eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierpc › Wykonywanie remontów bieżących ulic o nawierzchni ulepszonej na terenie miasta Sierpca do 31.12.2012 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-06

Sierpc: Wykonywanie remontów bieżących ulic o nawierzchni ulepszonej na terenie miasta Sierpca do 31.12.2012 r.
Numer ogłoszenia: 110572 - 2012; data zamieszczenia: 06.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Piastowska 11a, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierpc.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie remontów bieżących ulic o nawierzchni ulepszonej na terenie miasta Sierpca do 31.12.2012 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów bieżących ulic o nawierzchni ulepszonej, będących w zarządzie Gminy - Miasto Sierpc w terminie do 31.12.2012 r. W ramach zadania przewiduje się wykonywanie podczas trwania umowy następujących asortymentów robót: 1)remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej; wyboje o głębokości do 3,0 cm z utylizacją gruzu i uporządkowaniem terenu robót (przewidywana ilość do 400,0 m2); 2)remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno - asfaltowymi z obcinaniem krawędzi mechanicznie i z utylizacją gruzu oraz uporządkowaniem terenu robót (przewidywana ilość do 60,0 ton). 2.Roboty będą wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami w tym zakresie, a w szczególności ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych STWiORB Załącznik Nr 5, w rozumieniu Upzp pełniącymi rolę opisu przedmiotu zamówienia. 3.Grubość naprawianej powierzchni nie może być większa niż grubość istniejącej nawierzchni bitumicznej. W przypadku wyboju o głębokości większej niż grubość nawierzchni tzn. uszkodzonej podbudowy, uszkodzenie podbudowy należy wypełnić materiałem uzyskanym z wycięcia. 4.Szacowany zakres ilościowy w/w robót zawiera Załącznik Nr 1 Formularz Oferty przy czym Wykonawcy nie przysługuje roszczenie w stosunku do wykonania całości zakresu. 5.Wykonawca będzie realizował roboty na zlecenia Zamawiającego, po powiadomieniu inspektora nadzoru inwestorskiego. 6.Podstawą rozliczeń będą sporządzane przez Wykonawcę Protokół Odbioru oraz Księga Obmiaru z faktycznie wykonanych prac. 7.Powyższe dokumenty będą potwierdzone przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz osobę upoważnioną przez Zamawiającego - Koordynatora. 8.Jednostką rozliczeniową remontów cząstkowych przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej jest 1 m2 9.Jednostka rozliczeniowa remontów cząstkowych mieszankami mineralno - asfaltowymi jest ilość zużytej masy bitumicznej w tonach ustalana na podstawie powierzchni z Księgi Obmiaru oraz grubości wykonanych napraw. 10. W cenach jednostkowych remontów cząstkowych zawarte są: 1)prace pomiarowe i roboty przygotowawcze; 2)oznakowanie robót; 3)wywóz odpadów; 4)dostarczenie materiałów i sprzętu na budowę; 5)wykonanie naprawy zgodnie z dokumentacją projektową i STWiORB; 6)pomiary i badania laboratoryjne; 7)odtransportowanie sprzętu z placu budowy; 8)inne prace konieczne do uzyskania właściwego efektu zgodnego ze STWiORB. 11.Szczegółowy zakres zamówienia przedstawiają dokumenty stanowiące integralną część umowy: 1)STWiORB 2)oferta Wykonawcy; 3)specyfikacja istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość rozszerzenia zakresu zamówienia podstawowego o zamówienie uzupełniające polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju robót i nie przekraczające 50% jego wartości

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 2 500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, wykonywanie remontów bieżących ulic o nawierzchni ulepszonej o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł oraz potwierdzenie tego faktu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1)Uzasadnieniem zmian w umowie może być: 1.skrócenie terminu wykonywania umowy, obniżenie kosztu wykonywania robót i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy; 2.uzyskanie dłuższego terminu gwarancji; 3.inne okoliczności niepowodujące zmian parametrów wykonania robót przewidzianych w umowie, a przewidziane w katalogu zmian umowy. 2)Katalog zasad zmian umowy: a.zmiana Inspektora Nadzoru lub Koordynatora (ze strony Zamawiającego) lub Kierownika Budowy (ze strony Wykonawcy) - w ciągu miesiąca od dnia powzięcia wiadomości, zmiana inicjowana przez stronę zmieniającą osoby wymienione w umowie; b.zmiana obowiązującej stawki VAT w zakresie przedmiotu zamówienia - termin związany ze zmianą; c.zmiana jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla wykonywanego zamówienia lub zmiana technologii; d.aktualizacja rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów; e.zmiana terminu wykonania zlecenia - w wypadku wystąpienia okoliczności utrudniających terminową jego realizację: 1)opóźnienia w zakresie dokonywania odbiorów; 2)wyjątkowo niepomyślnych warunków klimatycznych; 3)epidemii lub działań rządowych; 4)siły wyższej; 5)jakiekolwiek opóźnienie, utrudnienie lub przeszkoda spowodowana przez lub dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego, lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy. 3)Wnioskować o zmianę umowy może każda z jej stron. 4)Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia czasu, pokrycia kosztu ani zysku, jeżeli w zakresie w jakim jego uchybienie było spowodowane przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu Wykonawcy. 5)Zmiany sposobu spełnienia świadczenia nie mogą dotyczyć zobowiązań Wykonawcy zawartych w ofercie, które były oceniane w toku postępowania. 6)Wszelkie zmiany i uzupełnienia dotyczące niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej i będą dopuszczane w granicach unormowanych przepisami ustawy Prawo Zamówień publicznych, ze szczególnym uwzględnieniem art. 144.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sierpc.pl/index.jsp?bipkod=/004
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sierpcu ul. Piastowska 11a 09-200 Sierpc.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Sierpcu ul. Piastowska 11a 09-200 Sierpc w sekretariacie Zamawiającego (pokój 12).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.