eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfino › SUKCESYWNA DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I RĘKAWIC ROBOCZYCH NA POTRZEBY PUK SP. Z O.O. W GRYFINIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-09

Gryfino: SUKCESYWNA DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I RĘKAWIC ROBOCZYCH NA POTRZEBY PUK SP. Z O.O. W GRYFINIE
Numer ogłoszenia: 161852 - 2010; data zamieszczenia: 09.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie , ul. Szczecińska 5, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4163051.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.puk.gryfino.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I RĘKAWIC ROBOCZYCH NA POTRZEBY PUK SP. Z O.O. W GRYFINIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę: Część I - Odzież robocza 1.Bluza robocza - 130 szt. 2.Spodnie robocze - 170 szt. 3.Spodnie robocze ocieplane - 70 szt. 4.Spodnie robocze ostrzegawcze - 45 szt. 5.Kurtka robocza ostrzegawcza - 45 szt. 6.Kurtka robocza ocieplana - 35 szt. 7.Kurtka zimowa - 6 szt. 8.Kamizelka robocza ocieplana - 30 szt. 9.Bluza polar - 140 szt. 10.Ubranie dla pilarza - 2 szt. 11.Ubranie dla spawacza - 2 szt. 12.Dres damski - 10 szt. 13.Koszulka bawełniana typu polo - 150 szt. 14.Koszula flanelowa - 250 szt. 15.Kalesony - 140 szt. 16.Fartuch płócienny - damski - 4 szt. 17.Fartuch damski (dla osób sprzątających) - 6 szt. 18.Kamizelka ostrzegawcza - 100 szt. 19.Narzutka ostrzegawcza - 20 szt. 20.Kombinezon jednorazowego użytku - 50 szt. 21.Kombinezon ochronny - zagrożenie biologiczne - 80 szt. 22.Kurtka przeciwdeszczowa - 30 szt. 23.Czapka letnia z daszkiem - 160 szt. 24.Czapka męska zimowa - 50 szt. 25.Czapka damska zimowa - 10 szt. 26.Czapka dzianinowa kominiarka - 50 szt. 27.Czapka stożek filcowy (spawalniczy) - 40 szt. 28.Ręcznik frotte - 300 szt. Część II - Rękawice robocze 1.Rękawice ochronne częściowo powlekane nitrylem - 900 par 2.Rękawice ochronne powlekane w całości nitrylem z mankietem - 250 par 3.Rękawice spawalnicze - 20 par 4.Rękawice gospodarcze gumowe-flokowane - 30 par 5.Rękawice robocze ocieplane - 150 par 6.Rękawice gumowe kwasoodporne nitrylowe - 10 par 7.Rękawice robocze - 1000 par 8.Rękawice dzianinowe - powlekane wampirki - 1500 par 9.Rękawice gumowe - długie - 15 par 10.Rękawice antywibracyjne - 10 par 11.Rękawice monterskie - 150 par 12.Rękawice elektroizolacyjne - 6 par.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 35.11.34.00-3, 18.31.20.00-9, 18.11.40.00-1, 35.11.34.40-5, 35.11.34.10-6, 18.22.00.00-7, 39.51.41.00-9, 18.44.33.20-5, 18.14.10.00-9, 18.42.40.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3 do siwz). Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o zasadę: spełnia / niespełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3 do siwz). Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o zasadę: spełnia / niespełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3 do siwz). Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o zasadę: spełnia / niespełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3 do siwz). Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o zasadę: spełnia / niespełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3 do siwz). Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o zasadę: spełnia / niespełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)oferta cenowa załącznik nr 1, 2 (należy wypełnić wszystkie pozycje w formularzu), 2)karta wzoru produktu dla asortymentu: a)ODZIEŻ ROBOCZA w zakresie opisanym w dziale odzież robocza rozdz. II pkt 1 ppkt 1 - 3, 6, 8 siwz ze szczególnym uwzględnieniem wielkości gramatury materiału, 3)wzory artykułów będących przedmiotem postępowania po jednym egzemplarzu z każdego asortymentu wymienionego w załączniku 1, 2 z zastrzeżeniem, iż Wykonawca we wzorach: a)kurtek roboczych ostrzegawczych, bluz polar, kamizelek ostrzegawczych, koszulek typu polo, dresów damskich ( rozdz. II pkt 1 ppkt 5, 9, 12, 13, 18) nie musi stosować oznaczenia nazwą Zamawiającego (rozdz. II pkt 2 ppkt 1 instrukcji dla Wykonawców) zachowane muszą być pozostałe wymogi. b)bluz roboczych, spodni roboczych, kurtek roboczych i kamizelek roboczych nie musi stosować oznaczenia ubrań nazwą Zamawiającego, opisanej kolorystyki i kroju szycia (rozdz. II pkt 1 ppkt 1-3, 6, 8); zachowane muszą być wymogi dotyczące gramatury materiału i gramatury ociepliny. 4)pełnomocnictwo do podpisania oferty cenowej i załączników oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem dokumenty składane wraz z ofertą (w przypadku gdy dokumenty te podpisuje osoba nie wymieniona w dokumencie rejestrowym lub ewidencyjnym), 5)pełnomocnictwo do zawarcia umowy, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, 6)pełnomocnictwo do reprezentacji i zawarcia umowy - przy podmiotach wspólnie ubiegających się o zamówienie, 7)pełnomocnictwa, o których mowa w ppkt 4, 5, 6 muszą być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.puk.gryfino.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. ul. Szczecińska 5, 74-100 Gryfino.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. ul. Szczecińska 5, 74-100 Gryfino - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odzież robocza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Bluza robocza - 130 szt. 2.Spodnie robocze - 170 szt. 3.Spodnie robocze ocieplane - 70 szt. 4.Spodnie robocze ostrzegawcze - 45 szt. 5.Kurtka robocza ostrzegawcza - 45 szt. 6.Kurtka robocza ocieplana - 35 szt. 7.Kurtka zimowa - 6 szt. 8.Kamizelka robocza ocieplana - 30 szt. 9.Bluza polar - 140 szt. 10.Ubranie dla pilarza - 2 szt. 11.Ubranie dla spawacza - 2 szt. 12.Dres damski - 10 szt. 13.Koszulka bawełniana typu polo - 150 szt. 14.Koszula flanelowa - 250 szt. 15.Kalesony - 140 szt. 16.Fartuch płócienny - damski - 4 szt. 17.Fartuch damski (dla osób sprzątających) - 6 szt. 18.Kamizelka ostrzegawcza - 100 szt. 19.Narzutka ostrzegawcza - 20 szt. 20.Kombinezon jednorazowego użytku - 50 szt. 21.Kombinezon ochronny - zagrożenie biologiczne - 80 szt. 22.Kurtka przeciwdeszczowa - 30 szt. 23.Czapka letnia z daszkiem - 160 szt. 24.Czapka męska zimowa - 50 szt. 25.Czapka damska zimowa - 10 szt. 26.Czapka dzianinowa kominiarka - 50 szt. 27.Czapka stożek filcowy (spawalniczy) - 40 szt. 28.Ręcznik frotte - 300 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 35.11.34.00-3, 18.31.20.00-9, 18.11.40.00-1, 35.11.34.40-5, 35.11.34.10-6, 18.22.00.00-7, 39.51.41.00-9, 18.44.33.20-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rękawice robocze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Rękawice ochronne częściowo powlekane nitrylem - 900 par 2.Rękawice ochronne powlekane w całości nitrylem z mankietem - 250 par 3.Rękawice spawalnicze - 20 par 4.Rękawice gospodarcze gumowe-flokowane - 30 par 5.Rękawice robocze ocieplane - 150 par 6.Rękawice gumowe kwasoodporne nitrylowe - 10 par 7.Rękawice robocze - 1000 par 8.Rękawice dzianinowe - powlekane wampirki - 1500 par 9.Rękawice gumowe - długie - 15 par 10.Rękawice antywibracyjne - 10 par 11.Rękawice monterskie - 150 par 12.Rękawice elektroizolacyjne - 6 par.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.40.00-7, 18.14.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.