eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Augustów › Budowa ulicy Marii Dąbrowskiej, ulicy Elizy Orzeszkowej, ulicy Złotej w Augustowie

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Augustów: Budowa ulicy Marii Dąbrowskiej, ulicy Elizy Orzeszkowej, ulicy Złotej w Augustowie
Numer ogłoszenia: 164939 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Augustów , ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów, woj. podlaskie, tel. 87 643 42 28, faks 87 643 42 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.augustow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Marii Dąbrowskiej, ulicy Elizy Orzeszkowej, ulicy Złotej w Augustowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlano - montażowe, ulica Marii Dąbrowskiej - 196,00m a. kanalizacja deszczowa: - kanał deszczowy z rur PP-b fi 300mmSN8 - 104,50m, - przykanaliki z rur PVC fi 200mmSN8 - 26,00m, b. roboty drogowe: - nawierzchnia jezdni w przekroju ulicznym - warstwa wiążąca z mieszanki typu AC16W 50/70 dla KR1 o grubości warstwy 5cm - 1218,00m2 i warstwa ścieralna z mieszanki typu AC11S 50/70 dla KR1 o grubości warstwy 4cm - 1218,00m2. ulica Elizy Orzeszkowej - 265,00m a. kanalizacja deszczowa: - kanał deszczowy z rur PP-b fi 600mmSN8 - 10,00m, - kanał deszczowy z rur PP-b fi 500mmSN8 - 149,00m, - kanał deszczowy z rur PP-b fi 300mmSN8 - 116,00m, - przykanaliki z rur PVC fi 200mmSN8 - 23,60m, b. roboty drogowe: - nawierzchnia jezdni w przekroju ulicznym - warstwa wiążąca z mieszanki typu AC16W 50/70 dla KR1 o grubości warstwy 5cm - 1687,00m2 i warstwa ścieralna z mieszanki typu AC11S 50/70 dla KR1 o grubości warstwy 4cm - 1687,00m2. ulica Złota - 295,50m a.kanalizacja deszczowa: - przykanaliki z rur PVC fi 300mmSN8 - 1,00m, - przykanaliki z rur PVC fi 200mmSN8 - 52,50m, b. roboty energetyczne: - demontaż i montaż słupa linii energetycznej napowietrznej nn typu P-10/ŻN - 1szt, c. roboty drogowe: - nawierzchnia jezdni w przekroju ulicznym - warstwa wiążąca z mieszanki typu AC16W 50/70 dla KR1 o grubości warstwy 5cm - 2163,00m2 i warstwa ścieralna z mieszanki typu AC11S 50/70 dla KR1 o grubości warstwy 4cm - 2163,00m2. 2. Obsługa geodezyjna: -wytyczenie obiektu i urządzeń do wbudowania, -inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza - 2kpl, kopie map zasadniczych formatu A-1 - 2kpl zatwierdzone w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Starostwa Augustowskiego, 3. Zagospodarowanie terenu budowy wraz z tymczasowymi obiektami budowlanymi wykonawcy niezbędnymi do prowadzenia robót budowlano-montażowych, 4. Projekt tymczasowej organizacji ruchu na okres realizacji robót budowlano - montażowych łącznie z niezbędnymi uzgodnieniami i zatwierdzeniem przez organ zarządzający ruchem na drogach powiatowych i drogach gminnych, 5. Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 6. Plan zapewnienia jakości, 7. Harmonogram rzeczowo-finansowy, harmonogram płatności zawierające terminy wykonania poszczególnych rodzajów robót budowlanych, ich wartości finansowe i terminy płatności, 8. Prace zabezpieczające teren budowy z istniejącą infrastrukturą zewnętrzną, przed ujemnymi skutkami prowadzonych robót podstawowych zgodnie z przedstawionym zakresem rzeczowym wg. przedmiaru robót. Prace koordynacyjne z administratorami istniejących i projektowanych urządzeń własnych, obcych: drogi, place, urządzenia energetyczne, telekomunikacyjne, sanitarno - wodociągowe, i właścicielami nieruchomości (PGE Dystrybucja S.A. Oddział Białystok Rejon Energetyczny Suwałki, Telekomunikacja Polska S.A. Obszar Pionu Sieci w Suwałkach, Wodociągi, Kanalizacje Miejskie Sp. z o.o. w Augustowie, Powiatowy Zarząd Dróg w Augustowie, Urząd Miejski w Augustowie). Szczegółowy zakres rzeczowy poszczególnych robót budowlano - montażowych wymienionych w pkt 1 i 2 określają: dokumentacja techniczna z przedmiarami robót, SIWZ, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. 9. Kompletna dokumentacja powykonawcza - 2egz., zawierająca między innymi: -protokoły z badań, prób i odbiorów technicznych, -wymagane świadectwa dopuszczenia, gwarancje na urządzenia, wyposażenie, materiały, -inne wymagane przepisami dokumenty (deklaracje zgodności, atesty, świadectwa), -dokumenty niezbędne do uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie (między innymi protokoły, protokoły Państwowej Straży Pożarnej, Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej)..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Do 50 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 41 000,00 zł (zgodnie z art. 45 ustawy Pzp). Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia 11.08.2016 r. do godz. 10:00. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku formach:pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach SKOK, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 r. nr 42, poz. 275). Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 87 1240 5211 1111 0000 4921 6440 z zaznaczeniem: Budowa ulicy Marii Dąbrowskiej, ulicy Elizy Orzeszkowej, ulicy Złotej w Augustowie. Wadium wpłacone w pieniądzu uważa się za wniesione skutecznie, jeżeli środki znajdą się na wskazanym przez zamawiającego koncie przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy, na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu warstwy ścieralnej nawierzchni drogi publicznej z asfaltobetonu o powierzchni co najmniej 2000 m2 W wykazie wykonanych zamówień należy podać ich wartość, przedmiot, daty wykonania i podmioty, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączyć dowody, czy zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. (załącznik nr 7 do SIWZ). Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, wg formuły spełnia, nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - dysponowanie osobami będącymi aktywnymi członkami samorządów zawodowych, posiadającymi uprawnienia w specjalności drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych Ocena spełniania tego warunku zostania dokonana na podstawie przedłożonego dokumentów, wg formuły spełnia nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w ramach tego warunku zobowiązany jest do wykazania, że posiada opłaconą polisę a w przypadku jej braku, inny dokument, potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia co najmniej na kwotę 600 000,00 zł. Ocena tego warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionych dokumentów, wg formuły spełnia,nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kosztorys inwestorski;harmonogram rzeczowo-finansowy;harmonogram płatności. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także następujące dokumenty dotyczące tego podmiotu: oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin realizacji - 10
  • 3 - Okres gwarancji i rękojmi - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne zmiany postanowień zawartej umowy możliwe są w następujących okolicznościach:wystąpienia konieczności zmiany osób realizujących prace projektowe u Wykonawcy w przypadku, gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób w terminie nie dłuższym niż 5 dni od daty złożenia wniosku przez Zamawiającego;zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy określonych w § 4 ust. 4 umowy;zmiany obowiązującej stawki podatku VAT;rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy;wystąpienia siły wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:um-augustow.pbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Augustowie ul. 3 Maja 60 16-300 Augustów..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Augustowie ul. 3 Maja 60 16-300 Augustów. pokój nr 7 - Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.