eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bojanowo › Budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w Golinie Wielkiej i m. Bojanowo w ulicyNorwida i S³owackiego - zadanie I.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2008-07-21

Bojanowo: Budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w Golinie Wielkiej i m. Bojanowo w ulicy: Norwida i S³owackiego - zadanie I.
Numer og³oszenia: 165622 - 2008; data zamieszczenia: 21.07.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bojanowo, Rynek 12, 63-940 Bojanowo, woj. wielkopolskie, tel. 065 5456230, fax 065 5456640.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gminabojanowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w Golinie Wielkiej i m. Bojanowo w ulicy: Norwida i S³owackiego - zadanie I..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwo³anie przys³uguje.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zwi±zanych z budow± sieci kanalizacji sanitarnej w Golinie Wielkiej i m. Bojanowo w ulicy: Norwida i S³owackiego - I zadanie. Zakres zamówienia obejmuje: - budowê kolektora grawitacyjnego PVC D 200 mm o d³ugo¶ci 2 748,0 m - budowê kolektora grawitacyjnego PVC D 300 mm o d³ugo¶ci 140,0 m - budowê przykanalików PVC D 600 mm o d³ugo¶ci 971,0 m / 60 szt. - budowê ruroci±gu t³ocznego ci¶nieniowego z rur PE 90 mm o d³ugo¶ci 105,0 m - budowê przepompowni ¶cieków - 1 szt.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.40.00 - Wodne roboty budowlane Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.24.40.00 - Wodne roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy spe³niaj±cy nastêpuj±ce warunki: 1. Posiadaj± prawo do wystêpowania w obrocie prawnym. 2. Posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie w robotach, odpowiadaj±cych przedmiotowi zamówienia i zrealizowali w ostatnich 5 latach (2003 - 2007) roboty budowlane (minimum 2 zamówienia), odpowiadaj±ce swoim rodzajem i warto¶ci± niniejszemu zamówieniu. 3. Dysponuj± niezbêdnym do wykonania zadania potencja³em technicznym. 4. Dysponuj± osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osob± proponowan± na kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ: wodoci±gowych, kanalizacyjnych i specjalno¶ci drogowej wraz z przynale¿no¶ci± do Izby In¿ynierów Budownictwa. 5. Znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, potwierdzone obrotami z ostatnich trzech lat w wysoko¶ci 1,0 mln z³ rocznie. 6. Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24 ustawy pzp. 7. S± ubezpieczeni od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej 8. Zapewni± 3 letni okres gwarancji na wykonane zadanie i maks. 14 dni na podjêcie napraw gwarancyjnych W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiegaj± siê podmioty wystêpuj±ce wspólnie (np. konsorcjum) warunki w punkcie 1, 6 i 7 musi spe³niaæ ka¿dy podmiot osobno, pozosta³e sumarycznie.W Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:Na podstawie analizy dokumentów i o¶wiadczeñ z³o¿onych wraz z ofert± , a wyszczególnionych w SIWZ wg kryterium, spe³nia - nie spe³nia.
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania wymaganych warunków wykonawcy obowi±zani s± z³o¿yæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty: 1. Wype³niony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - za³±cznik nr 1 do SIWZ. 2. O¶wiadczenie wykonawcy, ¿e ma prawo do wystêpowania w obrocie prawnym, potwierdzone aktualnym odpisem z w³a¶ciwego rejestru albo aktualnego za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, ewentualnie dokumentem równowa¿nym, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej - wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3.O¶wiadczenie, ¿e wykonawca posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie w robotach odpowiadaj±cych przedmiotowi zamówienia, potwierdzone wykazem wykonanych w latach 2003 - 2007 robót budowlanych (minimum 2 zamówienia), odpowiadaj±cym swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym, stanowi±cym przedmiot zamówienia wraz z za³±czeniem dokumentów (referencje) potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie. 4.O¶wiadczenie, ¿e wykonawca dysponuje niezbêdnym do wykonania potencja³em technicznym, potwierdzone wykazem sprzêtu ciê¿kiego, jakim dysponuje wykonawca. 5.O¶wiadczenie, ¿e wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, potwierdzony kopi± upraw-nieñ budowlanych i za¶wiadczeniem o przynale¿no¶ci do Izby In¿ynierów Budownictwa wraz z za³±czeniem kopii tych dokumentów. 6.O¶wiadczenie, ¿e wykonawca znajduje siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, potwierdzone:a) zestawieniem danych dotycz±cych obrotów b) sprawozdaniem finansowym za ostatnie 3 lata obrotowe, w czê¶ci dotycz±cej obrotów, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - za ten okres; 7. O¶wiadczenie, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie ar. 24 ustawy pzp. potwierdzone:a) Za¶wiadczeniem z w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.. 8. O¶wiadczenie, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej, potwierdzone aktualn± polis± ubezpieczeniow±.9. O¶wiadczenie, ¿e wykonawca zapewni 3 letni okres gwarancji i max. 14 dni na podjêcie napraw gwarancyjnych.na wykonane zadanie. 10. O¶wiadczenie, ¿e wykonawca zapozna³ siê z warunkami przetargu i przyjmuje je bez zastrze¿eñ. 11.O¶wdczenie, ¿e wykonawca zobowi±zuje siê do zawarcia umowy, je¿eli przetarg wygra. 12. Je¿eli wykonawca zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom zobowi±zany jest wskazaæ tê czê¶æ zamówienia w za³±czniku do oferty Wykaz prac do zrealizowania przez podwykonawców. 13..Harmonogram realizacji zamówienia. 14. Kosztorys ofertowy. 15. Zaparafowany projekt umowy. 16. Pe³nomocnictwo, ustalaj±ce pe³nomocnika do reprezentowania, w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie. 17. Upowa¿nienie do podpisania oferty, o ile nie wynika z dostarczonych dokumentów.Dokumenty sk³adane s± w oryginale lub kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez wykonawcê lub upowa¿nionego przedstawiciela wykonawcy.W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiegaj± siê podmioty wystêpuj±ce wspólnie, wymaga siê aby dokumenty wymienione w punkcie 2,7 a i 8 przedstawiono osobno dla ka¿dego partnera, pozosta³e sumarycznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gminabojanowo.pl

Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Gmina Bojanowo, ul. Rynek 12, 63-940 Bojanowo.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 12.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Urz±d Miejski w Bojanowie, ul. Rynek 12, 63-940 Bojanowo, pokój nr 12 - sekretariat.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: 10.09.2008.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.