eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Choczewo › budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej Lublewo - Lublewko - Choczewo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-07

POZYCJA 15753

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Choczewo: budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej Lublewo - Lublewko - Choczewo Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wójt Gminy Choczewo, Urząd Gminy Choczewo, do kontaktów: Dąbek Paweł, ul. Pierwszych Osadników 17, 84-210 Choczewo, woj. pomorskie, tel. 058 5723940, fax 058 6763012, e-mail: inwestycje@choczewo.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.choczewo.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej Lublewo - Lublewko - Choczewo. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Wojewodztwo Pomorskie, Powiat wejherowski, Gmina Choczewo, miejscowości Lublewo - Lublewko - Choczewo, trasa kanalizacji sanitarnej tłocznej, Choczewo, ul. Pucka i Bałtycka, przepompownia główna, OS. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w dwóch etapach kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - tłocznej, Lublewo - Lublewko - Choczewo. Remont dwóch przepompowni, budowa 4 przepompowni, wykonanie sieci kanalizacji grawitacyjnej w miejscowości Choczewo oraz Lublewko a także kanalizacji tłocznej Lublewo - Lublewko, Lublewko - Choczewo, Choczewo - studnia rozprężna. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią załącznika nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, 3)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeśli dotyczy) 6) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 4). 7)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, 8)informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatniego roku, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, 9)wraz z wykazem osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 10)dokumenty stwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień do kierowania robotami z branży sanitarnej i elektrycznej osób, które będą pełnić funkcję kierownika budowy podczas realizacji zamówienia, wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, dokumenty stwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień. 11)sprawozdanie finansowe w części określającej obroty oraz zobowiązania i należności, jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, w wypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innch dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatni zakończony okres rozliczeniowy (za rok 2006 lub 2005), 12)informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13)polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 14)dowód wniesienia wadium zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej winien złożyć dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 605) Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą \ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM\ i poświadczone za zgodność przez Wykonawcę. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.23 - Przepompownie ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres prac obejmuje: Etap I (2007r.) Przepompownia Główna - Zaprojektowano wymianę istniejących pomp oraz remont zbiornika poprzez montaż wewnątrz istniejącej komory D5000 zbiornika prefabrykowanego D 1600. Obecnie przepompownie obsługują dwie pompy typu 100Z2k - 8W moc - 11 kW każda z długim wałem napędowym. Docelowo zaprojektowano dwie pompy zatapialne mocy 6,5 kW każda, Hc = 14,2 m, wydajność qmax = 17,5 l/s. Przewiduje się wykonanie ogrodzenia terenu oraz utwardzenia nawierzchni kostką brukową. Zadanie obejmuje również kompleksowy remont sterowania i zasilania przepompowni. Przepompownia OS - obecnie przepompownia pracuje na bazie pompy \bibo\, zaplanowano wymianę pompy na zestaw dwóch pomp zatapialnych z prowadnicą i stopą sprzęgającą oraz armaturą. Zaplanowano również wyposażenie przepompowni w aparaturę sterującą. Kanalizacja sanitarna grawitacyjno tłoczna - zlewnia przepompowni PS4 (Choczewo) budowa kanalizacji w obrębie ulicy Bałtyckiej i Puckiej w Choczewie, wykonanie przepompowni PS-4 i rurociągu tłocznego zrzucającego ścieki do rurociągu PE Dz 140 tłoczącego ścieki z przepompowni PS-3 do układu grawitacyjnego kanalizacji sanitarnej w Choczewie. Etap II do relizacji w 2008r. Etap II obejmuje realizację, kanalizacji tłocznej Lublewko - Choczewo, przepompowni PS-3 w miejscowości Lublewko, systemu kanalizacji grawitacyjnej w miejscowości Lublewko. Następnie wykonanie rurociągu tłocznego z miejscowości Lublewo do miejscowości Lublewko (PS-1, PS-3). Wykonanie przepompowni PS-1 oraz przepompowni PS-2. Remont punktowy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Lublewo. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.08.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 10 000,00 zł. słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 groszy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, prowadzą działalność o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: wykonali w ciągu ostatnich 5 lat roboty polegające na budowie kanalizacji sanitarnej grawitacyjno tłocznej, potwierdzą dysponowanie osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy przy realizacji zamówienia, posiadającą niezbędne uprawnienia do kierowania robotami z branży sanitarnej i elektrycznej, potwierdzą dysponowanie osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonywania robót wodno - kanalizacyjnych, posiadają potwierdzone uprawnienia i wiedzę do wykonywania połączeń zgrzewanych rurociągów PE, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunki udziału określone w poz. 2 i 3 oraz prowadzenie działalności o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia podmioty te mogą spełniać łącznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający w przypadku nie dostarczenia wymaganych dokumentow i oświadczeń, odrzuci ofertę. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią załącznika nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, 3)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeśli dotyczy) 6)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 4). 7)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, 8)informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatniego roku, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, 9)wraz z wykazem osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 10)dokumenty stwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień do kierowania robotamiz branży sanitarnej i elektrycznej osób, które będą pełnić funkcję kierownika budowy podczas realizacji zamówienia, wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, dokumenty stwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień. 11)sprawozdanie finansowe w części określającej obroty oraz zobowiązania i należności, jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, w wypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innch dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatni zakończony okres rozliczeniowy (za rok 2006 lub 2005), 12)informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13)polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 14)dowód wniesienia wadium zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej winien złożyć dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 605) Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą \ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM\ i poświadczone za zgodność przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.choczewo.com.pl. Opłata: 701,5 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Koszt Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) u Zamawiającego wraz z dokumentacją techniczną w formie papierowej 701,50 zł, (słownie: siedemset jeden złotych 50/100 groszy brutto). W przypadku gdy Wykonawca zwróci się o dokumentację techniczną w wersji elektronicznej *.pdf, koszt SIWZ wyniesie 195,20 zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt pięć złotych 20/100 groszy brutto) KBS Od. Choczewo nr konta 69 8350 0004 2600 0185 2000 0010. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.04.2007, godzina 11:00, Urzędzie Gminy w Choczewie, ul. Pierwszych Osadników 17, pokój nr 1 (Rada Gminy).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.