eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Dostawa odczynników do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora przez okres 24 miesięcy na potrzeby Pro-Medica w Ełku Sp. z o. o.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-14

Ełk: Dostawa odczynników do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora przez okres 24 miesięcy na potrzeby Pro-Medica w Ełku Sp. z o. o.
Numer ogłoszenia: 153572 - 2012; data zamieszczenia: 14.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. , ul. Baranki 24, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 621 96 50, faks 087 621 96 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.promedica.elk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora przez okres 24 miesięcy na potrzeby Pro-Medica w Ełku Sp. z o. o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Parametry graniczne analizatora immunochemicznego Warunek graniczny 1 Wydzierżawienie na okres 2 lat analizatora do wykonywania badań immunochemicznych ./Analizator nie starszy niż 2010 rok/ 2 Analizator immunochemiczny z detekcją chemiluminescencyjną. 3 Możliwość 24 godzinnej pracy non-stop /7 dni w tygodniu/ 4 Surowice i odczynniki identyfikowane za pomocą kodów kreskowych przez czytnik kodów 5 Możliwość priorytetowego oznaczania próbek CITO ( w tym troponiny w czasie nie dłuższym niż 15 minut) 6 Możliwość pobierania materiału z próbek pierwotnych oraz naczynek wtórnych i pediatrycznych 7 Analizator wyposażony w wbudowany system kontroli jakości z możliwością graficznej prezentacji (wykresy Levey-Jeningsa). 8 Możliwość wykonywania automatycznego rozcieńczania próbek 9 Ilość miejsc na karuzeli odczynnikowej - co najmniej 25 pozycji. 10 Próbki cito dostawiane w każdym momencie pracy, oznaczane priorytetowo bez przerywania pracy analizatora. Funkcja Random Acces 11 Możliwość dostawiania statywów z probówkami bez przerywania pracy analizatora. 12 Wydajność analizatora nie mniej niż 80 oznaczeń/godz. 13 Możliwość wczytywania krzywej kalibracyjnej z nośników optycznych lub kodów paskowych. 14 Dwustronna komunikacja z zapytaniem z laboratoryjną siecią informatyczną ATD Software 15 Czujnik poziomu cieczy. 16 Odczynniki do badań pilnych - troponina, HCG, BNP muszą na stałe znajdować się na pokładzie analizatora. Należy zaproponować taką ilość tych odczynników / z uwzględnieniem ich daty stabilności na pokładzie analizatora / aby przez cały okres umowy możliwe było wykonywanie tych badań bez konieczności ich wstawiania i wyjmowania z analizatora. 17 Detektor skrzepów badanej próbki oraz bąbelków powietrza (piany) dla odczynników i próbek. 18 Możliwość wykonywania oznaczeń zarówno w surowicy jak i w osoczu. 19 Bieżące monitorowanie poziomu i zużycia odczynników oraz materiałów zużywalnych 20 Komputerowa archiwizacja danych dotyczących wyników badań, kontroli i kalibracji 21 Odczynniki automatycznie otwierane i zamykane w analizatorze w trakcie dozowania/ zabezpieczenie przed parowaniem/.. 22 W zestawie UPS podtrzymujący pracę analizatora w przypadku braku napięcia przez co najmniej 20 minut. 23 Podłączenie analizatora do laboratoryjnej sieci informatycznej ATD Software na koszt Wykonawcy. 24 Certyfikat CE dla analizatora. 25 Instrukcja obsługi analizatora i metodyka w języku polskim. 26 Okres gwarancji na analizator przez cały okres trwania umowy. 27 Oferta powinna uwzględniać dodatkowe testy na kalibracje (z uwzględnieniem jej stabilności ) 28 Oferta powinna uwzględniać dodatkowe testy na kontrole. Zamawiający będzie wykonywał kontrole wg następujących zasad: do 500 badań - 1x na tydzień 1 poziom, do 2.000 badań - 1x na tydzień 2 poziomy, do 10.000 badań - 1x dziennie 1 poziom, pow. 10.000 badań - 1x dziennie 2 poziomy 29 Termin ważności odczynników minimum 3 m-ce od daty dostarczenia 30 Podana ilość badań nie uwzględnia kalibracji i kontroli. 31 Oferta powinna zawierać ilości opakowań odczynników z uwzględnieniem ich daty ważności po otwarciu tak aby przez cały czas trwania umowy możliwe było wykonywanie wszystkich badań 32 Oferta powinna zawierać materiały kontrolne wg harmonogramu kontroli na cały czas trwania umowy. Immunochemia - przewidywana ilość badań na 2 lata. Lp. Nazwa badania Ilość na 2 lata 1. AFP 400 2. Anty-HIV 700 3. Anty-HBc 500 4. Anty-HBs 900 5. Anty-HCV 5000 6. Anty-TPO 300 7. Ca 125 1100 8. Ca 15.3 800 9. Ca 19.9 900 10. CEA 1300 11. Estradiol 300 12. Ferrytyna 1000 13. FSH 200 14. F3t 900 15. F4t 1500 16. HBsAg 4500 17. HCG-beta ilościowo 1000 18. LH 150 19. Progesteron 200 20. Prolaktyna 400 21. PSA 3500 22. Parathormon 700 23. Testosteron 300 24. Toxoplazma IgG 700 25. Toxoplazma IgM 700 26. Torponina 12000 27. TSH 15000 28 BNP 1300 29 C - peptyd 300.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 12.000,00 zł słownie: dwanaście tysięcy zł 00/100

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony jeżeli Wykonawca wykonał w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania lub wykonuje nadal przynajmniej 1 zamówienie odpowiadające rodzajem ( tj. dostawa odczynników do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora ) i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia tj. na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł ; słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100 , z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że ta dostawa została wykonana należycie;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane odczynniki i artykuły zużywalne oraz analizator odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) oświadczenie , iż produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym wymaganych w SIWZ. b) oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i do używania, spełnia wymagania zasadnicze zgodne z wymogami prawa wspólnotowego i polskiego, spełnia wymagania jakościowe. c) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. deklaracja zgodności i certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną. Powyższy zapis dotyczy tylko Wykonawców, którzy są uprawnieni do posiadania w/w dokumentów , a w przypadku braku obowiązku posiadania , każdy Wykonawca winien dołączyć do oferty oświadczenie potwierdzające taki stan.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oświadczenie, w którym Wykonawca potwierdza, że jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.promedica.elk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pro-Medica w Ełku Sp. z o. o.;ul. Baranki 24; 19-300 Ełk ;pokój 0/27A ( -1 piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Pro-Medica w Ełku Sp. z o. o.;ul. Baranki 24; 19-300 Ełk ;Sekretariat pokój 504; V piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.