Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-11
Olsztyn: - Implanty medyczne do zabiegów ortopedycznych
- Materiały medyczne do wypełnień oraz narzędzia i części zamienne - stomatologia.
Numer ogłoszenia: 163853 - 2007; data zamieszczenia: 11.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy, ul. Żołnierska 18, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5393472, 0602816546, fax 089 5337701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssd.olsztyn.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.wssd.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: - Implanty medyczne do zabiegów ortopedycznych - Materiały medyczne do wypełnień oraz narzędzia i części zamienne - stomatologia..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy: Pakiet nr I (5 zadań) - Różne implanty i narzędzia do przeprowadzania zabiegów zespoleń kostnych min. gwoździe, płyty, klamry, wkręty, zestawy i wiertła Pakiet nr II (6 zadań) - Stomatologiczne materiały do leczenia i wypełniania ubytków oraz materiały pomocnicze; leki profilaktyczne; narzędzia drobne do leczenia zębów i chirurgii stomatologicznej ; części zamienne do zestawów wiertarskich.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne Oryginalny kod CPV: 33.13.00.00 - Stomatologia Kod CPV wg słownika 2008: 33.13.00.00 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne Oryginalny kod CPV: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 7.1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 7.2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 7.3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 7.4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców A. W celu potwierdzenia, że posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień wymagany jest aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru- oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2- załącznik nr 2. B.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw o charakterze podobnym do zamawianego przedmiotu oraz wartości brutto nie mniejszej niż łączna kwota za oferowane przez wykonawcę przedmioty w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców (minimum 3 dostaw) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie minimum 3 np. listów referencyjnych wystawionych i podpisanych przez innych, uprawnionych Zamawiających. C. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz że podlega wykluczeniu z post. o udzielenie zamówienia składa następujące dokumenty: Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 - wzór zał. nr 2 do SIWZ Ocena przeprowadzona będzie na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń w ofercie wg klucza (spełnia) lub (nie spełnia)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres j.w. w pkt. I.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Sekretariat Szpitala..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr I - Implanty medyczne do zabiegów ortopedycznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 5 zadań. W zamówieniu wystepują m.in. różne implanty i narzędzia do przeprowadzania zabiegów zespoleń kostnych min. gwoździe, płyty, klamry, wkręty, zestawy i wiertła.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr II - Materiały medyczne do wypełnień oraz narzędzia i części zamienne - stomatologia..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr II zawiera 6 zadań. Zamówienie obejmuje m.in.:stomatologiczne materiały do leczenia i wypełniania ubytków oraz materiały pomocnicze; leki profilaktyczne; narzędzia drobne do leczenia zębów i chirurgii stomatologicznej ; części zamienne;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.13.00.00-0, 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa sukcesywna akcesoriów do aparatu Catatyst DXTM na potrzeby Polikliniki Weterynaryjnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego.
- Odnowa nawierzchni dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Elblągu
- Różny sprzęt komputerowy
- Dostawa lampy operacyjnej sufitowej na Oddział Kardiochirurgii
- Dostawa jednorazowa paliwa - oleju napędowego B-0 (ON B-0) - w ilości 50000 litrów dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie
- Dostawa umundurowania dla Wojskowych Straży Pożarnych - postępowanie nr 45/D
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy produktów leczniczych, wyrobów i materiałów medycznych oraz innych produktów dla potrzeb Apteki Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Gorzycach
- Dostawa leku Imiglucerasum (Cerezyme) do Apteki szpitalnej przy SPZZOZ w Gryficach
- Dostawa substancji recepturowych i pozostałego asortymentu do receptury - 2 zadania
- Dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dojelitowego i odżywek
- Akcesoria do zabiegów artroskopowych.
- Dostawa produktu leczniczego z substancją czynną Tralokinumabum w ramach Programu Lekowego
więcej: Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.