eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › zakup wyposażenia dla filii DDK Bronowice przy ul. Olchowej 8 w Lublinie V części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-23

Lublin: zakup wyposażenia dla filii DDK Bronowice przy ul. Olchowej 8 w Lublinie V części.
Numer ogłoszenia: 155019 - 2015; data zamieszczenia: 23.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dzielnicowy Dom Kultury "Bronowice" , ul. Krańcowa 106, 20-320 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 744 16 38, 442 74 44, faks 81 744 16 38.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ddkbronowice.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup wyposażenia dla filii DDK Bronowice przy ul. Olchowej 8 w Lublinie V części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia dla filii DDK Bronowice przy ul. Olchowej 8 w Lublinie V części. Zakres zamówienia obejmuje: Część I: kompleksowy wystrój wnętrz: zakup, dostawa i montaż umeblowania, zlewu, puzzli piankowych, rolet i opraw oświetleniowych, malowanie wieszaków. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 a do SIWZ, Część II: sprzęt muzyczny: zakup, dostawa fortepianu i ławy do fortepianu. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 b do SIWZ, Część III: wyposażenie konferencyjne i widowiskowe: zakup, dostawa projektora, 2 ekranów projekcyjnych, tablicy suchościeralnej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 c do SIWZ, Część IV: sprzęt komputerowy RTV i AGD: zakup, dostawa i montaż sprzętu agd, 2 telewizorów, switcha i centralki telefonicznej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 d do SIWZ, Część V: okotarowanie sceny: zakup, dostawa i montaż kulis scenicznych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 e do SIWZ. 3.3.1.Wykonawca zobowiązany jest do bieżącej współpracy z innymi wykonawcami, realizującymi zamówienie na wykonanie remontu budynku filii Dzielnicowego Domu Kultury Bronowice zlokalizowanego przy ul. Olchowej 8 w Lublinie. Kody CPV: 39100000-3 Meble 32322000-6 Urządzenia multimedialne 31524000-5 Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne 39221000-7 Sprzęt kuchenny 32540000-0 Centrale 37310000-4 Instrumenty muzyczne 39150000-8 różne meble i wyposażenie.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 32.32.20.00-6, 31.52.40.00-5, 39.22.10.00-7, 32.54.00.00-0, 37.31.00.00-4, 39.15.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • .

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca powierzy podwykonawcom - w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 5. Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiąże się do udostępnienia powyższych zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 6. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 96
  • 2 - Skrócenie terminu realizacji zamówienia - 4

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy, gdy wykonanie pierwotnego zakresu nie leży w interesie publicznym, 2) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku: a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie publicznym, b) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie, c) konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie publicznym, d) wydłużenia terminów dostaw asortymentu z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 2. Zmiany umowy przewidziane w ust.1 dopuszczalne są na następujących warunkach: - ad pkt 1) - zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu publicznego, z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia określonego w § 8 ust. 1 umowy o wartość nierealizowanego asortymentu ustaloną na podstawie kosztorysu, o którym mowa w § 8 ust. 4 umowy, - ad pkt 2) - zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: lit.a) - o okres umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego interesu publicznego, lit.b) - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, lit.c) - o okres proporcjonalny do zmniejszonego zakresu, lit.d) - o okres wydłużenia terminów dostaw asortymentu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lublin.eu/bip/ddkb/index.php?t=200&fid=9189
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dzielnicowy Dom Kultury Bronowice, Adres: ul. Krańcowa 106, 20-320 Lublin, sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2015 godzina 15:30, miejsce: ul. Krańcowa 106, 20-320 Lublin, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I: kompleksowy wystrój wnętrz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: kompleksowy wystrój wnętrz: zakup, dostawa i montaż umeblowania, zlewu, puzzli piankowych, rolet i opraw oświetleniowych, malowanie wieszaków. 39100000-3 Meble 31524000-5 Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne 39221000-7 Sprzęt kuchenny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 31.52.40.00-5, 39.22.10.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia - 4

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II: sprzęt muzyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II: sprzęt muzyczny: zakup, dostawa fortepianu i ławy do fortepianu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 37.31.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia - 4

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III: wyposażenie konferencyjne i widowiskowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III: wyposażenie konferencyjne i widowiskowe: zakup, dostawa projektora, 2 ekranów projekcyjnych, tablicy suchościeralnej. 32322000-6 Urządzenia multimedialne 39150000-8 różne meble i wyposażenie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia - 4

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV: sprzęt komputerowy RTV i AGD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV: sprzęt komputerowy RTV i AGD: zakup, dostawa i montaż sprzętu agd, 2 telewizorów, switcha i centralki telefonicznej. 32322000-6 Urządzenia multimedialne 39221000-7 Sprzęt kuchenny 32540000-0 Centrale.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 39.22.10.00-7, 32.54.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia - 4

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V: okotarowanie sceny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V: okotarowanie sceny: zakup, dostawa i montaż kulis scenicznych. 39150000-8 różne meble i wyposażenie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia - 4

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.