Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-23
Nowy Targ: Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi oraz nad remontami bieżącymi dróg i mostów prowadzonymi przez Urząd Miasta Nowy Targ w 2008r.
Numer ogłoszenia: 15738 - 2008; data zamieszczenia: 23.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Nowy Targ, ul. Krzywa 1, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2611244, fax 018 2662312.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi oraz nad remontami bieżącymi dróg i mostów prowadzonymi przez Urząd Miasta Nowy Targ w 2008r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi oraz nad remontami bieżącymi dróg i mostów prowadzonymi przez Urząd Miasta Nowy Targ w 2008 roku w tym: 1) roboty ogólnobudowlane, 2) roboty instalacyjne wod-kan., gazowe i cieplne, 3) roboty elektroinstalacyjne, 4) roboty drogowe w tym remonty bieżące dróg, ulic, mostów, placów,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dla części zamówienia, w której jest składana oferta tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz wykażą że przynajmniej dwie usługi nadzoru w danej branży zostały zrealizowane należycie, b) wykażą przy realizacji niniejszego zamówienia co najmniej jednego pracownika z uprawnieniami budowlanymi niezbędnymi do nadzorowania robót w przedmiotowym zakresie, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych /załącznik nr 3/, 2/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3/ dla każdej części, w której składana jest oferta wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z co najmniej dwoma dokumentami potwierdzającymi, iż usługa nadzoru odpowiadająca swoim zakresem danej części zamówienia, została wykonana należycie, /według załącznika nr 4 do SIWZ/, 4/ wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia /według załącznika nr 5 do SIWZ/ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, uprawnienia budowlane właściwe do prowadzenia czynności nadzoru w danej branży, zaświadczenie o przynależności do izby samorządu zawodowego,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowytarg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Nowy Targ ul. Krzywa 1, 34-400 Nowy Targ pok 85 lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2008 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Nowy Targ ul. Krzywa 1 34-400 Nowy Targ pok. 44 I p..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie czynności inspektora nadzoru Inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi oraz nad remontami bieżącymi dróg i mostów prowadzonymi przez Urząd Miasta Nowy Targ w 2008 roku w tym: część 1 roboty ogólnobudowlane,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie czynności inspektora nadzoru Inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi oraz nad remontami bieżącymi dróg i mostów prowadzonymi przez Urząd Miasta Nowy Targ w 2008 roku w tym: część 1 roboty ogólnobudowlane,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie czynności inspektora nadzoru Inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi oraz nad remontami bieżącymi dróg i mostów prowadzonymi przez Urząd Miasta Nowy Targ w 2008 roku w tym: część 2 roboty instalacyjne wod-kan., gazowe i cieplne,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie czynności inspektora nadzoru Inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi oraz nad remontami bieżącymi dróg i mostów prowadzonymi przez Urząd Miasta Nowy Targ w 2008 roku w tym: część 2 roboty instalacyjne wod-kan., gazowe i cieplne,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie czynności inspektora nadzoru Inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi oraz nad remontami bieżącymi dróg i mostów prowadzonymi przez Urząd Miasta Nowy Targ w 2008 roku w tym: część 3 roboty elektroinstalacyjne,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie czynności inspektora nadzoru Inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi oraz nad remontami bieżącymi dróg i mostów prowadzonymi przez Urząd Miasta Nowy Targ w 2008 roku w tym: część 3 roboty elektroinstalacyjne,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie czynności inspektora nadzoru Inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi oraz nad remontami bieżącymi dróg i mostów prowadzonymi przez Urząd Miasta Nowy Targ w 2008 roku w tym: część 4 roboty drogowe w tym remonty bieżące dróg, ulic, mostów, placów,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie czynności inspektora nadzoru Inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi oraz nad remontami bieżącymi dróg i mostów prowadzonymi przez Urząd Miasta Nowy Targ w 2008 roku w tym: część 4 roboty drogowe w tym remonty bieżące dróg, ulic, mostów, placów,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Dostawa pomocy dydaktycznej: multimedialnego stołu anatomicznego prezentującego obraz ciała ludzkiego w rzeczywistych rozmiarach na potrzeby Instytutu Lekarskiego dla kierunku lekarskiego ANS w NT
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji na potrzeby Sądu Rejonowego w Nowym Targu
- Roboty budowlane - "Wykonanie instalacji gazowej w budynku Zespołu Placówek Szkolno - Wychowawczo Opiekuńczych w Nowym Targu wraz z likwidacją kotłowni węglowej i wykonaniem kotłowni gazowej."
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 4 w Nowym Targu na potrzeby stołówki od 01.07.2024r. do 31.12.2024r.
- Dostawa endoprotez stawu biodrowego z trzpieniem przynasadowym wraz z użyczeniem napędów i instrumentarium
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: "Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 11 w Nowym Targu".
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług polegających na kompleksowej weryfikacji dokumentacji projektowej (...) pn.: "Fabryka Pełna Życia -nowe centrum Dąbrowy Górniczej w rejonie ulic: Kościuszki, Kolejowej i Konopnickiej
- Wykonywanie czynności Inwestora zastępczego dla zadania inwestycyjnego (...) wykonania (...) dokumentacji projektowej (...) w projekcie pn. ,,Utworzenie (...) centrum umiejętności (BCU) (...).
- Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie diagnostyki i naprawy pojazdów
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy kontrakcie pn.: Rozbudowa ulic Wileńska, Mielczarskiego, Aleja Wojska Polskiego, Warmińska w Braniewie
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. "Renowacja zabytkowego budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Olimpijczyków Polskich w Pile"
- Budowa obiektu magazynowego na wyposażenie i sprzęt p.poż. w Goniądzu w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.