eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skołyszyn › Świadczenie usług magazynowania, wywozu i zagospodarowania ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych z Gminnej Oczyszczalni Ścieków w miejscowości Przysieki, gm. Skołyszyn w miesiącach od I do XI 2016 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-06

Skołyszyn: Świadczenie usług magazynowania, wywozu i zagospodarowania ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych z Gminnej Oczyszczalni Ścieków w miejscowości Przysieki, gm. Skołyszyn w miesiącach od I do XI 2016 roku
Numer ogłoszenia: 161909 - 2015; data zamieszczenia: 06.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147423 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skołyszyn, Skołyszyn 12, 38-242 Skołyszyn, woj. podkarpackie, tel. 13 4491062 do 64, 13 4491751, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług magazynowania, wywozu i zagospodarowania ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych z Gminnej Oczyszczalni Ścieków w miejscowości Przysieki, gm. Skołyszyn w miesiącach od I do XI 2016 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest magazynowanie, załadunek, wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 pochodzących z Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Przysiekach w okresie od 1 stycznia do 31 listopada 2016 r. - w ilości ok. 1200 Mg z tym, że: - zagospodarowanie osadów poprzez stosowanie na gruntach może nastąpić w miesiącach od 01.03.2016 r. do 30.11.2016 r., - w okresie od 01.01.2016 r. do 29.02.2016 r. osady będą magazynowane na terenie Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Przysiekach, z możliwością wydłużenia tego okresu z uwagi na niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające zagospodarowanie osadów na gruntach, z przeznaczeniem do wywozu i zagospodarowania przez Wykonawcę po tym okresie czasu. Wykonawca realizując przedmiot zamówienia jest zobowiązany spełnić wymogi określone przepisami: Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21, z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 06 lutego 2015 r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 257), Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r. poz. 1973), Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r. poz. 1232, 1238 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 5 kwietnia 2011 r. w sprawie procesu odzysku R10 (Dz. U. z 2011 r. Nr 86 poz. 476), Ustawą z dnia 10 lipca 2007 r. o nawozach i nawożeniu (Dz. U. z 2007 r. Nr 147, poz. 1033 z późn. zm.), Dyrektywą Rady nr 91/676/EEC z dnia 12.12.1991 r. dotyczącą ochrony wód przed zanieczyszczeniami powodowanymi przez azotany pochodzenia rolniczego oraz zapisami Kodeksu Dobrej Praktyki Rolniczej wydanym w 2004 r. przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz Ministerstwo Środowiska w Warszawie. Zmiany w ww. aktach prawnych w trakcie stosowania osadów ściekowych zobowiązują Wykonawcę do zastosowania się do tych zmian i ich przestrzegania. Zamawiający wymaga przed złożeniem oferty dokonania oględzin na obiekcie Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Przysiekach w celu zapoznania się ze szczegółowymi warunkami miejsca magazynowania, odbioru, załadunków, przeładunków osadu oraz dojazdu. Oględziny możliwe w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 12.00, po wcześniejszym umówieniu się pod nr tel.: 13 42 41 206. Wykonawca realizując zadanie, w okresie od 01.01.2016 r. do 29.02.2016 r. będzie zobowiązany każdorazowo wytworzony podczas prasowania osad przeładowywać na swój koszt z kontenera o pojemności 7 m3 do zabezpieczonych przez siebie i na swój koszt szczelnych, plandekowanych (zasuwanych) kontenerów o pojemności min. 40 m3 i magazynować go na terenie Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Przysiekach. Szacowania w tym okresie ilość osadu do magazynowania to ok. 210 m3. Okres magazynowania może się wydłużyć z uwagi na warunki pogodowe, uniemożliwiające stosowanie osadów na gruntach (grunty zamarznięte, pokryte śniegiem). W okresie od 01.03.2016 r. do 30.11.2016 r. Wykonawca zobowiązany jest sukcesywnie przeładowywać osad z kontenera o pojemności 7 m3 do szczelnych plandekowanych (zasuwanych) kontenerów o pojemności min. 40 m3 i magazynować go przez okres czasu od 1 miesiąca do maksymalnie 2 miesięcy na terenie oczyszczalni ścieków, a następnie zmagazynowany osad wywieźć (zagospodarować) po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego. Wykonawca musi zapewnić na swój koszt: - szczelne, zamykane (plandekowane) kontenery o pojemności min. 40 m3 na magazynowany osad w okresie od 01.01.2016 r. do 30.11.2016 r. z uwzględnieniem przedłużenia się okresu od 01.01.2016 r. do 29.02.2016 r. z uwagi na warunki atmosferyczne uniemożliwiające zagospodarowanie osadów na gruntach, - przeładunki osadu, - wywóz zgromadzonego osadu i zagospodarowanie zgodnie z obowiązującymi w trakcie realizacji zadania przepisami, - w przypadku braku możliwości zagospodarowania osadów w procesie R10 w miesiącu październik i listopad z uwagi na to, że działki, którymi dysponuje Wykonawca są terenami czasowo zamarzniętymi i pokrytymi śniegiem zagospodarowanie wytworzonego osadu przez podmiot w procesie R3 na terenie województwa podkarpackiego, który to odzysk dopuszcza warunkowo Zamawiający z uwagi na koniec okresu obowiązywania umowy. Zamawiający dopuszcza zagospodarowanie odpadów jedynie zgodnie z załącznikiem Nr 1 do ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach - zagospodarowanie odpadów w procesie R10 - Obróbka na powierzchni ziemi przynosząca korzyści dla rolnictwa lub poprawę stanu środowiska w obrębie województwa podkarpackiego w myśl art.20 ust. 3 i 4 ustawy o odpadach. 1) Zgodnie z procesem R-10, osady można zagospodarować : . W rolnictwie, rozumianym jako uprawa wszystkich płodów rolnych wprowadzanych do obrotu handlowego, włączając w to uprawy przeznaczane do produkcji pasz, Do uprawy roślin przeznaczonych do produkcji kompostu, . Do uprawy roślin nieprzeznaczonych do spożycia i do produkcji pasz, . Do rekultywacji terenów, w tym gruntów na cele rolne, . Przy dostosowaniu gruntów do określonych potrzeb wynikających z planów gospodarki odpadami, planów zagospodarowania przestrzennego lub decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu. 2) W przypadku zagospodarowania osadu: w rolnictwie, rozumianym jako uprawa wszystkich płodów rolnych wprowadzanych do obrotu handlowego, lub w uprawach roślin przeznaczonych do produkcji kompostu albo w uprawach roślin nieprzeznaczonych do spożycia i produkcji pasz Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu w terminie nie później niż do dnia 30.01.2016 r. dla ilości osadu wynoszącej, co najmniej 220 Mg zgodnie z ostatnią dawką, jaka zostanie zastosowana w roku 2015 następujących dokumentów: . akt własności, lub inny dokument określający tytuł prawny do działki, na których mają być stosowane osady wydany przez właściwy organ, w przypadku dzierżawy - umowa dzierżawy wraz z wypisem z ewidencji gruntów, w którym wpisana jest przedmiotowa dzierżawa. Zamawiający nie dopuszcza dzierżawionych gruntów tylko i wyłącznie na podstawie umów dzierżawy bez wpisu do ewidencji gruntów; . wypis z ewidencji gruntów określający miejsce stosowania osadów wydany przez właściwy organ, który zawiera następujące dane: numer działki(ek) wraz z podaniem miejscowości, gminy, powiatu, województwa, obrębu geodezyjnego jej położenia, klasy gruntu, danych osobowych jej właściciela (oraz w przypadku dzierżawy - danych osobowych dzierżawcy), a także powierzchni działki (ek); . dokument wydany przez osobę uprawnioną lub przez gminę (wójt, burmistrz) potwierdzający, że na terenie na którym mają być stosowane osady nie znajdują się obszary chronione oraz obszary zalewowe; . dokument wydany przez Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej albo przez osobę uprawnioną, poświadczający, że działka nie znajduje się w obrębie wewnętrznego terenu ochrony pośredniej, stref ochronnych ujęć wody oraz że nie znajduje się ona na terenach położonych w odległości nie mniejszej niż 100 m od ujęcia wody; . opracowanie przyrodnicze sporządzone pod kątem braku przeciwwskazań, co do stosowania osadu ściekowego pod kątem położenia działek w stosunku m.in. do istniejącej fauny i flory (gatunki chronione) na gruntach, wód powierzchniowych i podziemnych, głównych zbiorników wód podziemnych oraz szeroko rozumianych form ochrony przyrody z wykazaniem odległości gruntów od tych form ochrony przyrody; . oświadczenie Wykonawcy, że spełnione są wszystkie warunki stosowania osadów określone w art. 96 ust. 12 ustawy o odpadach pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywego oświadczenia; . oświadczenie Wykonawcy, że dana działka, kompleks działek przeznaczony do zagospodarowania w procesie R10 osadem jest przeznaczony tylko i wyłącznie na ten cel dla Zamawiającego oraz podanie informacji o wcześniejszym stosowaniu (rodzaj i wartość dawki) lub niestosowaniu osadów na danej działce, kompleksie działek pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywego oświadczenia. Szacuje się wywóz ok. 5 - 6 partii objętości osadu ściekowego, gdzie każda partia objętości może liczyć, co najmniej 220 Mg. Wykonawca zobowiązuje się również w zależności od możliwości magazynowych osadu w okresie od 01.03.2016 r. do 30.11.2016 r. do wywozu odpadów według potrzeb Zamawiającego z tym, że wywóz osadów musi odbyć się w terminie do 48 godzin od zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego koordynatorowi wyznaczonemu przez Wykonawcę lub innej osobie wskazanej przez Wykonawcę. Przy zagospodarowaniu osadu z przeznaczeniem do rekultywacji terenów, w tym gruntów na cele rolne, przy dostosowaniu gruntów do określonych potrzeb wynikających z planów gospodarki odpadami, planów zagospodarowania przestrzennego lub decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu odpowiednie dokumenty potwierdzające ww. cele przeznaczenia osadu (m.in. pozwolenie na odzysk) oraz w razie potrzeby inne dokumenty, które zażąda Zamawiający przy realizacji niniejszego zadania w terminie 7 dni od dostarczenia pisemnego żądania Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza przy zagospodarowaniu osadu w procesie R10, przez Wykonawcę czasowe zagospodarowanie osadu w procesie R3 przez podmiot posiadający stosowną decyzję na odzysk z użyciem procesu R3, za wyłączną zgodą Zamawiającego tylko i wyłącznie w miesiącu październik lub listopad, w przypadku kiedy działki, którymi dysponuje Wykonawca są terenami czasowo zamarzniętymi i pokrytymi śniegiem. Zagospodarowanie osadu w procesie R3 może nastąpić tylko i wyłącznie na terenie województwa podkarpackiego przy niezmiennej cenie zagospodarowania osadu jaka została zapisana w umowie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Wszelkie formalności związane z zagospodarowaniem osadu w procesie R3 stoją po stronie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu kopię decyzji na odzysk wydaną dla podmiotu prowadzącego odzysk osadu w procesie R3 oraz zobowiązany jest przekazywać karty przekazania odpadów Zamawiającemu, na których Wykonawca potwierdza wykonanie transportu, a podmiot zagospodarowujący osad w procesie R3 potwierdza wykonanie odzysku w procesie R3, za który to odzysk koszty ponosi Wykonawca włączając w to również transport osadu. W przypadku kiedy Wykonawca nie będzie w stanie zagospodarować osadów w procesie R10 w miesiącu październik i listopad z uwagi na to, że działki, którymi dysponuje Wykonawca są terenami czasowo zamarzniętymi i pokrytymi śniegiem oraz nie zastosuje się do ww. procedury postępowania z osadami wówczas Zamawiający w ciągu 7 dni po ww. okresie czasu zleca zagospodarowanie osadu innemu podmiotowi prowadzącemu odzysk w procesie R3, za które to zagospodarowanie wraz z kosztami przeładunku, załadunku i ważenia jest obciążony Wykonawca. Obowiązek wykonania na swój koszt badań gruntu dla działek podanych w wykazie każdorazowo przed zastosowaniem komunalnych osadów ściekowych zgodnie z § 6 ust. 2 rozporządzenia w sprawie komunalnych osadów ściekowych będzie ciążył na wytwórcy osadu (Zamawiającym). Badania będą wykonane zgodnie z zakresem określonym w § 6 ust. 1 ww. rozporządzenia, a ich aktualne wyniki badań wraz wyliczoną dawką w opracowaniu agrochemicznym przekazywane odbiory osadu (Wykonawcy) w terminie 7 dni przed wywozem określonej objętości osadu ściekowego. Pobór prób gleby odbywał się będzie każdorazowo w obecności Wykonawcy na gruntach, które Wykonawca przedstawił Zamawiającemu do zagospodarowania osadem. Obowiązek wykonania na swój koszt badań osadu ściekowego przez laboratorium posiadające akredytację Polskiego Centrum Akredytacyjnego zgodnie z określonym zakresem w § 5 ust. 1 rozporządzenia w sprawie komunalnych osadów ściekowych, będzie ciążył na wytwórcy osadu (Zamawiającym). Osad ściekowy będzie badany nie rzadziej niż 2 razy w ciągu roku z uwzględnieniem planowanych do wywożenia objętości osadu ściekowego ustalonych z Wykonawcą. Działki wskazane przez Wykonawcę do zagospodarowania osadu ściekowego nie mogą być zlokalizowane: . na obszarach parków narodowych i rezerwatów przyrody; . na terenach ochrony pośredniej stref ochronnych ujęć wody, w przypadku ich ustanowienia w akcie prawa miejscowego wydanym na podstawie art. 58 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. - Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r. poz. 145, z późn. zm.); . w pasie gruntu o szerokości 50 m bezpośrednio przylegającego do brzegów jezior i cieków; . na obszarach szczególnego zagrożenia powodzią oraz na terenach czasowo podtopionych i bagiennych; . na terenach czasowo zamarzniętych i pokrytych śniegiem; . na gruntach o dużej przepuszczalności, stanowiących w szczególności piaski luźne i słabogliniaste oraz piaski gliniaste lekkie, jeżeli poziom wód gruntowych znajduje się na głębokości mniejszej niż 1,5 m poniżej powierzchni gruntu; . na gruntach rolnych o spadku przekraczającym 10%; . na obszarach ochronnych zbiorników wód śródlądowych w przypadku ich ustanowienia w akcie prawa miejscowego wydanym na podstawie art. 60 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. - Prawo wodne; . na terenach objętych pozostałymi formami ochrony przyrody niewymienionymi w pkt 1, jeżeli osady ściekowe zostały wytworzone poza tymi terenami; . na terenach położonych w odległości mniejszej niż 100 m od ujęcia wody, domu mieszkalnego lub zakładu produkcji żywności; . na gruntach, na których rosną rośliny sadownicze i warzywa, z wyjątkiem drzew owocowych; . na gruntach przeznaczonych pod uprawę roślin jagodowych i warzyw, których części jadalne bezpośrednio stykają się z ziemią i są spożywane w stanie surowym - w ciągu 18 miesięcy poprzedzających zbiory i w czasie zbiorów; . na gruntach wykorzystywanych na pastwiska i łąki; . na gruntach wykorzystywanych do upraw pod osłonami. Warunki dla Wykonawcy: 1) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z magazynowaniem, załadunkiem, ważeniem, transportem, wyładunkiem oraz przeładunkiem osadów, ubezpieczeniem na czas przewozu oraz związane z tym ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia. 2) Koszt przeładunku osadu ładowarką lub ładowarko-koparką z kontenera o pojemności 7 m3 stanowiącego własność Zamawiającego do kontenerów służących magazynowaniu osadu będącymi własnością Wykonawcy lub do podstawionego środka transportu, (samochodu, przyczepy ciągnikowej), lub też pomiędzy kontenerami stanowiącymi własność Wykonawcy oraz pomiędzy kontenerami, a środkami transportu Wykonawcy w celu jego wywozu do zagospodarowania będzie spoczywał na Wykonawcy. Częstotliwość przeładunku z kontenera o pojemności 7 m3 do ww. środków magazynowych i transportu wynosić będzie ok. 4 razy w tygodniu. 3) Wykonawca przy magazynowaniu osadu w okresie od 01.01.2016 r. do 29.02.2016 r. zobowiązuje się na swój koszt zabezpieczyć szczelne kontenery z plandeką lub zasuwane o pojemności, co najmniej 40 m3 każdy - na magazynowany osad w ilości ok. 220 Mg. Okres ten może ulec wydłużeniu z uwagi na warunki atmosferyczne uniemożliwiające zagospodarowanie osadów na gruntach, na co Wykonawca powinien być przygotowany ze względu na konieczność zabezpieczenia kolejnych kontenerów na magazynowany osad. Osad może być magazynowany tylko i wyłącznie na terenie Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Przysiekach nie dłużej niż przez okres 3 miesięcy (chyba, że warunki atmosferyczne uniemożliwiają wywóz), a następnie odebrany od Zamawiającego i zagospodarowany przez Wykonawcę. W okresie od 01.03.2016 r. do 30.11.2016 r. Zamawiający dopuszcza magazynowanie osadu na terenie Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Przysiekach jednak nie dłużej niż przez okres 2 miesięcy, a następnie odebrany od Zamawiającego i zagospodarowany przez Wykonawcę. Obsługa kontenerów (plandekowanie, zasuwanie, rozsuwanie) służących do magazynowania osadów będzie leżeć po stronie Wykonawcy i musi odbywać się przy każdym załadunku osadu. 4) Koszt ważenia każdorazowej objętości wywożonego osadu spoczywał będzie na Wykonawcy. Ważenie będzie odbywać się na wadze samochodowej, w atestowanym punkcie kontroli obustronnie uzgodnionym, możliwie najbliżej budynku oczyszczalni ścieków. 5) Wykonawca zobowiązuje się do wywozu odpadów według potrzeb Zamawiającego z tym, że wywóz osadów musi odbyć się w terminie do 48 godzin od zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego koordynatorowi wyznaczonemu przez Wykonawcę lub innej osobie wskazanej przez Wykonawcę. 6) Odbiór osadów odbywał się będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30 do 14:30, po wcześniejszym zgłoszeniu Wykonawcy przez Zamawiającego o czym mowa w ppkt. 6). Natomiast ewentualne przeładunki osadu odbywać się będą od poniedziałku do soboty w godz. od 7:00 do 18:00. 8) Sprzęt użyty przez Wykonawcę podczas usługi musi być: . szczelny (nie powodować wycieków), . sprawny technicznie, . stabilny (uniemożliwiający osuwanie się osadów i przedostawanie się poza pojazd), . mieć ładowność i wytrzymałość przystosowaną do wywozu osadów i pozwalającą na ich odbiór z oczyszczalni w wymaganym terminie realizacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo - Handlowa Krzysztof Jarek, Przysieki 310, 38-207 Przysieki, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 288000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 203988,00

  • Oferta z najniższą ceną: 203988,00 / Oferta z najwyższą ceną: 203988,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.