Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-13
Łódź: usługa hotelarska i restauracyjna na potrzeby organizacji szkoleń pracowników jednostek samorządu terytorialnego oraz członków Samorządowych Kolegiów Odwoławczych w Poznaniu, Krakowie i Łodzi w ramach projektu >Dobre Prawo - sprawne rządzenie< Działanie 5.2 PO KL
Numer ogłoszenia: 153217 - 2012; data zamieszczenia: 13.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Łódzki , ul. Narutowicza 65, 90-131 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 635 43 54, faks 42 635 43 26.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa hotelarska i restauracyjna na potrzeby organizacji szkoleń pracowników jednostek samorządu terytorialnego oraz członków Samorządowych Kolegiów Odwoławczych w Poznaniu, Krakowie i Łodzi w ramach projektu >Dobre Prawo - sprawne rządzenie< Działanie 5.2 PO KL.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o wartości szacunkowej do 200 tys. euro jest usługa hotelarska i restauracyjna na potrzeby organizacji szkoleń dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego oraz członków Samorządowych Kolegiów Odwoławczych w Poznaniu, Krakowie i Łodzi, w ramach projektu >Dobre Prawo - sprawne rządzenie< Działanie 5.2 Program Operacyjny Kapitał Ludzki. Przedmiotem zamówienia są: - usługi hotelarskie - usługi restauracyjne dotyczące podawania posiłków - równoległe udostępnienie 2 wyposażonych sal konferencyjnych na potrzeby organizacji cyklu szkoleń dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego w Poznaniu, Krakowie i Łodzi, w okresie od 10. września do 12. grudnia 2012r. oraz członków Samorządowych Kolegiów Odwoławczych w Poznaniu, Krakowie i Łodzi, w okresie od 20. września 2012r. do 16.października 2012r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 10.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie w sprawie powierzenia części zamówienia podwykonawcom
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Standard hotelu/ośrodka - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku: a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT; kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie wówczas zmianie, a w zależności od wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy, b) korekty harmonogramów szkoleń w poszczególnych grupach, w uzgodnieniu z Wykonawcą, w ramach ogólnej ich ilości, w przypadku wystąpienia sytuacji niezależnych od Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w momencie wszczęcia niniejszego postępowania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uni.lodz.pl/ouni/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Łódzki, Centrum Gospodarcze, Łódź 90-131, ul. Lindleya 3, pok. nr 201A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2012 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Łódzki, Centrum Gospodarcze Uniwersytetu Łódzkiego, 90-131 Łódź, ul. Lindleya 3, pok. nr 201A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt: >>Dobre Prawo - sprawne rządzenie<< Działanie 5.2 PO KL.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie pracowników jednostek samorządu terytorialnego w Poznaniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla jednego 2. dniowego szkolenia dla grupy szkoleniowej (20 osób) jest: a) zakwaterowanie - 1 doba hotelowa z wliczonym w koszty śniadaniem; b) catering - 4 przerwy kawowe; 2 obiady; c) wynajem sali konferencyjnej - 2 dni. Terminy poszczególnych szkoleń w Poznaniu: szkolenie nr 1: 10-11 września 2012 r. dla 20 uczestników; szkolenie nr 2: 10-11 września 2012 r. dla 20 uczestników; szkolenie nr 3: 18-19 września 2012 r. dla 20 uczestników; szkolenie nr 4: 18-19 września 2012 r. dla 20 uczestników; szkolenie nr 5: 5-6 listopada 2012 r. dla 20 uczestników; szkolenie nr 6: 5-6 listopada 2012 r. dla 20 uczestników; szkolenie nr 7: 13-14 listopada 2012 r. dla 20 uczestników; szkolenie nr 8: 13-14 listopada 2012 r. dla 20 uczestników..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Standard hotelu/ośrodka - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie pracowników jednostek samorządu terytorialnego w Krakowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla jednego 2. dniowego szkolenia dla grupy szkoleniowej (20 osób) jest: a) zakwaterowanie - 1 doba hotelowa z wliczonym w koszty śniadaniem; b) catering - 4 przerwy kawowe; 2 obiady; c) wynajem sali konferencyjnej - 2 dni. Terminy poszczególnych szkoleń w Krakowie: szkolenie nr 1: 24-25 września 2012 r. dla 20 uczestników; szkolenie nr 2: 24-25 września 2012 r. dla 20 uczestników; szkolenie nr 3: 02-03 października 2012 r. dla 20 uczestników; szkolenie nr 4: 02-03 października 2012 r. dla 20 uczestników; szkolenie nr 5: 19-20 listopada 2012 r. dla 20 uczestników; szkolenie nr 6: 19-20 listopada 2012 r. dla 20 uczestników; szkolenie nr 7: 27-28 listopada 2012 r. dla 20 uczestników; szkolenie nr 8: 27-28 listopada 2012 r. dla 20 uczestników..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 24.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Standard hotelu/ośrodka - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie pracowników jednostek samorządu terytorialnego w Łodzi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla jednego 2. dniowego szkolenia dla grupy szkoleniowej (20 osób) jest: a) zakwaterowanie - 1 doba hotelowa z wliczonym w koszty śniadaniem; b) catering - 4 przerwy kawowe; 2 obiady; c) wynajem sali konferencyjnej - 2 dni. Terminy poszczególnych szkoleń w Łodzi: szkolenie nr 1: 15-16 października 2012 r. dla 20 uczestników; szkolenie nr 2: 15-16 października 2012 r. dla 20 uczestników; szkolenie nr 3: 23-24 października 2012 r. dla 20 uczestników; szkolenie nr 4: 23-24 października 2012 r. dla 20 uczestników; szkolenie nr 5: 03-04 grudnia 2012 r. dla 20 uczestników; szkolenie nr 6: 03-04 grudnia 2012 r. dla 20 uczestników; szkolenie nr 7: 11-12 grudnia 2012 r. dla 20 uczestników; szkolenie nr 8: 11-12 grudnia 2012 r. dla 20 uczestników..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Standard hotelu/ośrodka - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkolenie członków Samorządowych Kolegiów Odwoławczych w Poznaniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla jednego 2. dniowego szkolenia dla grupy szkoleniowej (22 osoby) jest: a) zakwaterowanie - 1 doba hotelowa z wliczonym w koszty śniadaniem; b) catering - 4 przerwy kawowe; 2 obiady; 1 kolacja c) wynajem sali konferencyjnej - 2 dni. Terminy poszczególnych szkoleń w Poznaniu: szkolenie nr 1: 20-21 września 2012 r. dla 22 uczestników; szkolenie nr 2: 20-21 września 2012 r. dla 22 uczestników; szkolenie nr 3: 27-28 września 2012 r. dla 22 uczestników; szkolenie nr 4: 27-28 września 2012 r. dla 22 uczestników..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Standard hotelu/ośrodka - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szkolenie członków Samorządowych Kolegiów Odwoławczych w Krakowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla jednego 2. dniowego szkolenia dla grupy szkoleniowej (22 osoby) jest: a) zakwaterowanie - 1 doba hotelowa z wliczonym w koszty śniadaniem; b) catering - 4 przerwy kawowe; 2 obiady; 1 kolacja c) wynajem sali konferencyjnej - 2 dni. Terminy poszczególnych szkoleń w Krakowie: szkolenie nr 1: 27-28 września 2012 r. dla 22 uczestników; szkolenie nr 2: 27-28 września 2012 r. dla 22 uczestników; szkolenie nr 3: 04-05 października 2012 r. dla 22 uczestników; szkolenie nr 4: 04-05 października 2012 r. dla 22 uczestników..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.12.00.00-7, 55.30.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 27.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Standard hotelu/ośrodka - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Szkolenie członków Samorządowych Kolegiów Odwoławczych w Łodzi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla jednego 2. dniowego szkolenia dla grupy szkoleniowej (22 osoby) jest: a) zakwaterowanie - 1 doba hotelowa z wliczonym w koszty śniadaniem; b) catering - 4 przerwy kawowe; 2 obiady; 1 kolacja c) wynajem sali konferencyjnej - 2 dni. Terminy poszczególnych szkoleń w Łodzi: szkolenie nr 1: 08-09 października 2012 r. dla 22 uczestników; szkolenie nr 2: 08-09 października 2012 r. dla 22 uczestników; szkolenie nr 3: 15-16 października 2012 r. dla 22 uczestników; szkolenie nr 4: 15-16 października 2012 r. dla 22 uczestników..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Standard hotelu/ośrodka - 20
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 2 części Część 1: ul. Sosnowa 28 Część 2: ul. Przemysłowa 12 i Obywatelska bn.
- MZŻ.262.13.2024.T - Wykonanie dokumentacji projektowej na utworzenie miejsc opieki żłobkowej dla dzieci do lat 3, wraz z dostosowaniem budynku do przepisów ochrony przeciwpożarowej
- Remont schodów zewnętrznych do budynków Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa drobnej aparatury laboratoryjnej dla Studenckiego Koła Naukowego NANO Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Budowa oświetlenia skrzyżowania w ciągu drogi krajowej nr 72 w miejscowości Uniejów w województwie łódzkim" w km 52+871.
- Etap III - Odtworzenie powłok malarskich konstrukcji stalowych elewacji budynku Rozdzielni oraz łącznika Wschód - Zachód wraz z słupem kratowym w EC1 Łódź
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pośrednictwa w zakresie zakupu: biletów lotniczych i kolejowych na zagraniczne i krajowe przewozy pasażerskie, miejsc hotelowych oraz usług konferencyjno-gastronomicznych (...)
- KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA KONFERENCJI Z CYKLU SZKOŁA I NAUCZYCIEL - II
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. "Efekt synergii - koordynacja lubuskiego włączenia społecznego" w podziale na części
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Związku Gmin i Powiatów Subregionu Centralnego Województwa Śląskiego w latach 2024-2025
- Świadczenie usługi cateringowej oraz podawania posiłków na terenie AGH (budynek A-0), realizowanej w trakcie konferencji 36th HKT - DE-dzp.272-243/24
- Wykonanie usługi cateringowej w dniu 17.06.2024 oraz w dniu 10.06.2024r.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.