eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kleszczów › organizacja wypoczynku zagranicznego dla młodzieży szkół średnich i studentów z terenu gminy Kleszczów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-12

POZYCJA 16467

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Kleszczów: organizacja wypoczynku zagranicznego dla młodzieży szkół średnich i studentów z terenu gminy Kleszczów Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Kleszczowie, do kontaktów: Barbara Woszczyk, ul. Główna 74, 97-410 Kleszczów, woj. łódzkie, tel. 044 7313230, fax 044 7313563, e-mail: przetargi@goksir.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.goksir.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Gminna jednostka budżetowa; Inne:Kultura, sport, oświata i rekreacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: organizacja wypoczynku zagranicznego dla młodzieży szkół średnich i studentów z terenu gminy Kleszczów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 20. Główne miejsce świadczenia usług: Hiszpania. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja wypoczynku zagranicznego dla młodzieży szkół średnich i studentów z terenu Gminy Kleszczów w 2007 roku. Przedmiot zamówienia składa się z 2 części. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: A.1)formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ A.2)dowód wniesienia wadium A.3)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert A.4)dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych A.5)koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem A.6)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem terminu składania ofert A.7)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert A.8)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert A.9)oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ B.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz obowiązkowo należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. B.2)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających przedmiotowi zamówienia. Wykaz winien zawierać przynajmniej jedną usługę odpowiadającą zakresem (wypoczynek letni - zagraniczny, zorganizowany dla minimum 50 osób), wartością oraz charakterem przedmiotowi zamówienia. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu obowiązkowo należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług np. referencje zleceniodawców tych usług. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1)Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, na kwotę: C.1.1. Minimum 170 000 zł w części 1 C.1.2 Minimum 170 000 zł w części 2 W przypadku składania oferty na kilka części powyższe kwoty należy odpowiednio zsumować. C.2)Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej Kod CPV wg słownika 2008: 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia: Część 1) 14-dniowy wypoczynek zagraniczny w Hiszpanii ( w tym 8-dniowy wypoczynek na wschodnim wybrzeżu Morza Śródziemnego i 2-dniowy wypoczynek w Madrycie) dla młodzieży szkół średnich, dla 102 osób (2 turnusy) w okresie między 15.07.2007 roku a 20.08.2007 roku. Część 2) 14-dniowy wypoczynek zagraniczny w Hiszpanii ( w tym 8-dniowy wypoczynek na wschodnim wybrzeżu Morza Śródziemnego i 2-dniowy wypoczynek w Madrycie) dla studentów, dla 50 osób (1 turnus) w okresie między 01.08.2007 roku a 20.08.2007 roku. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 15.07.2007; lub data zakończenia: 20.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: Część 1 - 2500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) Część 2 - 2500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) W przypadku składania oferty na kilka części powyższe kwoty należy odpowiednio zsumować. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)niepodlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły / spełnia/nie spełnia/ na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z warunków określonych w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: A.1)formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ A.2)dowód wniesienia wadium A.3)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert A.4)dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych A.5)koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem A.6)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem terminu składania ofert A.7)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert A.8)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert A.9)oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ B.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz obowiązkowo należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. B.2)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających przedmiotowi zamówienia. Wykaz winien zawierać przynajmniej jedną usługę odpowiadającą zakresem (wypoczynek letni - zagraniczny, zorganizowany dla minimum 50 osób), wartością oraz charakterem przedmiotowi zamówienia. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu obowiązkowo należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług np. referencje zleceniodawców tych usług. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1)Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, na kwotę: C.1.1. Minimum 170 000 zł w części 1 C.1.2 Minimum 170 000 zł w części 2 W przypadku składania oferty na kilka części powyższe kwoty należy odpowiednio zsumować. C.2)Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 60 2. Atrakcyjność programu, miejsca wypoczynku oraz miejsca zakwaterowania 40 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goksir.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.03.2007, godzina 11:05, Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Głównej 74 w Kleszczowie w pokoju nr 1.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.03.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: 14-dniowy wypoczynek zagraniczny w Hiszpanii dla młodzieży szkół średnich. 1) Krótki opis: 14-dniowy wypoczynek zagraniczny w Hiszpanii ( w tym 8-dniowy wypoczynek na wschodnim wybrzeżu Morza Śródziemnego i 2-dniowy wypoczynek w Madrycie) dla młodzieży szkół średnich, dla 102 osób (2 turnusy) w okresie między 15.07.2007 roku a 20.08.2007 roku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres: 14-dniowy wypoczynek zagraniczny w Hiszpanii ( w tym 8-dniowy wypoczynek na wschodnim wybrzeżu Morza Śródziemnego i 2-dniowy wypoczynek w Madrycie) dla młodzieży szkół średnich, dla 102 osób (2 turnusy) w okresie między 15.07.2007 roku a 20.08.2007 roku. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 15.07.2007; Zakończenie: 20.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 60 2. Atrakcyjność programu, miejsca wypoczynku oraz miejsca zakwaterowania 40 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: 14-dniowy wypoczynek zagraniczny w Hiszpanii dla studentów. 1) Krótki opis: 14-dniowy wypoczynek zagraniczny w Hiszpanii ( w tym 8-dniowy wypoczynek na wschodnim wybrzeżu Morza Śródziemnego i 2-dniowy wypoczynek w Madrycie) dla studentów, dla 50 osób (1 turnus) w okresie między 01.08.2007 roku a 20.08.2007 roku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres: 14-dniowy wypoczynek zagraniczny w Hiszpanii ( w tym 8-dniowy wypoczynek na wschodnim wybrzeżu Morza Śródziemnego i 2-dniowy wypoczynek w Madrycie) dla studentów, dla 50 osób (1 turnus) w okresie między 01.08.2007 roku a 20.08.2007 roku. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.08.2007; Zakończenie: 20.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 60 2. Atrakcyjnośc programu, miejsca wypoczynku oraz miejsca zakwaterowania 40 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.