eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rogowo › Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rogowo w sezonie zimowym 2015/2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-26

Rogowo: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rogowo w sezonie zimowym 2015/2016
Numer ogłoszenia: 155811 - 2015; data zamieszczenia: 26.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rogowo , ul. Kościelna 8, 88-420 Rogowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3024053, faks 52 3024275.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://rogowo..bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rogowo w sezonie zimowym 2015/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rogowo w sezonie zimowym 2015/2016, które podzielone jest na 7 (siedem) ZADAŃ: 1)ZADANIE I - Odśnieżanie ulic w miejscowości Rogowo oraz zapobieganie i likwidacja śliskości ulic na terenie miejscowości Rogowo i dróg na terenie Gminy Rogowo; a)odśnieżanie oraz zapobieganie i likwidacja śliskości ulic na miejscowości Rogowo: - ul. Akacjowa, - ul. Bankowa, - ul. Bohaterów Września, - ul. Brzozowa, - ul. Bydgoska - do drogi krajowej Nr 5, - ul. Gnieźnieńska - do drogi krajowej Nr 5, - ul. Grzybowa, - ul. Hokejowa, - ul. Jeziorna, - ul. Kolejowa - do drogi krajowej Nr 5, - ul. Kościuszki wraz z parkingiem w sąsiedztwie Przychodni Lekarskiej, - ul. Kościelna wraz z parkingami w sąsiedztwie Gminnego Domu Kultury oraz przy cmentarzu i kościele - do tablicy oznaczonej koniec m. Rogowo (w kierunku Rzymu), - ul. Krótka, - ul. Kl. Maciaszczyka wraz z targowiskiem, - ul. Leśna, - ul. Łąkowa, - ul. Ogrodowa, - ul. Pałucka, - ul. Plac Powstańców Wielkopolskich (wokół rynku), - ul. Polna (do ostatnich zabudowań za drogą krajową nr 5 w kierunku Gałęzewa), - ul. Poprzeczna, - ul. Przybrzeżna, - ul. Składowa wraz z parkingiem, - ul. Słoneczna, - ul. Szkolna, - ul. Sportowa, - ul. Spokojna, - ul. Spółdzielcza, - ul. Topolowa, - ul. 600 - lecia, - ul. 21 Stycznia Sprzęt do realizacji zadania: pług śniegowy zawieszany do ciągnika o minimalnej mocy 80 KM, koparka o min. pojemności łyżki 1,5 m3, piaskarka o ładowności min. 2,0-3,0 ton wraz z ciągnikiem i ładowaczem (do załadunku mieszanki piasku i soli). b) zapobieganie i likwidacja śliskości dróg na terenie Gminy Rogowo: - Rogowo - Łaziska, - Rogowo - Gostomka, - Grochowiska Szlacheckie - Szelejewo, - Czewujewo - Kaczkówko, - Wiewiórczyn - Kaczkówko, - Grochowiska Księże - wieś, - Gościeszyn - Długi Bród, - Gościeszyn - Ochodza, - Gościeszyn - Gościeszynek, - Budzisław - Ryszewo, - Cegielnia - Gołąbki , - Cegielnia - Jeziora, - Kolonia Gałęzewska - Lubczynek, - Złotniki - wieś. Sprzęt do realizacji zadania: piaskarka o ładowności min. 2,0-3,0 ton wraz z ciągnikiem i ładowaczem (do załadunku mieszanki piasku i soli). 2)ZADANIE II - Odśnieżanie dróg w sołectwach; a) Rogowo - Rogowo - Gostomka, - Gostomka - Gałęzewko, w tym droga wewnętrzna do Ustronia, - Rogowo - Łaziska. b) Grochowiska Szl. - Grochowiska Szlacheckie - Szelejewo. c) Złotniki - Złotniki - wieś. d) Grochowiska Księże - Grochowiska Księże - wieś. Sprzęt do realizacji zadania: pług śniegowy zawieszany do samochodu ciężarowego o masie całkowitej powyżej 3,5 tony lub ciągnika o minimalnej mocy 80 KM, koparka o pojemności minimalnej łyżki 1,5 m3. 3)ZADANIE III - Odśnieżanie dróg w sołectwach; a)Niedźwiady, b)Skórki - Szkółki, c)Rzym. Sprzęt do realizacji zadania: pług śniegowy zawieszany do samochodu ciężarowego o masie całkowitej powyżej 3,5 tony lub ciągnika o minimalnej mocy 80 KM, koparka o pojemności minimalnej łyżki 1,5 m3. 4) ZADANIE IV - Odśnieżanie dróg w sołectwach: a)Czewujewo, b)Izdebno - Wola, c)Wiewiórczyn. Sprzęt do realizacji zadania: pług śniegowy zawieszany do samochodu ciężarowego o masie całkowitej powyżej 3,5 tony lub ciągnika o minimalnej mocy 80 KM, koparka o pojemności minimalnej łyżki 1,5 m3. 5)ZADANIE V - Odśnieżanie dróg w sołectwach: a)Budzisław, b)Cegielnia, c)Gościeszyn - Gościeszynek, d)Ryszewo. Sprzęt do realizacji zadania: pług śniegowy zawieszany do samochodu ciężarowego o masie całkowitej powyżej 3,5 tony lub ciągnika o minimalnej mocy 80 KM, koparka o pojemności minimalnej łyżki 1,5 m3. 6)ZADANIE VI - Odśnieżanie dróg w sołectwach: a)Cotoń - Bożacin, b)Mięcierzyn. Sprzęt do realizacji zadania: pług śniegowy zawieszany do samochodu ciężarowego o masie całkowitej powyżej 3,5 tony lub ciągnika o minimalnej mocy 80 KM, koparka o pojemności minimalnej łyżki 1,5 m3. 7)ZADANIE VII - Odśnieżanie dróg w sołectwach: a)Gałęzewo - Gałęzewko, b)Lubcz, c)Zalesie. Sprzęt do realizacji zadania: pług śniegowy zawieszany do samochodu ciężarowego o masie całkowitej powyżej 3,5 tony lub ciągnika o minimalnej mocy 80 KM, koparka o pojemności minimalnej łyżki 1,5 m3. 2.Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 1)Odśnieżanie dróg i ulic. Odśnieżanie dróg ma na celu usunięcie śniegu z jezdni i poboczy dróg oraz obiektów towarzyszących jakimi są zatoki autobusowe, parkingi. Drogi i ww. obiekty winny być odśnieżone w sposób zapewniający przejezdność. Wykonawca jest odpowiedzialny za utrzymania dróg w należytym stanie, tak aby były zachowane warunki bezpiecznego poruszania się ludzi i pojazdów. Sprzęt wykonujący na drodze prace związane z zimowym utrzymaniem dróg powinien być oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności winien być wyposażony w żółty sygnał błyskowy. Ww. sprzęt winien być gotowy od dnia zawarcia umowy. Wykonawca zapewni całodobową pracę sprzętu w razie takiej potrzeby, również w dni wolne od pracy (soboty, niedziele, święta). W czasie awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest podstawić sprzęt zastępczy. Każdy kierowca sprzętu musi być wyposażony w telefon komórkowy w celu szybkiej łączności z koordynatorem akcji zima. 2)Zapobieganie i likwidacja śliskości. Śliskość zimowa-zjawisko występujące na drogach na wskutek utworzenia się na nawierzchni drogowych warstwy lodu, zlodowaciałego lub ubitego śniegu. Rozróżnia się trzy następujące formy śliskości zimowej w zależności od warunków powstawania, a mianowicie: a)gołoledź jest to warstwa lodu o grubości 1 mm, powstałą na skutek opadów mgły roszącej, mżawki lub deszczu na nawierzchnię o ujemnej temperaturze, b)lodowica jest to warstwa lodu o grubości do kilku cm powstała z zamarznięcia nie usuniętej z nawierzchni wody pochodzącej ze stopnienia śniegu lodu, opadu deszczu, c) zlodowaciały lub ubity śnieg-jest to warstwa śniegu w postaci: - przymarzniętej do nawierzchni pozostałości nieusuniętego śniegu, pokrywającej ją całkowicie lub częściowo warstwą o grubości kilku mm, - przymarzniętej do nawierzchni, zlodowaciałej lub ubitej nieusuniętej warstwy śniegu o grubości do kilku cm, - zalegającą nawierzchnię warstwy o znacznej grubości ze zlodowaciałą lub ubitą górną częścią tej warstwy, d)śliskość pośniegowa-jest to ujemny nieusunięty z nawierzchni śnieg, który pod wpływem intensywnego ruchu kołowego zmiennych warunków atmosferycznych zostaje ubity, a górna warstwa lodowacieje. W przypadku wystąpienia, któregoś z ww. zjawisk lub więcej z nich albo wszystkich Wykonawca zobowiązany jest rozsypywać materiał tj. mieszankę piasku i soli za pomocą piaskarki. Sprzęt do zimowego utrzymania dróg tj. celem zapobiegania śliskości, w tym do załadunku mieszanki oraz do odśnieżania dróg winien zapewnić Wykonawca do realizacji całości przedmiotu zamówienia lub poszczególnych ZADAŃ. 3)Zamawiający zapewnia materiał tj. mieszankę piasku i soli do zwalczania śliskości, która zgromadzona jest na pryzmie przy ul. Jeziornej w Rogowie (przy oczyszczalni ścieków). 4)Zamawiający wymaga od Wykonawcy podjęcie działań związanych z przedmiotem zamówienia maksymalnie 3 godziny od momentu zgłoszenia telefonicznego. 5)Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do powiadomienia Zamawiającego o zakończeniu prac związanych z usuwaniem śliskości lub odśnieżaniem dróg. 6)Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z Sołtysem poszczególnych sołectw..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Weryfikacja tego warunku nastąpi poprzez odesłanie do odrębnych przepisów, które wskazują na obowiązek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Wykazaniu spełnienia tego warunku może posłużyć odpowiedni dokument koncesji, zezwolenia lub licencji Wykonawcy (ubiegającego się o zamówienie publiczne-przyszła strona umowy). Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 2 do SIWZ) potwierdzającego spełnienie tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie winien posiadać wiedzę i doświadczenie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 2 do SIWZ) potwierdzającego spełnienie tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi dysponować potencjałem technicznym do wykonania niniejszego zamówienia. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ) potwierdzającego spełnienie tego warunku. 2)wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych Wykonawcy robót w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami tj. dysonuje sprzętem minimum: a)dysponuje sprzętem minimum: dla ZADANIA I: -pług śniegowy zawieszany do ciągnika o min. mocy 80 KM - 1 sztuka, -koparka o pojemności łyżki min. 1,5 m3 - 1 sztuka, -piaskarka o ładowności 2,0-3,0 tony wraz z ciągnikiem - 2 sztuki i ładowaczem (do załadunku mieszanki piasku i soli), dla ZADANIA II: -koparka o pojemności łyżki min. 1,5 m3 - 1 sztuka, -pług śniegowy zawieszany do samochodu ciężarowego o masie całkowitej powyżej 3,5 tony lub ciągnika o minimalnej mocy 80 KM - 1 sztuka, dla ZADANIA III: -koparka o pojemności łyżki min. 1,5 m3 - 1 sztuka, -pług śniegowy zawieszany do samochodu ciężarowego o masie całkowitej powyżej 3,5 tony lub ciągnika o minimalnej mocy 80 KM - 1 sztuka, dla ZADANIA IV: -koparka o pojemności łyżki min. 1,5 m3 -pług śniegowy zawieszany do samochodu ciężarowego o masie całkowitej powyżej 3,5 tony lub ciągnika o minimalnej mocy 80 KM - 1 sztuka, dla ZADANIA V: -koparka o pojemności łyżki min. 1,5 m3 -pług śniegowy zawieszany do samochodu ciężarowego o masie całkowitej powyżej 3,5 tony lub ciągnika o minimalnej mocy 80 KM - 1 sztuka, dla ZADANIA VI: -koparka o pojemności łyżki min. 1,5 m3 -pług śniegowy zawieszany do samochodu ciężarowego o masie całkowitej powyżej 3,5 tony lub ciągnika o minimalnej mocy 80 KM - 1 sztuka, dla ZADANIA VII: -koparka o pojemności łyżki min. 1,5 m3 -pług śniegowy zawieszany do samochodu ciężarowego o masie całkowitej powyżej 3,5 tony lub ciągnika o minimalnej mocy 80 KM - 1 sztuka zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi dysponować potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ) potwierdzającego spełnienie tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 2 do SIWZ) potwierdzającego spełnienie tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty nie wymienione w ust. 1-8 niniejszego rozdziału SIWZ: a)wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz oferty Załącznik nr 1 do SIWZ, b)oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania (o ile ofertę składa pełnomocnik) lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin podjecia działań - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający odstąpi od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 2.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, a dotyczących: 1)zmiany osób wskazanych do kontaktu w sprawach realizacji umowy w przypadku zdarzeń uniemożliwiających wykonywanie przez nich wskazanych funkcji; 2)zmiany terminu zakończenia realizacji usługi: a)z powodu okoliczności siły wyższej tj. klęski żywiołowej, warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie usługi, 3)zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (ceny) o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://rogowo.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rogowo ul. Kościelna 8, 88 - 420 Rogowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Rogowo ul. Kościelna 8, 88 - 420 Rogowo, pokój nr 3 - sekretariat (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.