eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Aktualizacja audytów energetycznych w ramach realizacji projektu termomodernizacji jednostek szkolnictwa artystycznego I i II stopnia - II postępowanie - zamówienie uzupełniające do zamówienia z części V

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-30

Warszawa: Aktualizacja audytów energetycznych w ramach realizacji projektu termomodernizacji jednostek szkolnictwa artystycznego I i II stopnia - II postępowanie - zamówienie uzupełniające do zamówienia z części V
Numer ogłoszenia: 154770 - 2016; data zamieszczenia: 30.12.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 53793 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Edukacji Artystycznej, ul. Brzozowa 35, 00-258 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 42 10 621, faks 022 42 10 633.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktualizacja audytów energetycznych w ramach realizacji projektu termomodernizacji jednostek szkolnictwa artystycznego I i II stopnia - II postępowanie - zamówienie uzupełniające do zamówienia z części V.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu aktualizacji audytów energetycznych dla n/w placówek: a) Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Międzyrzeczu, b) Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Stanisława Moniuszki w Słubicach, c) Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Strzelcach Krajeńskich, d) Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Zygmunta Noskowskiego w Świebodzinie, e) Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Myśliborzu. 2. Audyty energetyczne winny być sporządzone według wytycznych zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 13 października 2015 r. (Dz. U. poz. 1606) zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego i odzwierciedlać stan oraz zakres przedsięwzięć termomodernizacyjnych zdefiniowanych w uprzednio sporządzonych audytach oraz opracowanych dokumentacjach projektowo - kosztorysowych. Zakłada się że Wykonawca dysponuje rezultatami zamówienia podstawowego (opracowanie audytowe podlegające aktualizacji), jednakże na życzenie Wykonawcy rezultat umowy podstawowej zostanie udostępniony Wykonawcy. Zakres zaprojektowanych przedsięwzięć termomodernizacyjnych w odniesieniu do poszczególnych placówek został wyspecyfikowany poniżej (lista nie ma charakteru wyczerpującego): 2.1. Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Międzyrzeczu a) ocieplenie ścian piwnic przylegających do gruntu styrodurem z wykonaniem izolacji pionowej (od frontu) b) ociepleniem ze styroduru podłogi w piwnicy wraz z izolacją i wykonaniem nowych warstw posadzki c) izolację przeciwwodną podłogi na gruncie wraz z ociepleniem ze styroduru i wykonaniem nowych warstw posadzki d) ocieplenie ścian zewnętrznych nadziemia styropianem za wyjątkiem ścian elewacji frontowej e) ocieplenie stropodachu wentylowanego granulatem wełny mineralną f) ocieplenie od wewnątrz dachu po połaci na poddaszu wełną mineralną g) ocieplenie stropodachu sali koncertowej styropianem z wymianą poszycia h) wymiana okien na okna drewniane z nawiewnikami i) wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi drewniane ocieplone, wykonanych na wzór oryginalnych drzwi dwuskrzydłowych w wieżyczce j) wymiana węzła cieplnego k) wymiana instalacji c.o. l) modernizacja instalacji c.w.u. - wymiana podgrzewaczy przepływowych ł) budowa systemu klimatyzacji w sali koncertowej m) rozbudowa i modernizacja systemu wentylacji grawitacyjnej n) wymiana istniejących opraw oświetleniowych na energooszczędne LED z wymiana instalacji elektrycznych o) budowa systemu BMS w zakresie sterowania i sygnalizacji oświetlenia 2.2. Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Stanisława Moniuszki w Słubicach a) ocieplenie podłogi w piwnicy styrodurem wraz z izolacją przeciwwodną i wykonaniem nowych warstw posadzki b) ocieplenie ścian piwnic przylegających do gruntu (do poziomu gruntu) styrodurem z wykonaniem izolacji pionowej c) docieplenie ścian zewnętrznych nadziemia styropianem d) ocieplenie stropodachu wentylowanego granulatem wełny mineralnej e) ocieplenie stropodachu niewentylowanego styropapą z wymianą poszycia f) wymiana okien na okna PCV z nawiewnikami, oprócz sali koncertowej g) wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi aluminiowe, ocieplone, h) wymiana źródła ciepła - gazowa pompa ciepła i) rozbudowa wewnętrznej instalacji gazu dla potrzeb gazowej pompy ciepła j) wymiana instalacji c.o. k) modernizacja systemu c.w.u. w pomieszczeniach przyziemia l) budowa systemu klimatyzacji w sali koncertowej ł) rozbudowa i modernizacja systemu wentylacji grawitacyjnej m) wymiana istniejących opraw oświetleniowych na energooszczędne LED z modernizacją instalacji elektrycznych n) budowa systemu BMS w zakresie sterowania i sygnalizacji oświetlenia 2.3. Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Strzelcach Krajeńskich 2.3.1. Budynek niski a) ocieplenie posadzki na gruncie styrodurem z wykonaniem izolacji poziomej b) ocieplenie ścian przylegających do gruntu styrodurem z wykonaniem izolacji pionowej c) ocieplenie ścian zewnętrznych nadziemia metodą lekką mokrą styropianem d) ocieplenie skosów dachu na poddaszu po połaci dachowej wełną mineralną e) wymiana okien na okna drewniane z nawiewnikami f) wymiana drzwi zewnętrznych na drewniane g) wymiana instalacji c.o. h) budowa kanałów wentylacji grawitacyjnej i) budowa systemu oświetlenia w oparciu o oprawy LED z wymianą instalacji elektrycznych j) budowa systemu BMS w zakresie sterowania i sygnalizacji oświetlenia 2.3.2. Budynek wysoki a) wykonanie tynku ciepłochronnego ściany szczytowej nadziemia od strony Bramy Drezdeneckiej b) ocieplenie stropu poddasza oraz po połaci dachowej wełną mineralną c) wymiana okien na okna drewniane z nawiewnikami d) wymiana instalacji c.o. e) budowa systemu klimatyzacji w auli i sali teorii (klimakonwektory) f) budowa kanałów wentylacji grawitacyjnej g) budowa systemu oświetlenia wbudowanego w oparciu o oprawy LED z modernizacją instalacji elektrycznych 2.3.3. Brama drezdenecka a) ocieplenie stropu poddasza oraz skosów po połaci dachowej wełną mineralną b) wymiana instalacji c.o. c) budowa wentylacji grawitacyjnej d) wymiana istniejących opraw oświetleniowych na energooszczędne LED wraz z wymianą instalacji elektrycznych 2.4. Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Zygmunta Noskowskiego w Świebodzinie a) ocieplenie ścian fundamentowych i ścian piwnic przylegających do gruntu styrodurem wraz z wykonaniem izolacji pionowej. b) ocieplenie podłóg na gruncie styrodurem z wykonaniem izolacji poziomej c) wykonanie tynku ciepłochronnego na ścianach zewnętrznych d) ocieplenie zadaszenia tarasu styrodurem e) wymiana okien na okna PCV z nawiewnikami, ze wskaźnikiem izolacyjności 0,9. f) wymianę drzwi zewnętrznych na drzwi aluminiowe, ciepłe, ze wskaźnikiem izolacyjności 1,3 g) modernizacja kotłowni - montaż gazowej pompy ciepła z rozbudową instalacji gazu h) wymiana instalacji c.o. i) modernizacja wentylacji grawitacyjnej j) wymiana istniejących opraw oświetleniowych na energooszczędne LED wraz z niezbędną modernizacją instalacji elektrycznych k) budowa systemu sterowania oświetleniem - element BMS 2.5. Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Myśliborzu a) ocieplenie ścian fundamentowych i ścian piwnic od poziomu ław fundamentowych do poziomu wierzchu cokołu (poziomy cokołów bez zmian) styrodurem wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej ścian zaprawą wodoszczelną. b) ocieplenie stropu nad piwnicą od dołu (w części nieogrzewanej) styropianem c) ocieplenie ściany piwnicznej wewnętrznej pomiędzy pomieszczeniami ogrzewanymi i nieogrzewanymi. d) ocieplenie posadzki w piwnicy styropianem z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej nowych warstw podłogowych. e) ocieplenie części ścian zewnętrznych styropianem f) ocieplenie części ścian zewnętrznych styropianem g) ocieplenie części ścian zewnętrznych wełną mineralną h) ocieplenie daszków nad wejściami do budynku i) ocieplenie stropodachu metodą wtrysku pianki poliuretanowej. j) ocieplenie ścian kominów ponad dachem styropianem k) montaż nasad hybrydowych na istniejących kanałach wentylacji grawitacyjnej. l) ocieplenie stropodachu klatki schodowej od środka styropianem m) przebudowa wentylacji grawitacyjnej w dwóch pomieszczeniach piętra 1 n) wymiana stolarki okiennej PCV wraz z montażem nawiewników podciśnieniowych o) wymiana stolarki drzwiowej na ślusarkę aluminiową p) wymiana węzła c.o. q) wymiana instalacji c.o. r) wykonanie wentylacji mechanicznej z elementami klimatyzacji w sali koncertowej na parterze i klimatyzacji w sali kameralnej na II piętrze. s) wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne LED z wymianą instalacji elektrycznych t) budowa systemu sterowania oświetleniem - element BMS u) budowa systemu ogniw PV Wskazany katalog prac należy traktować tylko jako podstawę, a nie jako wyznacznik zakresu termomodernizacji. Wykazane w wariancie optymalnym prace winny spełniać i wpisywać się w wytyczne obowiązujących przepisów, tj. Zamawiający wymaga, aby na etapie wykonywania opracowań audytowych przyjąć wymagania izolacyjności cieplnej dla wskaźników ustalonych dla roku 2021 roku. Opracowanie audytowe winno zawierać część elektro-energetyczną oraz charakterystykę energetyczną przed i po termomodernizacji obiektu lub wyliczenie energii pomocniczej przed i po, a w części ekologicznej zestawienie emisji dwutlenku węgla. 3. Wraz z podpisaną umową zostaną udostępnione opracowania projektowo - kosztorysowe dla każdego z obiektów. 4. Zamawiający informuje, że otrzymany w wyniku realizacji przedmiot zamówienia będzie wykorzystywany do dalszych celów i w związku z tym oczekuje opracowań, których treść nie będzie naruszała postanowień art. 29 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5. Opracowania, tj. zaktualizowane audyty, winny być wykonane i przekazane Zamawiającemu w wersji (postaci): a) papierowej - minimum w 3 egz. b) elektronicznej - 2 płyty z nośnikami danych w wersji edytowalnej (odpowiednio z rozszerzeniem DWG, WORD, EXCEL lub kompatybilnym) oraz nieedytowalnej w formacie ogólnodostępnym (z rozszerzeniem PDF). 6. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Polska, według danych teleadresowych. 7. Termin realizacji zamówienia: realizacja sukcesywna, w terminie do 2 miesięcy od momentu podpisania umowy 8. Warunki finansowe rozliczeń: a. podstawą wystawienia faktury będzie podpisany protokół zdawczo - odbiorczy, potwierdzający realizację przedmiotu w pełnym zakresie, fakturowanie jednoetapowe, b. przed podpisaniem protokołu zdawczo - odbiorczego, nastąpi sprawdzenie przekazanych opracowań pod względem kompletności i zgodności ich zawartości z wytycznymi określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - szczegółowa procedura w tym zakresie została określona we wzorze umowy. c. wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury. d. podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. e. wynagrodzenie zawiera również wszelkie koszty, jakie Wykonawca będzie zobowiązany ponieść z tytułu pozyskania dokumentów towarzyszących, takich jak mapy sytuacyjne (lokalizacyjne), wypisy, wyrysy, itd. f. w ramach wynagrodzenia, Wykonawca zobowiązuje się do przekazania na rzecz Zamawiającego wszystkich autorskich praw majątkowych do powstałych w toku realizacji umowy opracowań w zakresie określonym w umowie, w szczególności do przeniesienia na rzecz Zamawiającego praw obejmujących: - wytwarzanie nieograniczonej ilości egzemplarzy utworu z zastosowaniem technik: poligraficznych, reprograficznych, informatycznych, fotograficznych, cyfrowych, na nośnikach optoelektronicznych, fonograficznych, zapisu magnetycznego, audiowizualnych lub multimedialnych; - wprowadzanie do obrotu oryginału albo egzemplarzy, najem lub użyczenie oryginału albo egzemplarzy, na których utwór utrwalono, bez ograniczeń przedmiotowych, terytorialnych i czasowych, bez względu na przeznaczenie; - wprowadzenie do pamięci komputera i systemów operacyjnych; - rozpowszechnianie w sieciach informatycznych lub teleinformatycznych, w tym w Internecie, w ten sposób aby osoby miały dostęp do utworu w wybranym przez siebie miejscu i czasie; - publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie, nadawanie, remitowanie, w tym za pośrednictwem sieci kablowych i satelitarnych; - wydawanie całości lub fragmentów utworu w publikacjach zbiorowych w postaci książkowej (albumy, katalogi, leksykony), wydawnictwach multimedialnych, samodzielnie lub w wydaniach z utworami innych podmiotów; - rozpowszechniania po dokonaniu opracowania redakcyjnego, polegającego m.in. na wprowadzaniu śródtytułów, podtytułów, opisów; - wykorzystywanie w celach informacyjnych, promocji i reklamy; - nieodpłatne lub odpłatne wypożyczenie lub udostępnienie zwielokrotnionych egzemplarzy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.43.00 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ELTRI Spółka z o. o., ul. Plażowa 3, 04-666 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20664,00

  • Oferta z najniższą ceną: 20664,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20664,00

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Podstawą wszczęcia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki jest art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2010, Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), dalej ustawa, zgodnie z którym: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe zostało wszczęte w trybie przetargu nieograniczonego pn. Opracowanie audytów energetycznych w ramach realizacji projektu termomodernizacji jednostek szkolnictwa artystycznego I i II stopnia - II postępowanie. Jego przedmiotem było wykonanie usługi obejmującej: a) opracowanie audytów energetycznych, b) porządzenie pełnej inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej budynków, dla których będą opracowywane audyty energetyczne w zakresie niezbędnym do rzetelnego opracowania przedmiotowych audytów oraz do wykorzystania na późniejszym etapie opracowania projektów technicznych. W dniu 21.05.2014 roku w Dzienniku Urzędowym Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich pod numerem 2014/S 097-169741 zostało opublikowane ogłoszenie o zamówieniu. W ogłoszeniu o zamówieniu (pkt VI.3), przewidziano udzielenie zamówienia uzupełniającego: Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w terminie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone po spełnieniu warunków określonych we wcześniej przywołanych postanowieniach ustawy. Wartość zamówienia uzupełniającego nie będzie przekraczać 30 % wartości zamówienia podstawowego. Podobny zapis zawarty został również w SIWZ. Zamówienia podstawowego udzielono w dniu 28.07.2014 r. Wykonawcy: ELTRI Spółka z o. o., ul. Plażowa 3 04-666 Warszawa. Niniejsze zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia objętego zamówieniem podstawowym. Tym samym należy stwierdzić, że wszystkie wymogi ustawowe zostały dochowane.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.