eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierpc › Wykonywanie remontów bieżących ulic o nawierzchni ulepszonej na terenie miasta Sierpca do 31.12.2012 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-16

Sierpc: Wykonywanie remontów bieżących ulic o nawierzchni ulepszonej na terenie miasta Sierpca do 31.12.2012 r.
Numer ogłoszenia: 158478 - 2012; data zamieszczenia: 16.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 110572 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Piastowska 11a, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie remontów bieżących ulic o nawierzchni ulepszonej na terenie miasta Sierpca do 31.12.2012 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów bieżących ulic o nawierzchni ulepszonej, będących w zarządzie Gminy - Miasto Sierpc w terminie do 31.12.2012 r. W ramach zadania przewiduje się wykonywanie podczas trwania umowy następujących asortymentów robót: 1)remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej; wyboje o głębokości do 3,0 cm z utylizacją gruzu i uporządkowaniem terenu robót (przewidywana ilość do 400,0 m2); 2)remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno - asfaltowymi z obcinaniem krawędzi mechanicznie i z utylizacją gruzu oraz uporządkowaniem terenu robót (przewidywana ilość do 60,0 ton). 2.Roboty będą wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami w tym zakresie, a w szczególności ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych STWiORB Załącznik Nr 5, w rozumieniu Upzp pełniącymi rolę opisu przedmiotu zamówienia. 3.Grubość naprawianej powierzchni nie może być większa niż grubość istniejącej nawierzchni bitumicznej. W przypadku wyboju o głębokości większej niż grubość nawierzchni tzn. uszkodzonej podbudowy, uszkodzenie podbudowy należy wypełnić materiałem uzyskanym z wycięcia. 4.Szacowany zakres ilościowy w/w robót zawiera Załącznik Nr 1 Formularz Oferty przy czym Wykonawcy nie przysługuje roszczenie w stosunku do wykonania całości zakresu. 5.Wykonawca będzie realizował roboty na zlecenia Zamawiającego, po powiadomieniu inspektora nadzoru inwestorskiego. 6.Podstawą rozliczeń będą sporządzane przez Wykonawcę Protokół Odbioru oraz Księga Obmiaru z faktycznie wykonanych prac. 7.Powyższe dokumenty będą potwierdzone przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz osobę upoważnioną przez Zamawiającego - Koordynatora. 8.Jednostką rozliczeniową remontów cząstkowych przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej jest 1 m2 9.Jednostka rozliczeniowa remontów cząstkowych mieszankami mineralno - asfaltowymi jest ilość zużytej masy bitumicznej w tonach ustalana na podstawie powierzchni z Księgi Obmiaru oraz grubości wykonanych napraw. 10. W cenach jednostkowych remontów cząstkowych zawarte są: 1)prace pomiarowe i roboty przygotowawcze; 2)oznakowanie robót; 3)wywóz odpadów; 4)dostarczenie materiałów i sprzętu na budowę; 5)wykonanie naprawy zgodnie z dokumentacją projektową i STWiORB; 6)pomiary i badania laboratoryjne; 7)odtransportowanie sprzętu z placu budowy; 8)inne prace konieczne do uzyskania właściwego efektu zgodnego ze STWiORB. 11.Szczegółowy zakres zamówienia przedstawiają dokumenty stanowiące integralną część umowy: 1)STWiORB 2)oferta Wykonawcy; 3)specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Projektów i Inwestycji PROBUD s.c., ul.Konstytucji 3 Maja 33, 09-200 Sierpc, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 101732,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54120,00

  • Oferta z najniższą ceną: 54120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 65165,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.