eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodawa › Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 819 Parczew - Kołacze - Wola Uhruska w m. Wola Uhruska, ul. 1 - go Maja od km 69+500 do km 69+900

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-14

Włodawa: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 819 Parczew - Kołacze - Wola Uhruska w m. Wola Uhruska, ul. 1 - go Maja od km 69+500 do km 69+900
Numer ogłoszenia: 158837 - 2008; data zamieszczenia: 14.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie, ul. Lubelska 60, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 082 5721635, 5721151, fax 082 5721793.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 819 Parczew - Kołacze - Wola Uhruska w m. Wola Uhruska, ul. 1 - go Maja od km 69+500 do km 69+900.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: - Roboty pomiarowe - trasa drogi w terenie równinnym, - Roboty rozbiórkowe, - Roboty ziemne, - Wykonanie podbudowy, - Roboty w zakresie konstruowania i wykonywania nawierzchni, - Roboty wykończeniowe, - Oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, - Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza 2. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. 3. Roboty będą realizowane zgodnie z dokumentacją techniczną i SST w sposób gwarantujący należytą jakość. 4. Zgodnie z art. 30 ust.4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art.30, ust 5 ustawy PZP) 5. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty na okres 2 lat Wartość zamówienia netto - 667900,00 zł.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby Oryginalny kod CPV: 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 15 000,00 zł. (piętnaście tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 3. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Wadium wnoszone w formie pieniężnej uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Kredyt Banku S.A. O/Lublin Nr konta 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000 z dopiskiem Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 819 Parczew - Kołacze - Wola Uhruska..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 6) Akceptują warunki zawarte w SIWZ. 2. Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące wymagania: 1) Dysponowanie osobą/osobami zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy branży drogowej, z minimum 3 letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku kierownika budowy/robót, posiadającą uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniego samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. 2) Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, 3) Dysponowanie jednostkami sprzętu i środkami transportu wymienionymi poniżej 1.Szczotka mechaniczna szt. 1, 2.Skrapiarka lepiszcza szt. 1, 3.Układarka mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagęszczonego szt. 1, 4.Walec drogowy samojezdny stalowy gładki szt. 1, 5.Walec drogowy samojezdny ogumiony szt. 1, 6.Samochód samowyładowczy z przykryciem brezentowym szt. 2, 3. Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia warunków podmiotowych, Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia. 5) Wykaz sprzętu jakim dysponuje Wykonawca. 6) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wraz z dokumentem potwierdzającym, że roboty te zostały wykonane należycie . 2. Ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty : 1) Dowód wniesienia wadium 2) Ofertę przetargową (netto i z podatkiem VAT), wraz z załączonym kosztorysem ofertowym, 3) zaakceptowany wzór umowy i warunków do umowy. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego należy złożyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ebip.lublin.pl/zdw/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie 22-200 Włodawa, ul. Lubelska 60, pokój nr 2 w godz. 7:00 - 15:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie 22-200 Włodawa, ul. Lubelska 60, pokój nr 15 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą w formie pisemnej, faksem 082 57 24 162 lub drogą elektroniczną na adres e-mail rdw.wlodawa@zdw.lublin.plzgodnie z zasadami określonymi w art. 27 ustawy. 2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, Zawiadomienia lub inne informacje za pomocą faksu lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami w imieniu Zamawiającego są: 1) w sprawach technicznych: Krystyna Kowalewska, pok. Nr 4 w godz. 7 - 15 tel.: 082 57 21 952, faks: 082 57 24 162, e-mail rdw.wlodawa@zdw.lublin.pl 2) w sprawach formalno - prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy: Barbara Winiarczyk, Eugeniusz Kiewczykowski pok. Nr 2 w godz. 7 - 15 tel.: 082 57 21 635, faks: 082 57 24 162, e-mail rdw.wlodawa@zdw.lublin.pl

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.