eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Werbkowice › Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pnModernizacja biologicznej oczyszczalni ścieków w miejscowości Werbkowice wraz z odprowadzeniem ścieków oczyszczonych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-12

Werbkowice: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn: Modernizacja biologicznej oczyszczalni ścieków w miejscowości Werbkowice wraz z odprowadzeniem ścieków oczyszczonych
Numer ogłoszenia: 157936 - 2014; data zamieszczenia: 12.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 117246 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Werbkowice reprezentowana przez Wójta Gminy, ul. Zamojska 1, 22-550 Werbkowice, woj. lubelskie, tel. 084 6572003 w. 33, faks 084 6572080.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn: Modernizacja biologicznej oczyszczalni ścieków w miejscowości Werbkowice wraz z odprowadzeniem ścieków oczyszczonych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Nadzorem inwestorskim objęte będą następujące roboty budowlane polegające na: Modernizacji biologiczno-mechanicznej oczyszczalni ścieków w m. Werbkowice o przepustowości Qdśr.=474,54m3 i RLM = 2933 i budowie bloku oczyszczania mechaniczno - biologicznego, komór tlenowej stabilizacji osadów i magazynu osadu odwodnionego będącego jednocześnie komorą stabilizacji tlenowej; modernizacji istniejących budynków oraz przepompowni; w okresie budowy i rozruchu nowej oczyszczalni ścieków: utrzymanie w całym zakresie procesu technologicznego, remont i ocieplenie konstrukcji budynku, demontaż skorodowanego pomostu i stropu podwieszonego we wschodniej połowie budynku, wykonanie prac niezbędnych dla nowej oczyszczalni we wschodniej części budynku;po uruchomieniu nowej oczyszczalni ścieków: demontaż niepotrzebnych urządzeń i likwidacja zbędnych obiektów. Do obowiązków inspektora nadzoru należy pełny zakres czynności określony w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane ( t.j Dz. U z 2010 r. , Nr 243 , poz. 1623 z póż. Zmian. ) Wykonawca w ramach wykonywania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest w szczególności do : 1)sprawowania nadzoru inwestorskiego z należytą starannością ; 2)nadzorowania przebiegu realizacji projektu inwestycyjnego wraz z podejmowaniem działań dyscyplinująco - koordynujących celem zapewnienia najwyższej jakości wykonywanych robót i dotrzymania zgodności postępu robót zgodnie z przyjętym harmonogramem. 3)reprezentowania interesów Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z umową o roboty budowlane , obowiązującymi przepisami , sztuka budowlaną i zasadami wiedzy technicznej . 4)posiadania , przez okres obowiązywania umowy , ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu świadczenia usług nadzoru inwestorskiego . 5) uczestniczenia w przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót . 6) sprawdzania jakości robót i wbudowanych materiałów , by zapobiec zastosowaniu materiałów wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie , a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych certyfikatów i deklaracji zgodności materiałówprzed ich wbudowaniem . 7) sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających . 8)nadzorowanie budowy w takich odstępach czasu , aby była zapewniona skuteczność nadzoru . 9)udział w niezbędnych próbach , badaniach , pomiarach lub sprawdzeniach instalacji lub urządzeń technicznych . 10)udział w rozruchu technologicznym urządzeń i obiektów oraz analiza osiągniętych przez nie parametrów , w tym osiągnięcia planowanego efektu technologicznego oczyszczalni . 11)organizowanie i koordynowanie czynności odbioru etapów robót , zgodnie z harmonogramem rzeczowo- finansowym oraz całego zadania jak również przekazania obiektu do użytku . 12)bieżące informowanie Zamawiającego o wystąpieniu wad lub usterek i egzekwowania ich usunięcia przez Wykonawce robót . 13) kontroli nadzorowanych robót w zakresie przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa pracy . 14)kontroli prawidłowości zafakturowania wykonanych robót , potwierdzenia faktycznej ilości robót i usunięcia wad , a także kontrolowania rozliczeń budowy . 15)wydawanie kierownikowi budowy ewentualnych poleceń dotyczących realizacji zadania . 16)wstrzymywanie robót budowlanych w przypadku , gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę . 17)dokonywanie wpisów w dziennik budowy stwierdzających istotne okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót , w tym potwierdzenie zapisów kierownika budowy o gotowości robót do odbioru oraz potwierdzenie prawidłowego wykonania prób , badań , sprawdzeń i rozruchów . 18)rozstrzygania w porozumieniu z kierownikiem budowy , wątpliwości natury technicznej , powstałych w w toku wykonywania robót . 19)kierowanie pracami Komisji , powoływanych do oceny lub rozstrzygnięcia technicznych spraw budowy w toku jej realizacji . 20)w razie konieczności wykonania robót zamiennych lub zamówień dodatkowych , spisania wspólnie z kierownikiem budowy protokołu konieczność wraz z uzasadnieniem konieczności wykonania tych robót . 21)weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia poszczególnych odbiorów częściowych i odbioru końcowego oraz dokonywania oceny jakościowej robót wraz z jej uzasadnieniem . 22) udział w procesie uzyskiwania pozwolenia na użytkowanie . 23) udział i prowadzenie przeglądów gwarancyjnych oraz nadzór nad osunięciem wad , usterek i braków stwierdzonych w trakcie okresu gwarancji i rękojmi ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia objęty jest Projektem współfinansowanym z Europejskiego Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania : Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zamojska Dyrekcja Inwestycji ZDI, ul. Jana Kiepury 6, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81208,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 44280,00

  • Oferta z najniższą ceną: 44280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 67500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.