eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługa polegająca na zorganizowaniu turnusu rehabilitacyjno - szkoleniowego wraz z kursem obsługi komputera oraz treningami umiejętności i kompetencji społecznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-07

Wrocław: Usługa polegająca na zorganizowaniu turnusu rehabilitacyjno - szkoleniowego wraz z kursem obsługi komputera oraz treningami umiejętności i kompetencji społecznych
Numer ogłoszenia: 153232 - 2014; data zamieszczenia: 07.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu , ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 72 21 860, faks 71 72 21 869.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na zorganizowaniu turnusu rehabilitacyjno - szkoleniowego wraz z kursem obsługi komputera oraz treningami umiejętności i kompetencji społecznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu turnusu rehabilitacyjno - szkoleniowego wraz z kursem obsługi komputera oraz treningami umiejętności i kompetencji społecznych dla 21 osób niepełnosprawnych oraz 9 opiekunów, zamieszkujących w Powiecie Wrocławskim (łącznie 30 osób). Turnus będący przedmiotem zamówienia będzie trwał przez kolejne 22 dni kalendarzowe. 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: ośrodek rehabilitacyjny położony nad morzem na terenie Polski, przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich i z dysfunkcją narządu wzroku. 3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: 1) Zorganizowanie turnusu rehabilitacyjnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127, poz.721 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. z 2007 r., Nr 230, poz. 1694), w oparciu o program turnusu rehabilitacyjnego szkoleniowego z kursem obsługi komputera wraz z treningami umiejętności i kompetencji społecznych stanowiącego załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ. 2) Przewóz uczestników organizowanego turnusu bez udziału osób trzecich do ośrodka rehabilitacyjnego i z powrotem, w tym dla dwóch osób poruszających się na wózkach. 3) Zakwaterowanie uczestników turnusu wyłącznie w pokojach 1 i 2 osobowych z łazienką, wyposażone w jednoosobowe łóżka z pościelą, szafy ubraniowe, stoliki i krzesła (wyklucza się łóżka piętrowe), TV i telefon (zamiennie Zamawiający dopuszcza przycisk alarmowy). 4) Przeprowadzenie w ramach aktywnej integracji osób niepełnosprawnych: a) kursu obsługi komputera (30 godzin lekcyjnych) przy założeniu, że zajęcia praktyczne kursu obsługi komputera stanowić będą powyżej 90% z ogólnej liczby godzin kursu, b) treningów kompetencji i umiejętności społecznych (27 godzin lekcyjnych). 4. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zapewni: a) opiekę pilota lub kierownika turnusu podczas podróży, b) ubezpieczenie NW dla uczestników turnusu, c) postoje w czasie podróży dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, d) wyżywienie trzy razy dziennie z dodatkowym posiłkiem - podwieczorkiem oraz zapewnienie prowiantu w czasie podróży w dniu powrotu, e) zakwaterowanie, wyżywienie i przeprowadzanie szkoleń na terenie tego samego ośrodka (stołówka i sala szkoleniowa na miejscu), f) skorzystanie przez każdego niepełnosprawnego uczestnika turnusu (21 osób) z min. 20 zabiegów w trakcie trwania turnusu, zgodnie z zaleceniem lekarskim, g) zorganizowanie i przeprowadzenie imprez o charakterze integracyjnym i aktywizacyjnym dla uczestników turnusu, typu: wieczorek zapoznawczy - min. 1 raz, ognisko - min. 1 raz, oraz wycieczkę krajoznawczą - 1 raz oraz zajęć rekreacyjno-sportowych na terenie ośrodka. 2) Dotyczące ośrodka. Wykonawca zapewni: a) boisko oraz wypożyczalnię sprzętu rekreacyjno-sportowego bez dodatkowych opłat dla uczestników turnusu, b) sale wykładowe, w których będą odbywały się zajęcia dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich i z dysfunkcją narządu wzroku, zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, c) przestrzeganie przez uczestników podstawowych zasad współżycia społecznego (np. poprzez zakaz nadużywania alkoholu na terenie ośrodka), d) odpowiednią bazę do prowadzenia rehabilitacji, w tym min. 1 gabinet lekarski i zabiegowy. 3) Dotyczące przeprowadzenia kursu i treningów. Wykonawca winien: a) przygotować programy kursu, treningów i poradnictwa odzwierciedlające zakres realizowanego materiału zgodnie z programem turnusu rehabilitacyjnego szkoleniowego z kursem obsługi komputera wraz z treningami umiejętności i kompetencji społecznych stanowiącego załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ oraz udokumentować prowadzenie zajęć w formie konspektów, dzienników i listy obecności uczestników turnusu, b) zapewnić minimum 2 wykładowców/trenerów posiadających kwalifikacje do prowadzenia w/w zajęć (informatyk, doradca zawodowy, psycholog lub terapeuta). c) zapewnić sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem i sprzęt biurowy, który będzie wykorzystywany podczas zajęć praktycznych, nie starszy niż 5 lat, d) zapewnić materiały dydaktyczne (pendrive, podręcznik, długopis i notatnik) oraz zaświadczenie o ukończeniu kursu i treningów, które będą wyposażone w logo EFS zgodnie z zasadami promocji POKL e) posiadać zaświadczenia o statusie Centrum Egzaminacyjnego ECCC, ECDL lub równoważne, f) prowadzić dokumentację fotograficzną z prowadzonych zajęć oraz zachować dodatkowy komplet materiałów dydaktycznych dla Zamawiającego, g) udostępnić wszelkie dokumenty, w tym finansowe, związane z realizacją turnusu na każde żądanie Zamawiającego oraz inne uprawnione podmioty dokonujące kontroli w zakresie prawidłowości przebiegu projektu systemowego - Postaw na aktywność. 4) Wykonawca odpowiedzialny będzie za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa oraz za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. 5) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.32.00 - Kursy komputerowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest zabezpieczenie oferty poprzez wniesienie wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) przed terminem składania ofert

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada aktualny wpis do rejestru organizatorów turnusu oraz aktualny wpis do rejestru ośrodków uprawnionych do przyjmowania zorganizowanych grup turnusowych, w których uczestniczą osoby niepełnosprawne, korzystające z dofinansowania ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, w szczególności na turnus szkoleniowy z kursem komputerowym dla osób z dysfunkcją: narządu ruchu, z dysfunkcją narządu ruchu poruszających się na wózkach inwalidzkich, z dysfunkcja narządu słuchu, z dysfunkcją narządu wzroku, z upośledzeniem umysłowym, z chorobą psychiczną, z epilepsją, ze schorzeniami układu krążenia, z innymi dysfunkcjami lub schorzeniami niż w/w wymienione. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum) powyższy warunek może być spełniony wspólnie przez członków konsorcjum

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu turnusu rehabilitacyjno-szkoleniowego dla minimum 20 osób każdy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum) powyższy warunek może być spełniony wspólnie przez członków konsorcjum.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, tj. a) min. 1 osobą, która będzie prowadzić kurs obsługi komputera, posiadającą wykształcenie informatyczne, z co najmniej 2 letnią praktyką zawodową. b) min. 1 osobą, która będzie prowadzić treningi umiejętności i kompetencji społecznych, posiadającą wykształcenie jako doradca zawodowy, psycholog lub terapeuta, z co najmniej 2 letnią praktyką zawodową. W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. (Dz. U. z 2008 r. Nr 63 poz. 394 ze zm.) o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna) powyższy warunek może być spełniony wspólnie przez członków konsorcjum - wspólników spółki cywilnej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 75
  • 2 - Położenie ośrodka od centrum miejscowości - 5
  • 3 - Położenie ośrodka od od plaży - 5
  • 4 - Basen kąpielowy na terenie ośrodka - 5
  • 5 - Termin realizacji zamówienia - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że nastąpi jedna z poniższych okoliczności: a) zmiany stawki podatku VAT na świadczone usługi, b) jeżeli ich wprowadzenie wynika z okoliczności powodujących, iż zmiana leży w interesie publicznym, c) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia jeżeli nie wynika ona z winy Wykonawcy, d) zamiana osób realizujących przedmiot zamówienia jeżeli wynika ona z ważnych przyczyn losowych, e) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu zamówienia w przypadku utracenia przez Zamawiającego środków do realizacji zadania lub jego części. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone o koszty dotyczące danej części zamówienia np. rezygnacji z części szkolenia; f) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. gdy obniży to koszty usługi); g) zmiany przepisów prawnych dot. świadczenia usług prowadzenia turnusów rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych. 2. Zmiany, o których wyżej mowa, powinny zostać wprowadzone na pisemny wniosek jednej ze stron, drogą uzgodnionego przez strony aneksu do umowy o zamówienie publiczne, sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pcpr.wroclaw.bip-e.pl/pcpr/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu przy ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, w Sekretariacie pok. 431 na IV piętrze.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2014 godzina 13:00, miejsce: w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu przy ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, w Sekretariacie pok. 431 na IV piętrze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamówienie dotyczy realizacji projektu systemowego - Postaw na aktywność, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. 2.Zamówienie jest współfinansowane ze środków PFRON..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.