eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnice › Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2016 do 30.06.2017

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-02

Chojnice: Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2016 do 30.06.2017
Numer ogłoszenia: 159359 - 2015; data zamieszczenia: 02.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 143177 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o., Nowy Dwór 35, 89-620 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 52 39 87 846, 52 33 55 062, faks 52 33 55 061.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego Sp. z o. o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2016 do 30.06.2017.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o łącznym szacowanym wolumenie 916,00 MWh w okresie od dnia 01.01.2016r. do 30.06.2017r., z tego: Strefa I 916,00 MWh Strefa II 0,00 MWh Strefa III 0,00 MWh Powyższe dane mają charakter orientacyjny. Wykonawca winien uwzględnić wahanie poboru energii elektrycznej na poziomie +/-5%. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do jednego punktu poboru: Nazwa Składowisko Odpadów Adres Nowy Dwór 35, 89-620 Chojnice Numer PPE PLENED00000590000000000003345647 Grupa taryfowa B21 Obecny sprzedawca Enea S.A. Zmiana sprzedawcy pierwsza Układ pomiarowy jest dostosowany do procedury zmiany sprzedawcy. Warunkiem rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej od dnia 01.01.2016r. jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, posiadanie ważnej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej oraz skuteczne rozwiązanie dotychczas obowiązującej umowy kompleksowej. Zamawiający złożył dotychczasowemu sprzedawcy wypowiedzenie umowy kompleksowej ze skutkiem na dzień 31.12.2015 r. Kserokopia wypowiedzenia zostanie przekazana wybranemu w niniejszym postepowaniu Wykonawcy w dniu zawarcia umowy sprzedaży energii elektrycznej. Zamawiający wystąpi do OSD o zawarcie umowy dystrybucyjnej. W przypadku jednak, gdy na dzień zgłoszenia OSD przez Wykonawcę umowy sprzedaży energii elektrycznej, Zamawiający nie będzie posiadał ważnej umowy dystrybucji energii elektrycznej, Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia wniosku o zawarcie umowy dystrybucyjnej oraz do podpisania jej w imieniu i na rzecz Zamawiającego lub złożenia w imieniu Zamawiającego oświadczenia o zgodzie na zawarcie umowy dystrybucyjnej z Operatorem (zgodnie z treścią IRiESD Operatora), na co Wykonawcy udzielone zostanie stosowne Pełnomocnictwo. Wykonawca, w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i Zamawiającego umowy sprzedaży energii elektrycznej właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. Zamawiający przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadził dialogu technicznego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Energa-Obrót S.A., Al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 230822,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 240999,60

  • Oferta z najniższą ceną: 240999,60 / Oferta z najwyższą ceną: 245057,48

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.