eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup z dostawą materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, nr sprawy ZP-AT-18/16

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-25

Warszawa: Zakup z dostawą materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, nr sprawy ZP-AT-18/16
Numer ogłoszenia: 154241 - 2016; data zamieszczenia: 25.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 124888 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5722100, faks 022 5722388.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup z dostawą materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, nr sprawy ZP-AT-18/16.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia został opisany we wzorze umowy (z załącznikami) stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Szczegółowy wykaz zamawianych materiałów eksploatacyjnych zwanych dalej zamiennie: wkładami drukującymi lub towarem lub produktem wraz z ich ilością określa formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wkładów drukujących i materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla Urzędu Dozoru Technicznego w Warszawie. 4. W załączniku nr 1 do umowy wskazano urządzenia, jakimi dysponuje Zamawiający oraz określono symbole oryginalnych wkładów drukujących wyprodukowanych lub zalecanych do stosowania przez producentów urządzeń, do których są przeznaczone. Użyte przez Zamawiającego znaki towarowe i nazwy producentów dotyczą towarów powszechnie dostępnych na rynku, zaś ich wskazanie wobec braku odpowiednich norm przedmiotowych, określających parametry tych towarów, ma jedynie na celu określenie oczekiwanego standardu jakościowego i wydajnościowego zamawianych wkładów drukujących. 5. Oferowane wkłady drukujące muszą być oryginalne lub równoważne, wyprodukowane, jako fabrycznie nowe, w pierwszym gatunku, zgodne z wymogami i atestami jakościowymi oraz normami w zakresie oznakowania wyrobów, wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu. 6. Pod pojęciem oryginalnych wkładów drukujących Zamawiający rozumie produkty wyprodukowane lub zalecane do stosowania przez producenta urządzeń. Jako zalecane do stosowania przez producenta urządzenia Zamawiający rozumie wkłady drukujące wskazane do stosowania w instrukcji obsługi urządzenia lub innym dokumencie przez producenta urządzenia. 7. Jako fabrycznie nowe Zamawiający rozumie wkłady drukujące wykonane z nowych, dotychczas nieużywanych elementów, bez śladów uszkodzenia i użytkowania, nieregenerowane, tzn. nieprefabrykowane i nierefabrykowane (tzn. do przywrócenia ich stanu użytkowego - nie zastosowano w miejsce zużytych, ani nowych, ani odzyskanych części ze zużytych tzw. kartridży), nie napełniane powtórnie, nie wchodzące wcześniej (pierwotnie), ani w całości, ani w części, w skład innych wkładów drukujących, bez śladów uszkodzenia, wolne od wad technicznych, kompletne oraz w oryginalnych opakowaniach producenta. Za fabrycznie nowy Zamawiający nie uzna produktu, którego pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony tonerem lub tuszem. 8. Oferowane wkłady drukujące muszą spełniać wymagania jak w pkt. 6-7 oraz: a) być opakowane w oryginalne opakowania zewnętrzne z logo oraz nazwą producenta, symbolem produktu, terminem przydatności do użytku i oznaczone numerem katalogowym, a także indywidualnie wewnętrzne opakowanie z folii uniemożliwiające kontakt wkładów z atmosferą, zawilgocenie etc. podczas składowania i transportu, b) posiadać jednorazową, czytelną plombę, c) mieć datę ważności nie krótszą niż 12 miesięcy, liczonych od dnia dostarczenia do miejsca dostawy. 9. Zamawiający, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP, dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, pod warunkiem bezwzględnego zachowania norm, parametrów i standardów, którymi charakteryzują się produkty wskazane przez Zamawiającego. W przypadku wystąpienia wątpliwości Zamawiającego, co do oferowanych produktów równoważnych, obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy. W przypadku, gdy dokument jest sporządzony w innym języku niż polski, Zamawiający wymaga tłumaczenia dokumentów na język polski. Zaleca się, aby Wykonawca opisał, jakiego asortymentu dotyczy dołączony do oferty dokument. Produkt równoważny nie powoduje ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu, jest w pełni kompatybilny z oprogramowaniem urządzenia, o parametrach takich samych, bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do typu zamawianego produktu fabrycznie nowego (nowo wytworzonego w całości), pochodzącego od producenta urządzenia, do którego produkt jest przeznaczony. Produkt równoważny musi być kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony - patrz: Lista materiałów i urządzeń (załącznik nr 1 do umowy) oraz Formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ). Produkt równoważny to taki produkt, który w porównaniu z wyrobem oryginalnym charakteryzuje się porównywalną, tj. taką samą, bądź lepszą jakością wydruku, szybkością schnięcia, kolorystyką, wydajnością oraz zapewnia takie same funkcje, np. dokładna informacja w urządzeniu lub oprogramowaniu o stanie zużycia wkładu. Wszystkie elementy wchodzące w skład równoważnych produktów również muszą być fabrycznie nowe (tj. wykonane z nowych elementów, wcześniej nie używanych, nieregenerowane, nierefabrykowane, niewchodzące wcześniej (pierwotnie), ani w całości, ani w części, w skład innych wkładów drukujących). Produkty równoważne muszą posiadać przewidziane przez producenta drukarki osprzęt elektroniczny, np. chip zliczający ilość kopii, mierzący ilość tonerów. Uwaga: Produkt równoważny musi posiadać dokument potwierdzający zgodność oferowanych wkładów drukujących z normami: - ISO/IEC 24711 lub równoważną dla tuszy atramentowych, - ISO/IEC 19752 lub równoważną dla tonerów monochromatycznych, - ISO/IEC 19798 lub równoważną dla tonerów do drukarek kolorowych. Wykonawca przedstawi zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że oferowany towar został/będzie wyprodukowany zgodnie z systemami zarządzania zgodnymi z normami: ISO 9001 lub równoważną oraz ISO 14001 lub równoważną w zakresie produkcji wkładów drukujących. Powyższe dotyczy równoważnych wkładów drukujących, dla których producent powinien posiadać certyfikat ISO 14001 lub równoważny na proces produkcji wkładów drukujących. Producent wkładów drukujących powinien również posiadać certyfikat potwierdzający, że proces produkcji wkładów drukujących przebiega zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną. Za podmiot uprawniony do kontroli jakości uznaje się niezależny podmiot krajowy wpisany na listę notyfikowanych jednostek certyfikujących i jednostek kontrolujących oraz notyfikowanych laboratoriów zamieszczoną w Obwieszczeniu Ministra Gospodarki z dnia 11 marca 2013 r. w sprawie informacji o notyfikowanych jednostkach certyfikujących i jednostkach kontrolujących oraz notyfikowanych laboratoriach (M.P. 2013 poz. 328), zgodnie z art. 21 ust. 4 ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1645, z późn. zm.). 10. Wykonawca w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ podaje Nazwa producenta towaru oferowanego oraz Nazwa handlowa nadana przez producenta towaru oferowanego (TYP). 11. Stosowanie wkładów drukujących nie może powodować uszkodzeń, czy awarii eksploatowanego sprzętu. 12. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego wkładów drukujących nie spowoduje utraty gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. 13. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia, gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera lub tuszu dostarczonego przez wykonawcę. Za podstawę żądania przez zamawiającego naprawy drukarki (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki. Naprawa drukarki wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarki w ciągu 14 dni od momentu zgłoszenia za pomocą poczty elektronicznej do Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca. 14. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów równoważnych niekorzystnie odbiega od produktu oferowanego, czy od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego wkład drukujący jest przeznaczony) lub jeśli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, powinien oferowany towar (w asortymencie, którego żądanie dotyczy) wymienić na produkt spełniający wymagania Zamawiającego (np. na produkt oryginalny pochodzący od producenta urządzenia, do którego jest przeznaczony) - bez zmiany ceny, w terminie nieprzekraczającym 5 dni od dnia zgłoszenia zawiadomienia pocztą elektroniczną lub faksem przez Zamawiającego. 15. Wymiana nastąpi w miejscu dostawy towaru na koszt i ryzyko Wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu. 16. W przypadku trzeciej reklamacji danego typu/asortymentu wkładów drukujących lub reklamacji stanowiącej łącznie minimum 10% danego typu/asortymentu wkładów drukujących Zamawiający może żądać wymiany całości danego typu/asortymentu towaru na nowy bez wad. 17. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia zamawianych produktów w tzw. dwu-pakach lub wielo-pakach, pod warunkiem, że Wykonawca wpisze w Formularzu cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ) ceny jednostkowe dla każdego produktu, a każdy z produktów dostarczanych w dwu-paku lub wielo-paku będzie posiadał własne hermetyczne opakowanie. 18. Miejsce wykonania zamówienia: Centrala Urzędu Dozoru Technicznego, Warszawa 02-353, ul. Szczęśliwicka 34. 19. Zgodnie z art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy PZP, Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. UWAGA: w przypadku wskazania podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest wypełnić oświadczenie z zakresem prac (formularz oferty), jakie Wykonawca planuje zlecić podwykonawcy. Brak złożenia w ofercie oświadczenia Zamawiający uzna za potwierdzenie, że Wykonawca wykona całość prac bez udziału podwykonawców. 20. Wymagania w zakresie Podwykonawców: 20.1. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 1 do SIWZ. 20.2. Jeżeli Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, na zasoby podwykonawców Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. Ww. przypadku Wykonawca jest zobowiązany wskazać nazwy firm podwykonawców w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ. 20.3. Podwykonawca, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy PZP, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 20.4. Za działania podwykonawców, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego ponosi Wykonawca. 20.5. Zamawiający nie dopuszcza zawierania umów Podwykonawców z dalszymi Podwykonawcami; UWAGA: Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawstwa dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postepowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowa KOMAX 9 Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 2, 10-418 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 273236,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 245654,37

  • Oferta z najniższą ceną: 196973,43 / Oferta z najwyższą ceną: 417596,07

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.