eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Działdowo › Wybór banku prowadzącego obsługę bankową budżetu Gminy Miasto Działdowo i jednostek organizacyjnych, w okresie od 2 września 2012r. do 1 września 2016r

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-19

Działdowo: Wybór banku prowadzącego obsługę bankową budżetu Gminy Miasto Działdowo i jednostek organizacyjnych, w okresie od 2 września 2012r. do 1 września 2016r
Numer ogłoszenia: 157315 - 2012; data zamieszczenia: 19.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121237 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Działdowo, ul. Zamkowa 12, 13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 6970450, faks 023 6970402.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór banku prowadzącego obsługę bankową budżetu Gminy Miasto Działdowo i jednostek organizacyjnych, w okresie od 2 września 2012r. do 1 września 2016r.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wybór banku prowadzącego obsługę bankową budżetu Gminy Miasto Działdowo i jednostek organizacyjnych, w okresie od 2 września 2012r. do 1 września 2016r. 2. Rodzaj zamówienia: usługi. 3. Informacje ogólne: 1) Budżet Gminy Miasta Działdowo wg stanu na 16.05.2012 wynosi: a) Dochody - 58.041.334,54 zł, b) Wydatki - 59.948.653,54 zł, 2) Wykaz jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Działdowo funkcjonujących w okresie prowadzenia postępowania przetargowego: a) Urząd Miasta Działdowo, b) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Działdowie, c) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Działdowie, d) Szkoła Podstawowa Nr 3 w Działdowie, e) Gimnazjum Nr 1 w Działdowie, f) Gimnazjum Nr 2 w Działdowie, g) Zespół Szkół Nr 2 w Działdowie, h) Samorządowy Zakład Budżetowy Miejska Służba Drogowa w Działdowie, i) Przedszkole Miejskie Nr 1 w Działdowie, j) Przedszkole Miejskie Nr 3 w Działdowie, k) Przedszkole Miejskie Nr 4 w Działdowie, l) Przedszkole Miejskie Nr 5 w Działdowie, 3) Dane ilościowe: a) bieżąca liczba rachunków 64, b) liczba przelewów w formie papierowej za poprzedni rok 84, c) liczba przelewów za rok poprzedni we własnym banku ok.8.890, do innych banków ok. 31.400, d) kwota roczna wpłat gotówkowych ok.3.422 tys. e) kwota roczna wypłat gotówkowych ok.1.545 tys. bez wypłat z pomocy społecznej, f) ilość blankietów czekowych ok. 950 rocznie, g) kwota wypłacanych świadczeń przez MOPS rocznie ok. 2.064 tys. zł dla ok. 4350 osób, 4) Materiały dotyczące budżetu miasta i sprawozdawczości są zamieszczone na stronie Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Działdowo www.dzialdowo.um.gov.pl 5) Przedmiot zamówienia: a) otwarcie rachunku bankowego, b) prowadzenie rachunku bankowego z zachowaniem tajemnicy wynagrodzeń, c) przelewy zwykłe na rachunki w banku oferenta oraz w innych bankach, d) przelewy z wykorzystaniem drogi elektronicznej bezpośrednio z siedziby jednostki na rachunki w banku oferenta oraz w innych bankach, e) wydawanie blankietów czekowych lub składanie elektronicznych dyspozycji wypłaty, f) wydawanie zaświadczeń, g) wypłaty gotówkowe świadczeń pomocy społecznej, h) depozyty automatyczne, i) wypłaty gotówkowe , j) wpłaty gotówkowe, k) udzielenie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym budżetu gminy w trakcie roku budżetowego, dla Gminy Miasto Działdowo, w/wym. jednostek organizacyjnych oraz nowo powstałych jednostek organizacyjnych w trakcie realizacji zamówienia. W przypadku łączenia, przekształcania jednostek organizacyjnych lub powołania nowych, Wykonawca jest zobowiązanych do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zadeklarowanych w ofercie. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych podstawowych, pomocniczych, depozytowych, środków zewnętrznych w tym funduszy unijnych (otwarcie rachunków powinno nastąpić najpóźniej od dnia 1 sierpnia 2012r.), 2) realizacja poleceń przelewów w formie papierowej w banku Wykonawcy i innych bankach, 3) realizacja poleceń przelewów w formie elektronicznej w banku Wykonawcy i w innych bankach, 4) przyjmowanie wpłat gotówkowych w placówce bądź bezpośredni odbiór wpłat z kasy jednostek w formie zamkniętej (bezpieczna koperta) z zabezpieczeniem ich transportu, zgodnie z ustalonym harmonogramem, jeśli Wykonawca nie posiada placówki na terenie miasta, 5) dokonywanie wypłat gotówkowych w placówce bądź dowóz gotówki do kasy jednostek zgodnie z ustalonym harmonogramem z jednoczesnym zabezpieczeniem jej transportu, jeśli Wykonawca nie posiada placówki na terenie miasta, 6) udostępnienie elektronicznego systemu obsługi wraz z bezpłatnym przeszkoleniem pracowników wszystkich jednostek oraz usługą serwisową, przy czym system ten zapewni importowanie zleceń płatniczych z programu płacowego w kilku popularnych formatach, z zachowaniem tajemnicy wynagrodzeń, 7) możliwość sporządzania wyciągów bankowych poprzez elektroniczny system obsługi, bądź wydanie wyciągów z formie papierowej za dzień poprzedni do godz. 11-tej, 8) możliwość uzyskania informacji o stanie rachunków w dowolnym momencie dnia, 9) wydawanie blankietów czekowych bądź możliwość elektronicznej dyspozycji podjęcia gotówki, 10) wydawanie zaświadczeń i opinii, 11) codzienne, automatyczne (po godz. 16.00) lokowanie wolnych środków na lokatach na porę nocną i weekendowych na rachunku podstawowym Zamawiającego, 12) zapewnienie dokonywania operacji bankowych do ostatniego dnia roku kalendarzowego, 13) Wykonawca będzie dokonywał miesięcznej kapitalizacji odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych, 14) Wykonawca stworzy możliwość lokowania wolnych środków znajdujących się na rachunku podstawowym Zamawiającego w postaci lokat terminowych, dla których oprocentowanie będzie negocjowane bezpośrednio przed założeniem lokaty, 15) Wykonawca stworzy możliwość wyliczania odsetek od poszczególnych sum na rachunku depozytowym, 16) Wykonawca jest zobowiązany do zwolnienia z prowizji od wszystkich wpłat gotówkowych dokonywanych przez interesantów na rachunki gminy i jednostek organizacyjnych, 17) Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie przejściowego deficytu budżetu, na podstawie odrębnego wniosku Zamawiającego do wysokości w roku bieżącym 1.500.000,-zł, a w latach następnych do wysokości ustalanej corocznie w budżecie miasta. Oprocentowanie kredytu naliczane będzie w oparciu o stawkę WIBOR 1M ustaloną jako średnią notowań za miesiąc poprzedzający kolejny miesięczny okres odsetkowy powiększoną o stałą marżę banku. Odsetki będą naliczane od faktycznie wykorzystanych środków kredytu. Zapłata odsetek nastąpi do dnia 15 następnego miesiąca, na podstawie pisemnej informacji banku nadesłanej w terminie do 10 dnia następnego miesiąca. Spłata kredytu oraz spłata odsetek za m-c grudzień nastąpi najpóźniej do 31 grudnia roku budżetowego. 18) wymagania dotyczące zakresu usług świadczonych w ramach wypłat gotówkowych świadczeń pomocy społecznej dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej: a) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej powierza Bankowi wypłatę świadczeń pieniężnych dla osób zarejestrowanych w MOPS i zamieszkałych na terenie miasta, b) Wykonawca zobowiązuje się do utworzenia subkont beneficjentom MOPS, które będą zasilane środkami pieniężnymi MOPS, c) wszystkie wypłaty świadczeń dokonywane będą na terenie miasta Działdowo, od 23 do 31 dnia każdego miesiąca. Wyjątkiem może być m-c grudzień, gdzie wypłata odbywać się będzie od 15 do 23 dnia m-ca, zaś rozliczenie niepobranych świadczeń do 26 grudnia, d) Wykonawca wypłaca świadczenia osobom zarejestrowanym w MOPS z subkont klientów zgodnie z ich zasileniem i dniem wypłaty świadczenia, e) Wykonawca zobowiązuje się do wypłaty świadczeń z zachowaniem szczególnych zasad ochrony danych osobowych beneficjentów, uniemożliwiając osobom nieupoważnionym do wglądu w dane osobowe i kwotę wypłacanych świadczeń innych beneficjentów MOPS, f) celem ułatwienia obsługi interesantów, MOPS zobowiązuje się do sporządzenia pliku elektronicznego wypłat z podziałem na zasilenie poszczególnych subkont beneficjentów, rodzajem świadczeń i dniem wypłaty, g) MOPS zastrzega sobie możliwość wglądu w salda subkont petentów oraz w przypadku niepobrania świadczenia przez klientów MOPS, zwrotu przelanych środków z subkont na konto MOPS, h) MOPS zobowiązuje się do dostarczenia list w formie plików elektronicznych wypłat do Banku na dzień przed planowanym terminem wypłat oraz przelew środków na udostępnione w tym celu subkonto w przeddzień przed planowanym terminem wypłat, i) świadczenia wypłaca się uprawnionemu osobiście, po okazaniu dowodu osobistego lub osobie upoważnionej do odbioru świadczenia za inną osobę. W przypadku zagubienia dokumentu tożsamości dopuszcza się możliwość wypłaty świadczenia na podstawie zaświadczenia wydanego przez upoważniony do tego organ, j) Wykonawca w całości ponosi odpowiedzialność za wypłatę należnych świadczeń według zasilonych subkont. W przypadku zaistnienia jakichkolwiek wątpliwości co do autentyczności dokumentów stanowiących podstawę przelewu świadczeń oraz tożsamości osoby zgłaszającej się po odbiór świadczenia pieniężnego, bądź autentyczności upoważnienia należy niezwłocznie poinformować MOPS o zaistniałych wątpliwościach. Wypłata zakwestionowanego świadczenia może nastąpić po uzyskaniu pisemnej dyspozycji osoby upoważnionej, k) MOPS zastrzega sobie prawo zablokowania wypłaty w przypadku stwierdzenia okoliczności powodujących ustanie prawa do świadczenia osobie uprawnionej - przed dokonaniem wypłaty przez Bank, l) Wykonawca zobowiązuje się do dokonania zwrotu nienależnie przelanego zasiłku na konto MOPS na podstawie wystawionego przez niego dokumentu, odblokowanie wypłaty może nastąpić na podstawie pisemnej dyspozycji MOPS. 5. Wspólny Słownik Zamówień - CPV: 66110000-4 - usługi bankowe. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 7. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń między Zamawiającym a Wykonawcą w walutach obcych. Rozliczenie nastąpi w PLN. 12. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 13. Zamawiający nie przewiduje zebrania Wykonawców. 14. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy. 15. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 16. Wszelkie informacje przedstawione w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia przeznaczone są wyłącznie w celu przygotowania oferty i w żadnym wypadku nie powinny być wykorzystywane w inny sposób. 17. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość lub charakter oferty.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Gospodarki Żywnościowej Spółka Akcyjna Oddział Operacyjny w Działdowie, ul.Wł.Jagiełły 23, 13-200 Działdowo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 538522,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 99,21

  • Oferta z najniższą ceną: 99,21 / Oferta z najwyższą ceną: 91,18

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.