eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › projekt wykonawczy nowej części diagnostyczno-zabiegowej Szpitala pn

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-07

POZYCJA 15854

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: projekt wykonawczy nowej części diagnostyczno-zabiegowej Szpitala pn: Rozbudowa i modernizacja Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Lucjan Grzegorek, ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 831-37-01, fax 635 84 39, e-mail: sekretariat@szpital-infancka.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): sekretariat@szpital-inflancka.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: projekt wykonawczy nowej części diagnostyczno-zabiegowej Szpitala pn: Rozbudowa i modernizacja Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: Warszawa, ul. Inflancka 6. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) Opracowanie projektu wykonawczego nowej części budynku Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA w formie umożliwiającej wykonanie zaprojektowanych robót w projekcie budowlanym zgodnie z pozwoleniem na budowę. b) Prowadzenie nadzoru autorskiego w trakcie wykonywania zaprojektowanych prac. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy (zawarte jest w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę w ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy - w tym okresie usług polegających na sporządzeniu dokumentacji projektowej konstrukcyjno-budowlanej o wartości nie mniejszej niż 500 tys. PLN brutto, w tym , co najmniej jedno zamówienie polegające na sporządzeniu dokumentacji projektowej budowy lub przebudowy obiektu spełniającego łącznie poniżej wymagania: - co najmniej 5 kategorii złożoności, - w grupie funkcjonalnej obiektów nr 8, o łącznej powierzchni porównywalnej z tym objętym przedmiotem zamówienia. wraz z dołączonymi dokumentami potwierdzającymi, iż usługi te zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 5) 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu wykoananych przez nich czynności (wg załącznika nr 6). Z wykazu musi jednoznacznie wynikać, iż wykonawca dysponuje osobami wymaganymi w rozdz. V pkt 1 ppkt 4: 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, t.j.: uprawnienia budowlane do projektowania w specjalnościach: a) Architektonicznej b) Konstrukcyjno-budowlanej c) Instalacyjnej w zakresie instalacji wewnętrznych sanitarnych, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, gazowych. d) Instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej Izby Samorządu Zawodowego, potwierdzającymi przynależność do izby, jeżeli przynależność do właściwej Izby wynika z odrębnych przepisów. Dokumenty muszą dotyczyć osób wymaganych w rozdz. V pkt 1 ppkt 4 SIWZ i potwierdzać posiadanie przez nie wymaganych uprawnień. 6) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione na wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 74.23.21.00 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.10.00 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych Oryginalny kod CPV: 74.23.27.00 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.70.00 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Projekt wykonawczy nowej części diagnostyczno-zabiegowej Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 8

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane w wysokości 9 000 złotych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, t.j. wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 zamówienia polegające na sporządzeniu dokumentacji projektowej konstrukcyjno-budowlanej o wartości nie mniejszej niż 500 tys. PLN brutto, w tym co najmniej jedno zamówienie polegające na sporządzeniu dokumentacji projektowej budowy lub przebudowy obiektu spełniającego łącznie poniższe wymagania: - co najmniej 5 kategorii złożoności, - w grupie funkcjonalnej obiektów nr 8, - o łącznej powierzchni porównywalnej z powierzchnią objętą przedmiotem zamówienia. Pod pojęciem \5 kategorii złożoności\ oraz \grupy funkcjonalnej nr 8\ rozumieć należy odpowiadające im pojęcia w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389). Zamawiający uzna powierzchnię za porównywalną z przedmiotem zamówienia w przypadku gdy wynosić ona będzie min. 3 000 m2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wykazać, że spełniają łącznie w/w warunek; 3) Dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, 4) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.; e) głównym projektantem z uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, posiadającym doświadczenie zawodowe wyrażające się w pełnieniu w okresie ostatnich trzech lat licząc wstecz od wszczęcia postępowania, przynajmniej jeden raz funkcji głównego projektanta (funkcji związanej ze sprawowaniem nadzoru) nad wykonaniem dokumentacji projektowej obiektu co najmniej 5 kategorii złożoności w grupie obiektów nr 8 (zdrowie i opieka społeczna) w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. (Dz. U. Nr 130 poz. 1389), f) projektantem z uprawnieniami do projektowania bez ograniczeń, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającym doświadczenie zawodowe wyrażające się w projektowaniu w specjalności konstrukcyjno-budowlanej przez okres nie krótszy niż 3 lata licząc wstecz od wszczęcia postępowania, g) osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania w specjalnościach: - Instalacyjnej w zakresie instalacji wewnętrznych sanitarnych, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, gazowych, - Instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wykazać, że spełniają łącznie w/w warunek; Zamawiający wymaga, aby osoby, od których wymagane są uprawnienia legitymowały się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, 5) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdz. VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż, w/w warunki Wykonawca spełnił. 3. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 ustawy). 4. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdz. VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż, w/w warunki Wykonawca spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy [zawarte jest w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ], 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług polegających na sporządzeniu dokumentacji projektowej konstrukcyjno-budowlanej o wartości nie mniejszej niż 500 tys. PLN brutto) , w tym, co najmniej jedne zamówienie polegające na sporządzeniu dokumentacji projektowej budowy lub przebudowy obiektu spełniającego łącznie poniższe wymagania: - co najmniej 5 kategorii złożoności, - w grupie funkcjonalnej obiektów nr 8, - o łącznej powierzchni porównywalnej z tym objętym przedmiotem zamówienia; wraz z dołączonymi dokumentami potwierdzającymi, iż usługi te zostały wykonane należycie [wg załącznika nr 5], 4) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności [wg załącznika nr 6]. Z wykazu musi jednoznacznie wynikać, iż wykonawca dysponuje osobami wymaganymi w rozdz. V pkt 1 ppkt 4; 5) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, t.j.: uprawnienia budowlane do projektowania w specjalnościach: h) Architektonicznej i) Konstrukcyjno-budowlanej j) Instalacyjnej w zakresie instalacji wewnętrznych sanitarnych, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, gazowych. k) Instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej Izby Samorządu Zawodowego, potwierdzającymi przynależność do izby, jeżeli przynależność do właściwej Izby wynika z odrębnych przepisów. Dokumenty muszą dotyczyć osób wymaganych w rozdz. V pkt 1 ppkt 4 SIWZ i potwierdzać posiadanie przez nie wymaganych uprawnień. 6) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione na wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 80 2. Termin realizacji zamówienia - 8 miesięcy od dnia zawarcia umowy: 1) Etap - 60 dni ; 2) Etap II - 5 miesięcy ; 3) Etap III - 8 miesięcy. 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.03.2007, godzina 12:00, Siedziba Zamawiającego sala konferencyjna nr S 09.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.