Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-16
Łącko: Remont dróg rolniczych - klasy dróg L, kategoria ruchu KR-1
1) Remont drogi rolniczej Mirki - Masiarze w miejscowości Wola Piskulina
2) Remont drogi rolniczej Na Wyłupki w miejscowości Zagorzyn
Numer ogłoszenia: 162007 - 2008; data zamieszczenia: 16.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, Łącko 445, 33-390 Łącko, woj. małopolskie, tel. 018 4140710, fax 018 4140740.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lacko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg rolniczych - klasy dróg L, kategoria ruchu KR-1 1) Remont drogi rolniczej Mirki - Masiarze w miejscowości Wola Piskulina 2) Remont drogi rolniczej Na Wyłupki w miejscowości Zagorzyn.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remontu dróg rolniczych - klasy dróg L, kategoria ruchu KR-1 1) Remont drogi rolniczej Mirki - Masiarze w miejscowości Wola Piskulina 2) Remont drogi rolniczej Na Wyłupki w miejscowości Zagorzyn Zakres robót obejmuje: 1. wykonanie podbudowy ,wykonanie nawierzchni asfaltowej ,wraz z robotami towarzyszącymi - szczegółowe wyszczególnienie robót w przedmiarze robót stanowiącym zał. nr 7 do SIWZ 2. oznakowanie robót zgodnie z Instrukcją o oznakowaniu robót drogowych 3. wszelkie prace przygotowawcze , odtworzeniowe ,porządkowe 4.urządzenie zaplecza budowy itp. 5. zabezpieczenie robót pod względem BHP - dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy 6. pokrycia szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia również wobec osób trzecich 7. przywrócenie do stanu pierwotnego zajętych dla realizacji zamówienia terenów 8. pełna obsługa geodezyjna 9. badanie powykonawcze 1 próbkę z każdej drogi w zakresie zawartości asfaltu i zagęszczenia warstwy wykonane w Laboratorium Drogowym przy ZDW w Krakowie ul. Głowackiego 56 10. oraz inne , roboty lub czynności niezbędne do wykonania całości zadania
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. wykonanie podbudowy ,wykonanie nawierzchni asfaltowej ,wraz z robotami towarzyszącymi - szczegółowe wyszczególnienie robót w przedmiarze robót stanowiącym zał. nr 7 do SIWZ 2. oznakowanie robót zgodnie z Instrukcją o oznakowaniu robót drogowych 3. wszelkie prace przygotowawcze , odtworzeniowe ,porządkowe 4. urządzenie zaplecza budowy itp. 5. zabezpieczenie robót pod względem BHP - dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy 6. pokrycia szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia również wobec osób trzecich 7. przywrócenie do stanu pierwotnego zajętych dla realizacji zamówienia terenów 8. pełna obsługa geodezyjna 9. badanie powykonawcze 1 próbkę z każdej drogi w zakresie zawartości asfaltu i zagęszczenia warstwy wykonane w Laboratorium Drogowym przy ZDW w Krakowie ul. Głowackiego 56 10. oraz inne , roboty lub czynności niezbędne do wykonania całości zadania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy składając ofertę na formularzu wg. wzoru zał. nr 1 SIWZ) zobowiązani są złożyć następujące dokumenty : 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do SIWZ 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ubiegające się o zamówienie publiczne spółki z o.o. winny przedłożyć uchwałę wspólników upoważniającą do zaciągnięcia zobowiązania lub umowę spółki o ile wartość zamówienia przekracza dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego (art. 230 Kodeksu Spółek). 3.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ,odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie. - na druku stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ jako potwierdzenie warunku zapisanego w rozdz.II.pkt.1 f), Uwaga ! Oferent musi udokumentować wykonanie nawierzchni asfaltowych o zakresie nie mniejszym niż przedmiot zamówienia 4. Informację o kierowniku budowy wraz z kserokopią właściwych uprawnień, i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - zał. nr 4 do SIWZ 5. Polisę lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimum 100.000,00zł 6. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Akceptacja projektu umowy - na znak przyjęcia warunków zawartych w projekcie umowy do oferty należy załączyć projekt umowy stanowiący zał. nr 6 do SIWZ z zaparafowanymi wszystkimi stronami. 8. kosztorys ofertowy uproszczony ( tabela elementów rozliczeniowych - zał. nr 7 do SIWZ) 9. Wykazu niezbędnego do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń ,jakie posiada Wykonawca zał. nr. 5 do SIWZ jako potwierdzenie warunku zapisanego w rozdz.II.pkt.1 f), 10. W przypadku gdy Wykonawca wskaże w ofercie podwykonawcę zobowiązany jest złożyć zobowiązanie podwykonawcy do współpracy zał. nr 8 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lacko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łącko 33-390 Łącko 445 pok. 21.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urzad Gminy Łącko 33-390 Łącko 445 pok. 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI ŁĄCKO
- "Modernizacja dróg gminnych - etap I"
- Przebudowa drogi w zakresie oświetlenia zewnętrznego wzdłuż drogi powiatowej nr 1537K w m. Łazy Brzyńskie
więcej: przetargi ŁĄCKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Inwestycja w infrastrukturę drogową, szansą na poprawę jakości życia mieszkańców i odwiedzających turystów w Gminie Ogrodzieniec
- Budowa obiektu usługowo-handlowego wraz z infrastrukturą techniczną na potrzeby marketu ALDI zlokalizowanego przy ul. Ks. Dr Władysława Łęgi, na terenie działki niezabudowanej o nr 378/4, obręb 132
- Budowa chodnika wzdłuż ulicy Strzelców Bytomskich od Domu Seniora do granicy z Gminą Tarnowskie Góry
- Budowa drogi wraz z oświetleniem w m. Brzozówiec
- Remont drogi gminnej nr 115331E Esterka
- "Wykonanie drogi pożarowej wraz z nawrotnicą i kanalizacją"
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.