujących robót budowlanych: Robót żelbetonowych - 1 szt., Wykonanie instalacji do odprowadzania ścieków ze stali kwasoodpornej- 1 szt., w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie, 2.2.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykaz dotyczyć ma osób posiadających uprawnienia budowlane nieograniczone do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno- budowlanej- 1 szt., oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych- 1 szt. wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie tych uprawnień oraz aktualnymi zaświadczeniami o przynależności tych osób do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów wymienionych w Rozdziale IX pkt.1 i pkt.2 SIWZ metodą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1DOKUMENTY: a)formularz ofertowy - wzór załącznik nr 4, b)kosztorys ofertowy c)harmonogram rzeczowo-finansowy pełnego zakresu robót objętych zamówieniem w rozliczeniu miesięcznym- załącznik nr 5 d)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczeń, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, h)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, i)wykaz wykonanych następujących robót budowlanych: Robót żelbetonowych- 1 szt., Wykonanie instalacji do odprowadzania ścieków ze stali kwasoodpornej- 1 szt., w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie, załącznik nr 6 j)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykaz dotyczyć ma osób posiadających uprawnienia budowlane nieograniczone do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno- budowlanej- 1 szt., oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych- 1 szt. wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie tych uprawnień oraz aktualnymi zaświadczeniami o przynależności tych osób do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.- załącznik nr 7 k)podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1/e, f, g, h, i oraz 2/b powinny być złożone przez każdy podmiot. 2 OŚWIADCZENIA : a)oświadczenie o gwarancji - załącznik nr 8, b)oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 pkt.1 - 4 i art. 44 ustawy Pzp oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 - 2 ustawy Pzp - załącznik nr9.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.city.poznan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Zagospodarowania Odpadów, al. Marcinkowskiego11, 61-827 Poznań, pokój nr 11, cena SIWZ-180,00zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Zakład Zagospodarowania Odpadów, al. Marcinkowskiego11, 61-827 Poznań, pokój nr 13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.