eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bojanowo › Budowa sieci kanalizacji sanitarnej Trzebosz - Zaborowice i Trzebosz - Czechnów, I Etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-21

Bojanowo: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej Trzebosz - Zaborowice i Trzebosz - Czechnów, I Etap
Numer ogłoszenia: 165646 - 2008; data zamieszczenia: 21.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bojanowo, Rynek 12, 63-940 Bojanowo, woj. wielkopolskie, tel. 065 5456230, fax 065 5456640.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabojanowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej Trzebosz - Zaborowice i Trzebosz - Czechnów, I Etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej Trzebosz Zaborowice i Trzebosz - Czechnów, gm. Bojanowo.Zakres zamówienia obejmuje: - budowę rurociągu tłocznego ciśnieniowego z rur PE 90 mm Trzebosz - Zaborowice o długości 2 783,0 m - budowę kolektora grawitacyjnego PVC D 200 mm o długości 13,0 m /włączenie do istniejącej kanalizacji/ - budowę rurociągu tłocznego ciśnieniowego z rur PE 90 mm Trzebosz - Czechnów o długości 2 197,0 m

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.40.00 - Wodne roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.40.00 - Wodne roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki:1. Posiadają prawo do występowania w obrocie prawnym.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w robotach, odpowiadających przedmiotowi zamówienia i zrealizowali w ostatnich 5 latach (2003 - 2007) roboty budowlane (minimum 2 zamówienia), odpowiadające swoim rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu.3. Dysponują niezbędnym do wykonania zadania potencjałem technicznym.4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobą proponowaną na kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych, kanalizacyjnych wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa.5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, potwierdzone obrotami z ostatnich trzech lat w wysokości 1,0 mln zł rocznie.6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy pzp.7. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 8. Zapewnią 3 letni okres gwarancji na wykonane zadanie i maks. 14 dni na podjęcie napraw gwarancyjnychW przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiegają się podmioty występujące wspólnie (np. konsorcjum) warunki w punkcie 1, 6 i 7 musi spełniać każdy podmiot osobno, pozostałe sumarycznie.W Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:Na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą , a wyszczególnionych w SIWZ wg kryte-rium, spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:1. Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ.2. Oświadczenie wykonawcy, że ma prawo do występowania w obrocie prawnym, potwierdzone aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, ewentualnie dokumentem równoważnym, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności go-spodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.3.Oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w robotach odpowiadających przedmiotowi zamówienia, potwierdzone wykazem wykonanych w latach 2003 - 2007 robót budowlanych (minimum 2 zamówie-nia), odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z załączeniem dokumentów (referencje) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.4.Oświadczenie, że wykonawca dysponuje niezbędnym do wykonania potencjałem technicznym, potwierdzone wyka-zem sprzętu ciężkiego, jakim dysponuje wykonawca.5.Oświadczenie, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, potwierdzony kopią upraw-nień budowlanych i zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa wraz z załączeniem kopii tych dokumentów.6.Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówie-nia, potwierdzone:a) zestawieniem danych dotyczących obrotów b) sprawozdaniem finansowym za ostatnie 3 lata obrotowe, w części dotyczącej obrotów, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;7. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie ar. 24 ustawy pzp. potwierdzone:a) Zaświadczeniem z właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Spo-łecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..8. Oświadczenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej dzia- łalności gospodarczej, potwierdzone aktualną polisą ubezpieczeniową.9. Oświadczenie, że wykonawca zapewni 3 letni okres gwarancji i max. 14 dni na podjęcie napraw gwarancyjnych. na wykonane zadanie.10. Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje je bez zastrzeżeń.11.Oświadczenie, że wykonawca zobowiązuje się do zawarcia umowy, jeżeli przetarg wygra.12. Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest wskazać tę część zamówienia w załączniku do oferty Wykaz prac do zrealizowania przez podwykonawców.13..Harmonogram realizacji zamówienia.14. Kosztorys ofertowy.15. Zaparafowany projekt umowy.16. Pełnomocnictwo, ustalające pełnomocnika do reprezentowania, w przypadku podmiotów występujących wspólnie.17. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika z dostarczonych dokumentów.Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela wykonawcy.W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiegają się podmioty występujące wspólnie, wymaga się aby dokumenty wymienione w punkcie 2,7 a i 8 przedstawiono osobno dla każdego partnera, pozostałe sumarycznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminabojanowo.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Bojanowo, ul. Rynek 12, 63-940 Bojanowo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Bojanowie, ul. Rynek 12, 63-940 Bojanowo, pokój nr 12 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 10.09.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.