eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojnicz › Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, nawierzchni asfaltowej, poboczy na drogach gminnych Gminy Wojnicz

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-19

Wojnicz: Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, nawierzchni asfaltowej, poboczy na drogach gminnych Gminy Wojnicz
Numer ogłoszenia: 164217 - 2013; data zamieszczenia: 19.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 146041 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojnicz, Rynek 1, 32-830 Wojnicz, woj. małopolskie, tel. 014 6790108, faks 014 6790100.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, nawierzchni asfaltowej, poboczy na drogach gminnych Gminy Wojnicz.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakres zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia są roboty drogowe obejmujące w swoim zakresie: 1) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego- warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 10 cm - ilość: 2 070 m2, 2) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego- warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm - ilość: 634 m2, 3) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego- warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 6 cm - ilość: 406 m2, 4) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 6 cm - ilość: 2664 m2, 5) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 5 cm - ilość: 847 m2, 6) wykonanie poboczy z mieszanki kruszywa łamanego grubości 6 cm - ilość: 559 m2, 7) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV- ilość: 1572 m2, 8) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltowa z wbudowaniem mechanicznym - roboty na poszerzeniach, przekopach lub pasach węższych niż 2.5 m- ilość: 17 t. 2. Roboty drogowe, które zostały określone w powyższym punkcie - będą wykonywane na drogach gminnych Gminy Wojnicz na terenie następujących sołectw: 1) Rudka - tzw. < Droga Rudka - Grabno >. Wymieniona droga będzie współfinansowana ze środków Województwa Małopolskiego na modernizację dróg dojazdowych do gruntów rolnych; 2) Dębina Zakrzowska - tzw. < Droga przez Wieś > 3) Dębina Łętowska - tzw. < Droga do Sołtysa > 4) Olszyny - tzw. < Droga Szkodna Południowa > 5) Sukmanie - tzw. < Droga na Czopa > 6) Zakrzów - tzw. < Droga przez Wieś > 7) Łukanowice - tzw. < Droga obok Węgrzyna > 8) Wielka Wieś - tzw. < Droga koło Gołębia > 9) Więckowice - tzw. < Droga Trzecia Kolonia > 10) Milówka - tzw. < Droga na Wołka > 11) Łopoń- tzw. < Droga Zagumnie > 3. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia i warunki wykonania zawarty jest w dokumentach będących załącznikami do niniejszej SIWZ tj.: 1) w przedmiarze robót, 2) w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót ( SSTWiOR ), 4. Klasyfikacja robót wg. Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV ): 45233142- 6 - Roboty w zakresie naprawy dróg. 5. Wymagania dotyczące rękojmi i gwarancji: Zamawiający żąda minimum 36 - miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi, licząc od dnia podpisania bez uwag ostatniego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający informuje, iż całość dokumentacji objętej przedmiotem zamówienia jest dostępna do wglądu Wykonawców, w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Wojniczu ul. Rynek 1, pokój nr 6 (I piętro), od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00-15:00. 7. Zamawiający informuje, że w przypadku, gdy w materiałach przetargowych pojawią się nazwy materiałów lub towarów ze wskazaniem producenta - oznacza to, że Wykonawca ma prawo zastosować inny materiał lub towar równoważny tj. posiadający nie gorsze parametry techniczne, jakościowe i użytkowe. Obowiązek udowodnienia, że użyte materiały lub towary są równoważne spoczywa na Wykonawcy. 8. Wymagania dotyczące robót: 1) wszelkie roboty wykonywane przez Wykonawcę winne być zrealizowane zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., z poszanowaniem mienia Zamawiającego i środowiska oraz zgodnie z zaleceniami Inspektora nadzoru inwestorskiego; 2) roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz wymogami niniejszej SIWZ; 9. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodnie z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; 2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana, jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia; 3) Wykonawca od chwili przejęcia terenu budowy zapewnia zabezpieczenie placu budowy i robót oraz warunki bezpieczeństwa i higieny pracy. 4) Wykonawca zapewni wykonanie badań laboratoryjnych na własny koszt przez niezależną branżową jednostkę laboratoryjną; 5) Wykonawca winien chronić przed uszkodzeniem wykonane przez siebie roboty aż do momentu odbioru końcowego; 6) Wykonawca winien zapewnić utrzymanie terenu budowy w należytym porządku, a po zakończeniu robót uporządkowanie terenu i przekazanie Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór robót; 7) Wykonawca musi zapewnić Inspektorowi nadzoru inwestorskiego pełną dostępność do robót. Wykonawca jest zobowiązany informować Inspektora Nadzoru kiedy roboty zanikające oraz ulegające zakryciu będą gotowe do zbadania i odbioru; 8) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania oznakowania i zabezpieczenia ruchu i robót na czas prowadzenia robót (wg opracowanego przez Wykonawcę projektu organizacji ruchu) wraz z bieżącym utrzymaniem tego oznakowania i jego likwidacją po zakończeniu robót; 9) w przypadku konieczności kierowania ruchem w trakcie realizacji robót Wykonawca musi dysponować pracownikami przeszkolonymi zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lipca 2010 r. ( Dz. U. z 2010 r. Nr 123 poz. 10407 ) w sprawie kierowania ruchem drogowym, którzy będą mogli dawać sygnały uczestnikom ruchu lub innym osobom znajdującym się na drodze w czasie prowadzenia robót. W takim przypadku Wykonawca przedstawi Inspektorowi nadzoru inwestorskiego stosowne dokumenty potwierdzające wymagane przeszkolenie pracowników Wykonawcy; 10) Wykonawca powiadamiać będzie przed przystąpieniem do robót, oraz o wszelkich późniejszych zmianach organizacji ruchu jednostki odpowiedzialne za organizację ruchu. 11) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu umowy oraz za wszelkie szkody na osobach i rzeczach powstałe w związku z wykonywanym lub nienależycie wykonanym przedmiotem umowy. 10. Zaleca się, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego dokonał wizji lokalnej terenu, na którym będą realizowane roboty i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ReDrog s.c. Bożena KRZYŻAK & Wojciech KRZYŻAK, Porąbka Iwkowska 32, 32-862 Porąbka Iwkowska, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 186543,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 198500,60

  • Oferta z najniższą ceną: 198500,60 / Oferta z najwyższą ceną: 198500,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.