eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Opolskie › Termomodernizacja budynków Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 7 w Strzelcach Opolskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-14

Strzelce Opolskie: Termomodernizacja budynków Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 7 w Strzelcach Opolskich
Numer ogłoszenia: 159619 - 2008; data zamieszczenia: 14.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zarząd Oświaty i Wychowania, ul. Wałowa 5, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4049400, fax 077 4049419.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelceopolskie.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: http://www.strzelceopolskie.pl/bip/index.php?id=1253

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 7 w Strzelcach Opolskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynków Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 7 w Strzelcach Op., ul. Wyszyńskiego 2, zgodnie z dokumentacją projektową sporządzoną przez Przedsiębiorstwo Prywatne FRODO Łuszczek Dorota; 46-060 Winów, ul. Róż 11 Obiekt szkoły składa się z pięciu segmentów połączonych ze sobą budynkiem łącznika. Kubatura obiektu: 30.392 m3 Zakres zamówienia obejmuje poniżej określone elementy: 1. Docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi grubości 14 cm z wykonaniem cienkowarstwowej wyprawy elewacyjnej z tynku organicznego wraz izolacją i dociepleniem ścian fundamentowych; 2. Wymianę stolarki okiennej na okna z profili PCV; 3. Wymianę stolarki drzwiowej na drzwi z profili ALU; 4. Docieplenie stropodachów wentylowanych poprzez wdmuchnięcie luźnych cząstek wełny mineralnej o grubości 20 cm; 5. Docieplenie stropodachów niewentylowanych poprzez klejenie płyt styropianowych preizolowanych papą bitumiczną o grubości 18 cm wraz z wykonaniem pokrycia papą termozgrzewalną; 6. Wymianę instalacji odgromowej; 7. Wymianę instalacji centralnego ogrzewania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.26.26.50 - Okładziny Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.26.50 - Roboty w zakresie okładania Oryginalny kod CPV: 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.42.11.14 - Instalowanie drzwi metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20000 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a w szczególności: 1. Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, tzn. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował z należytą starannością, w okresie ostatnich pięciu lat, przynajmniej 2 roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotowym zamówieniem, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 3 mln zł, w tym jedna robota o wartości brutto nie mniejszej niż 1,5 mln zł. Zamawiający sprawdzi, na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów, czy uczestnik przetargu zrealizował z należytą starannością, w w/w okresie , roboty o zakresie porównywalnym z zamówieniem. Nie będą uwzględniane zadania nie potwierdzone odpowiednią opinią - referencją. 2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. Wykonawca musi wykazać, że osoby planowane do objęcia funkcji: kierownika budowy i kierowników robót branżowych posiadają wymagane prawem uprawnienia budowlane -do kierowania robotami budowlanymi oraz w zakresie instalacji sanitarnych i elektrycznych. Zamawiający sprawdzi na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osoby planowanej do objęcia funkcji kierownika budowy oraz uprawnienia kierowników robót sanitarnych i elektrycznych. 3. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień), musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej oraz na podstawie oświadczenia, o spełnieniu przez Wykonawcę warunków uczestnictwa, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Zamawiający wykluczy Wykonawcę z przedmiotowego postępowania w przypadkach o których mowa w art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi w wyznaczonym terminie złożyć ofertę (druk nr 1) wraz z wyszczególnionymi poniżej dokumentami i oświadczeniami. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz wykonanych (zakończonych) w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przynajmniej 2 robót, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 3.000.000 zł, w tym jedna robota o wartości brutto nie mniejszej niż 1.500.000 zł, o zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich zakresu, wartości, terminu i miejsca wykonania. Do wykazu muszą być załączone dokumenty potwierdzające (opinie, referencje), że zadania zostały należycie wykonane. 3. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, a co najmniej imię i nazwisko oraz ksero posiadanych uprawnień i aktualne (na dzień składania ofert) zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osoby, która planowana jest do objęcia stanowiska kierownika budowy - osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie konstrukcyjno- budowlanym, oraz imię i nazwisko oraz ksero posiadanych uprawnień kierowników robót - osoby te muszą posiadać odpowiednio uprawnienia do kierowania robotami w zakresie instalacji sanitarnych i elektrycznych. 4. Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak informacji na ten temat będzie oznaczało, że wykonawca na dzień złożenia oferty nie planuje podwykonawcy. 5. Oświadczenie, o spełnieniu przez wykonawcę warunków uczestnictwa, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.strzelceopolskie.pl/bip/index.php?id=1253

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dokumentację przetargową można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej lub odebrać w siedzibie Zamawiającego - koszt dokumentacji wynosi 250 zł lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: 47-100 strzelce opolskie, ul. Wałowa 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.