eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Organizacja promocji walorów kulturowych i turystycznych województwa lubelskiego, podczas wydarzenia Festiwal Filmu i Sztuki DWA BRZEGI, organizowanego przez Stowarzyszenie DWA BRZEGI w dniach 28.07-05.08.2012 OP-IV.272.64.2012.AO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-31

Lublin: Organizacja promocji walorów kulturowych i turystycznych województwa lubelskiego, podczas wydarzenia Festiwal Filmu i Sztuki DWA BRZEGI, organizowanego przez Stowarzyszenie DWA BRZEGI w dniach 28.07-05.08.2012 OP-IV.272.64.2012.AO
Numer ogłoszenia: 165513 - 2012; data zamieszczenia: 31.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 155123 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubelskie, ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 44 16 505, faks 081 44 16 535.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja promocji walorów kulturowych i turystycznych województwa lubelskiego, podczas wydarzenia Festiwal Filmu i Sztuki DWA BRZEGI, organizowanego przez Stowarzyszenie DWA BRZEGI w dniach 28.07-05.08.2012 OP-IV.272.64.2012.AO.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Organizacja promocji walorów kulturowych i turystycznych województwa lubelskiego, podczas wydarzenia Festiwal Filmu i Sztuki DWA BRZEGI, organizowanego przez Stowarzyszenie DWA BRZEGI w dniach 28.07-05.08.2012.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stowarzyszenie Dwa Brzegi, ul. Lubelska 12, 24-120 Kazimierz Dolny, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81300,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 100000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 100000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 100000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Proponowany tryb wynika z faktu, że Stowarzyszenie DWA BRZEGI jest pomysłodawcą, autorem i twórcą Festiwalu Filmu i Sztuki DWA BRZEGI. Jest to jedyny organizator w/w wydarzenia, u którego można zakupić w/w usługę. Ponadto jest to wyjątkowa impreza autorska o międzynarodowym zasięgu i prestiżu. Festiwal z wielkim powodzeniem trwa od kilku lat, obecnie jest jednym z najważniejszych wydarzeń filmowych w Polsce. Cieszy się wielkim uznaniem i zainteresowaniem fanów. Ponadto jest organizowany niezależnie od udziału w nim samorządów miasta czy województwa. Wyjątkowość Festiwalu polega również na jego dużym medialnym zasięgu. Corocznie Festiwal uzyskuje imponującą liczbę uczestników, przyciąga tysiące turystów z całej Polski oraz z zagranicy zachęcając do odwiedzenia naszego województwa. Kampania promocyjna wydarzenia przeprowadzona jest zarówno w prasie regionalnej jak i ogólnopolskiej. Ponadto Wykonawca zaproponował sposoby promocji, które umożliwiają dotarcie do maksymalnej grupy odbiorców oraz sposoby należytego wyeksponowania nośników promocyjnych posiadanych przez Departament Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego (tj. logo promocyjne, balony, banery, rollapy, materiały promocyjne - np. foldery własne oraz pofestiwalowy katalog), których umieszczenie i dystrybucję na terenie odbywania się wydarzeń będzie można powierzyć podmiotowi dysponującemu prawem do organizacji Festiwalu. Organizator jest wyłącznym dysponentem strony internetowej, na której zamieszczane są wszystkie informacje dotyczące Festiwalu

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.